Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене сутрин Пунто мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Как точно с манометър се мери налягането и колко трябва да бъде ?Не знам дали ще може да пали на газ че сместа ми е малко бедничка.
    BMW E46 coupe
    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

    Коментар


      #32
      колега да разбирам че не си сменил маркуча, а си сложил стария на новата помпа.маркуча с течение на времето се разлага и не държи на налягането и е много, много вероятно да се е сцепил и от там да е проблема.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #33
        Ще го проверя
        BMW E46 coupe
        Fiat Punto 1.1 LPG - ex

        Коментар


          #34
          Здравейте колеги днес си поиграх че застудява и проблемите ми стават все по големи. След като онзи ден със спринцовка впъсках бензин в дросела и колата запали то раз реших че не стига налягане и дюзата пуска малко бензин. Махнах дюзата викнах 1 приятелче да дава на контакт и веднага щом даде на контакт цилиндърчето в което седи дюзата се напълни с бензин доста бързо. Реших че дюзата е за почистване все пак колата работи и на газ повече нормално. Занесох я за почистване при проверен майстор човека за около 2 часа я почисти монтирах я пак давам на контакт разликата във впръскването беше повече от очевидна. Зарадвах се пробвах да запаля пак трудно реших да не съм я удавил покарах я 1-2км разлика в работата и вървежа не усетих. Преди малко г/д 4 часа след като за последно я палих слязох да пробвам пак да я запаля...е познайте никаква промяна. Дюзата според моите виждания и тези на майстор си пръска прекрасно нищо общо с преди, започвам да си мисля че това което контролира колко бензин да впръска прави проблем или и аз вече не знам какво точно...давайте идеи както друго може да е ??
          BMW E46 coupe
          Fiat Punto 1.1 LPG - ex

          Коментар


            #35
            проблема ти е в кабелите тогава

            Коментар


              #36
              е след като като със спринцовка сложа бензин и запалва от раз ?
              BMW E46 coupe
              Fiat Punto 1.1 LPG - ex

              Коментар


                #37
                а мембраната провери ли я.налягането се мери с трипътна магистрала.свързва се на входа на моното,а на третия край -манометър.трябва като запалиш да ти държи 1,2 бара

                Коментар


                  #38
                  измерих налягането няма проблем с него утре ще пробвам с друг компютър и ако пак няма подобрение не знам какво да правя
                  BMW E46 coupe
                  Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                  Коментар


                    #39
                    смъкни карбуратора (моното),махни всички мембрани иго почисти.пробвай все пак с други кабели.

                    Коментар


                      #40
                      ivel написа:
                      смъкни карбуратора (моното),махни всички мембрани иго почисти.пробвай все пак с други кабели.
                      Омуваме проблема дане е от темпеартурнич датчик за въздоха на входа на моното ?
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #41
                        С огромно облекчение ще кажа че проблема е решен. Поради необясними за мен причини се оказа в компютъра проблема, взех компютър от същото пунто но фабрично без имобилайзер с уговорката ако не стане да го върна (благодарности на Владо-raoccars от който вече взимам няколко пъти части и винаги е коректен и отзивчив по телефона и не само като звъня за части) та сложих новия компютър разпозна го колата и запали както трябва да пали една нормална кола. Направи ми впечатление че след като запали веднага забива 900 оборота но не тръгва да гасне (никаква газ не и подавам) и нещо което леко ме притеснява е че със стария комп. при даване на контакт дюзата светваше и като колата я запаля на бензин угасва а като е на газ свети постоянно което си мисля че е нормално, но с този комп. дюзата и на газ и на бензин не свети. Като съм на газ на случаен принцип от време светва дюзата за 5-10 секунди и пак угасва. Иначе колата се движи нормално и няколко часа я карах няма проблем (все пак компа е със съвсем различен номер и имах съмнения). Та дайте съвет проблем ли е тази светещо-несветеща дюза и има ли нещо от което да се притеснявам. Мерси на всички за помощта която ми оказахте и ако съм подвел с нещо съжалявам, просто на диагностиката не се хваща да има проблем с компа и този проблем много странен само на студено да му влияе.
                        BMW E46 coupe
                        Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                        Коментар


                          #42
                          никакъв проблем-и при мен е така.на газ светва за малко и пак угася.така трябва да бъде не се притеснявай

                          Коментар


                            #43
                            При мен светеше на газ без симулация на дюзи. Незнам дали имаш адаптация, но е твърде вероятно там да е бил проблема, особенно както си писал, че работи на бедна смес на газ.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #44
                              ясно мерси отново за отговорите и помощта
                              BMW E46 coupe
                              Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                              Коментар

                              Working...
                              X