Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.9jtd въздушен филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Bravo 1.9 JTD написа:
    значи го правя така по моя начин и се пазя от водата и това е искам максимум ефекта нема да има вода ше го защития с нещо ще измисля
    омотай го с тиксо Така както си го замислил ще стане по зле, ще си смуче топъл въздух на воля и нолата няма да върви
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      Bravo 1.9 JTD написа:
      значи го правя така по моя начин и се пазя от водата и това е искам максимум ефекта нема да има вода ше го защития с нещо ще измисля
      омотай го с тиксо Така както си го замислил ще стане по зле, ще си смуче топъл въздух на воля и нолата няма да върви
      при турбо колите не е важен толкова студения въздух той така или иначе се награвя от стените на самия компресор и най-вече от негото сгъстяване, тука е важен интеркулера който ще го охлади аз го правя са приток на максимално въздух, щото като нямаш въздух кво ше охлаждаш това първо, и второ не знам как ще смуче топъл въздух като ще му прокарам абсорбаторна тръба от бронята направо в него забита направо в него. Така че не си прав в изказването си
      leave something of the happiness you bring

      Коментар


        #18
        Това добре, но близкото разположенеи до дебитомера ще промени показанитя му/ поне така предполагам/
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          S_BANKOV написа:
          Това добре, но близкото разположенеи до дебитомера ще промени показанитя му/ поне така предполагам/
          и аз това го мислех и ме притеснява че по-краткото трасе на въздуха може да повляе в лоша или в добра свера на дебитомера, ако е в добра ще е супер, но ако не може толкова бързо да отчете навлизащия студен (или не толкова студен това не е от значение) въздух... пп. нещо ме кара да си мисля че нашите дебитмери на жтд са на принципа на "нажежен резистор и охлаждащия го въздух" което е супер добре, тогаваще се отрази в положителна посока на мотора. Неска гледах че като разкарам кутията и интеркулера под левия фар, доста се освообаждава място да го бодна там филтъра и да му прокарам 20см, тръба за абсорбатор да засмуква от дупкта на бронята която е предназначена за интеркулера като филтъра е по-нагоре защитен от вода, незнам като почна да разкоствам едно по едно тогава ще разбера как са нещата и ще пиша промяна във вървежапп.2 не можах да сваля дебитомера нямам такъв торкс много е шибан пробвах с моя торкс5 ама нещо превърта исках да го изчита и т.н както и да е :D
          leave something of the happiness you bring

          Коментар


            #20
            временно скалъпих нещата така малко сбирщайн, но докато събера пари за алум. тръба 90, силиконово коляно и хубав филтър ще е временно решение
            leave something of the happiness you bring

            Коментар


              #21
              колеги, не ми харесва разположението искам да го бодна директно за турбото тоя филтър нема от къде да идва вода като затворя дъното с кора и използвам кутията искам още мнения
              leave something of the happiness you bring

              Коментар


                #22
                най добре е за турбото много ясно ))))Ама е важно да е по хладен въздуха , който смуче, щото едно е да смуче примерно 10 градуса друго е 60 градуса :D Ако сложиш метална тръба от вътре поне да е някакъв метал, респонса се увеличава драстично , и като цяло е по добре, защото тая гума, няма хлъзгане на първо време си вземи тръби за улук и колена, и ще разбереш дали е по добре, и дали си струва да си купиш от скъпите тръби :D аз бих ти дал идея , да изработиш една кутия на най близкото място до турбото, да затвориш филтъра и да пуснеш 2 тръби надолу да сочат и да ги изкараш където няма да има вода демек пак с кутия, ама преправяна
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  #23
                  jimi69 написа:
                  най добре е за турбото много ясно ))))Ама е важно да е по хладен въздуха , който смуче, щото едно е да смуче примерно 10 градуса друго е 60 градуса :D Ако сложиш метална тръба от вътре поне да е някакъв метал, респонса се увеличава драстично , и като цяло е по добре, защото тая гума, няма хлъзгане на първо време си вземи тръби за улук и колена, и ще разбереш дали е по добре, и дали си струва да си купиш от скъпите тръби :D аз бих ти дал идея , да изработиш една кутия на най близкото място до турбото, да затвориш филтъра и да пуснеш 2 тръби надолу да сочат и да ги изкараш където няма да има вода демек пак с кутия, ама преправяна
                  Koлега аз съм го измислил хващам филтъра, дебитомера и от там с коляно редуциращо от 76-51мм във турбото и направо филтъра ше го защититя с алуминев улук ще му направа като преграда от вода и отделно ще имам подкартерна кора и няма от къде да смукне вода, и му подавам въздух от абсорбаторна тръба от дупката на бронята дето е на интеркулера там до левия халоген сети ли се как ще е
                  leave something of the happiness you bring

                  Коментар

                  Working...
                  X