Kuku написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отзиви за новата Крома като втора ръка?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Купих я тая пущина Крома 2,4 jtd 200 магариня, автомат/галено и викам Крумка/. За Нова година пътувах до Варна и обратно- разход 6.9 като на магистралата и вдигнах 200 за проба-безгрижно детство. Иначе нормално каране 120-140. Впечатленията ми са повече от добри. Разход градско 12,5 с уговорката, че я карам на къси разстояния и ми се налага да чакам детето пред училище , а там бръмчи на място. Ако имате някакви въпроси, с радост ще отговоря. Поздрави!207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Честита придобивка, колега! Пожелавам много хиляди приятни и безаварийни километри с Кромата!От споделеният разход е видно, че двигателя е лакомичък (както и по спецификации), но то има и за какво. Въпроса ми е, дали цитирания от теб разход е реалният по колонка или по бордовия компютър? Питам, защото по данните, от http://www.spritmonitor.de забелязвам, че бордовия компютър на Крома показва по-малък разход от реалния.На мен лично ще ми е интересно и колко е данъка за този двигател в София, както и да споделиш какви и колко скъпи първоначални обслужвания и ремонти си направил по автомобила. Общо взето се ориентирам в обстановката, т.к. това ми е един потенциален upgrade. 200-коньовият двигател блазни доста, т.к. освен всичко друго тези екземпляри са с доста висок клас оборудване. От друга страна поражда и разни притеснения за разхода на гориво, данък и цени на обслужване. От предлаганата гама двигатели на Крома, на мен лично оптимален ми се струва 1.9 16V, 150 к.с, но всичко си зависи от конкретните еклземпляри, които изпадат на пазара 2-ра употреба.pplk написа:Купих я тая пущина Крома 2,4 jtd 200 магариня, автомат/галено и викам Крумка/. За Нова година пътувах до Варна и обратно- разход 6.9 като на магистралата и вдигнах 200 за проба-безгрижно детство. Иначе нормално каране 120-140. Впечатленията ми са повече от добри. Разход градско 12,5 с уговорката, че я карам на къси разстояния и ми се налага да чакам детето пред училище , а там бръмчи на място. Ако имате някакви въпроси, с радост ще отговоря. Поздрави!
Коментар
-
Здравей колега и благодаря за пожеланията! Разхода който цитирам е само по данни на борд компютъра, не съм правил засичане на колонка. В интерес на истината инфото което даваш за разликата в показанията и реалния разход е нещо ново за мен и обещавам, че в най-скоро време ще я проверя тая работа. Данъка на колата е 340 лв., а що се отнася до обслужването, цените са еднакви с 1.9 16V. Сигурен съм, защото направих доста обстойно проучване по въпроса преди да закупя конкретния екземпляр. Иначе и аз като теб бях мераклия на 1.9 автомат, на изпадна моята и като я видях се влюбих от пръв поглед. Кво нещо е любовта :D . Цената за пълно обслужвате-ремъци, масла, водна помпа/сменя се задължително/, антифриз от червения, обтегачи на пистовите ремъци, труд и т.н. излезе под 900лв. Като недостатък на този мотор мога да посоча, че е доста шумен когато е студен, четох, че колегите с алфа 159 2,4 са със същите впечатления, а и някъде го четох из нета. След достигане на работна температура няма ядове и върви на дзвер.Поздрави и дано съм бил полезен.italcar написа:Честита придобивка, колега! Пожелавам много хиляди приятни и безаварийни километри с Кромата!От споделеният разход е видно, че двигателя е лакомичък (както и по спецификации), но то има и за какво. Въпроса ми е, дали цитирания от теб разход е реалният по колонка или по бордовия компютър? Питам, защото по данните, от http://www.spritmonitor.de забелязвам, че бордовия компютър на Крома показва по-малък разход от реалния.На мен лично ще ми е интересно и колко е данъка за този двигател в София, както и да споделиш какви и колко скъпи първоначални обслужвания и ремонти си направил по автомобила. Общо взето се ориентирам в обстановката, т.к. това ми е един потенциален upgrade. 200-коньовият двигател блазни доста, т.к. освен всичко друго тези екземпляри са с доста висок клас оборудване. От друга страна поражда и разни притеснения за разхода на гориво, данък и цени на обслужване. От предлаганата гама двигатели на Крома, на мен лично оптимален ми се струва 1.9 16V, 150 к.с, но всичко си зависи от конкретните еклземпляри, които изпадат на пазара 2-ра употреба.pplk написа:Купих я тая пущина Крома 2,4 jtd 200 магариня, автомат/галено и викам Крумка/. За Нова година пътувах до Варна и обратно- разход 6.9 като на магистралата и вдигнах 200 за проба-безгрижно детство. Иначе нормално каране 120-140. Впечатленията ми са повече от добри. Разход градско 12,5 с уговорката, че я карам на къси разстояния и ми се налага да чакам детето пред училище , а там бръмчи на място. Ако имате някакви въпроси, с радост ще отговоря. Поздрави!207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Честито колега! Със здраве да си я караш и безаварийно.п.п. Може да метнеш и някой снимка да и се порадваме и ние.Аз лично все още се самоубеждавам, че инвестицията на 10к лева в автомобил си заслужавакато гледам освен Кроми и 159-ки ама... де да видим.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Благодаря колега! Обещавам да я снимам и да кача снимките, само да се пооправи времето, че тоя сняг....бляк.kiro_of_the_day написа:Честито колега! Със здраве да си я караш и безаварийно.п.п. Може да метнеш и някой снимка да и се порадваме и ние.Аз лично все още се самоубеждавам, че инвестицията на 10к лева в автомобил си заслужавакато гледам освен Кроми и 159-ки ама... де да видим.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Колега честито,страхотен избор на кола,но не и на мотор.Обслужването на 2.4 хич даже не е като на 1.9..................pplk написа:Здравей колега и благодаря за пожеланията! Разхода който цитирам е само по данни на борд компютъра, не съм правил засичане на колонка. В интерес на истината инфото което даваш за разликата в показанията и реалния разход е нещо ново за мен и обещавам, че в най-скоро време ще я проверя тая работа. Данъка на колата е 340 лв., а що се отнася до обслужването, цените са еднакви с 1.9 16V. Сигурен съм, защото направих доста обстойно проучване по въпроса преди да закупя конкретния екземпляр. Иначе и аз като теб бях мераклия на 1.9 автомат, на изпадна моята и като я видях се влюбих от пръв поглед. Кво нещо е любовта :D . Цената за пълно обслужвате-ремъци, масла, водна помпа/сменя се задължително/, антифриз от червения, обтегачи на пистовите ремъци, труд и т.н. излезе под 900лв. Като недостатък на този мотор мога да посоча, че е доста шумен когато е студен, четох, че колегите с алфа 159 2,4 са със същите впечатления, а и някъде го четох из нета. След достигане на работна температура няма ядове и върви на дзвер.Поздрави и дано съм бил полезен.italcar написа:Честита придобивка, колега! Пожелавам много хиляди приятни и безаварийни километри с Кромата!От споделеният разход е видно, че двигателя е лакомичък (както и по спецификации), но то има и за какво. Въпроса ми е, дали цитирания от теб разход е реалният по колонка или по бордовия компютър? Питам, защото по данните, от http://www.spritmonitor.de забелязвам, че бордовия компютър на Крома показва по-малък разход от реалния.На мен лично ще ми е интересно и колко е данъка за този двигател в София, както и да споделиш какви и колко скъпи първоначални обслужвания и ремонти си направил по автомобила. Общо взето се ориентирам в обстановката, т.к. това ми е един потенциален upgrade. 200-коньовият двигател блазни доста, т.к. освен всичко друго тези екземпляри са с доста висок клас оборудване. От друга страна поражда и разни притеснения за разхода на гориво, данък и цени на обслужване. От предлаганата гама двигатели на Крома, на мен лично оптимален ми се струва 1.9 16V, 150 к.с, но всичко си зависи от конкретните еклземпляри, които изпадат на пазара 2-ра употреба.pplk написа:Купих я тая пущина Крома 2,4 jtd 200 магариня, автомат/галено и викам Крумка/. За Нова година пътувах до Варна и обратно- разход 6.9 като на магистралата и вдигнах 200 за проба-безгрижно детство. Иначе нормално каране 120-140. Впечатленията ми са повече от добри. Разход градско 12,5 с уговорката, че я карам на къси разстояния и ми се налага да чакам детето пред училище , а там бръмчи на място. Ако имате някакви въпроси, с радост ще отговоря. Поздрави!
на цената на обтегача на външния ремък на 2.4,за 1.9 ще купиш ремъка и 2-те ролки плюс труда
за съединители и маховици няма да говорим,че ти си автомат.Един съвет от мен,закарай колата да и видят колектора,да не те изненада на магистралата
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Благодаря и на теб колега! Както писах по-горе, обстойно проверих цените на частите по първоначалното обслужване в няколко магазина и при майстора, който обслужва всичките ми коли , които съм имал до момента. Разликата в цените беше минимална в порядъка на двадесетина лева. Дори и да греша, все пак това са части , които сменяш веднъж на няколко хиляди километра и не е болка за умиране, по мое мнение. Благодаря за съвета за колектора, но не ми е ясно какво трябва да проверяват. Личи си, че си в "час" с тия автомобили и ще бъде прекрасно да споделиш мнението си.Поздрави!Mury написа:Колега честито,страхотен избор на кола,но не и на мотор.Обслужването на 2.4 хич даже не е като на 1.9..................
на цената на обтегача на външния ремък на 2.4,за 1.9 ще купиш ремъка и 2-те ролки плюс труда
за съединители и маховици няма да говорим,че ти си автомат.Един съвет от мен,закарай колата да и видят колектора,да не те изненада на магистралата
207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Сигурно говори за клапите в колектора. А как е като стабилност, все пак прилича повече на ван, отколкото на лимузина, както беше старата кромаpplk написа:Благодаря и на теб колега! Както писах по-горе, обстойно проверих цените на частите по първоначалното обслужване в няколко магазина и при майстора, който обслужва всичките ми коли , които съм имал до момента. Разликата в цените беше минимална в порядъка на двадесетина лева. Дори и да греша, все пак това са части , които сменяш веднъж на няколко хиляди километра и не е болка за умиране, по мое мнение. Благодаря за съвета за колектора, но не ми е ясно какво трябва да проверяват. Личи си, че си в "час" с тия автомобили и ще бъде прекрасно да споделиш мнението си.Поздрави!Mury написа:Колега честито,страхотен избор на кола,но не и на мотор.Обслужването на 2.4 хич даже не е като на 1.9..................
на цената на обтегача на външния ремък на 2.4,за 1.9 ще купиш ремъка и 2-те ролки плюс труда
за съединители и маховици няма да говорим,че ти си автомат.Един съвет от мен,закарай колата да и видят колектора,да не те изненада на магистралата
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
На мен лично не ми харесва на външен вид, комфортна е, има си екстрите но външния и вид е ужасен за мен. Очакванията ми преди да излезе модела бе да е луксозна лимузина, а то по скоро е нещо като ван, ама не съвсем. Колега, иначе щом си я харесал и си я купил освен попътен вятър и много безавариини км с приятна компания какво да ти пожелая. успех с колата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Нямам все още впечатления относно стабилността. При висока скорост и прав път няма проблем, а как ще е по завоите ще видим на пролет. Иначе ни е комби, ни е ван, ни е риба, ни е рак. Що е то? Новата Крома.pakumba написа:А как е като стабилност, все пак прилича повече на ван, отколкото на лимузина, както беше старата крома
207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Харесвам хората с мнение! Поздрави и благодаря за пожеланията!S_BANKOV написа:На мен лично не ми харесва на външен вид, комфортна е, има си екстрите но външния и вид е ужасен за мен. Очакванията ми преди да излезе модела бе да е луксозна лимузина, а то по скоро е нещо като ван, ама не съвсем. Колега, иначе щом си я харесал и си я купил освен попътен вятър и много безавариини км с приятна компания какво да ти пожелая. успех с колата.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
:D :D :D Браво, много ме накефи това мнение! А иначе, както съм споделял и преди това е разкошен автомобил. Тепърва ще разберем за качествата му и недостатъците, разбира се. Предвид малкото му пишещи потребители, но въпреки това честито за новата кола и дано все те радва! И дано във форума нарастне бройката на нова Крома, че наистина е много интересен автомобил. Следя обявите и информацията за Крома с голям интерес, като цел за семеен автомобил, а за противниците на дизайна и ... разгледайте я на живо и ще промените мнението си!!! Определено и категорично и в пъти по-красива от Стило 5 и 5+ врати!!!!pplk написа:...Иначе ни е комби, ни е ван, ни е риба, ни е рак. Що е то? Новата Крома.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар