Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.2 16V ПРОБЛЕМ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто 1.2 16V ПРОБЛЕМ

    Здравейте колеги от вчера съм собственик на Фиат Пунто 1.2 16V 2001г. Имам няколко въпроса относно колата: Докараха ми колата регистрирах я но като я запалих работеше на 3 цилиндъра тресеше закарахме я на майстор закачи я на PC и каза че дефектирала запалителна бобина на 2 цилиндър смени свещите и бобината и след това колата стана Пушка.Обаче днес я подкарах и спрях на светофара и започнаха да играят оборотите и започна да тресе ЗАЩО СЕ ПОЛУЧАВА ТАКА??? Другият ми въпрос е защо като пусна топлото духа студено а колата е загряла на последната черта преди червеното Там ли трябва да е стрелката на градусите на мотора? И каква е ориентировъчната сума за смяната на ролки ремъци и водна помпа трябва ли да се сменя.
    Fiat Punto 1.2 16v 2003g.

    #2
    А антифриз има ли в тая кола,че щом духа студено парното като е загряла ми се струва,че няма?Освен това не трябва да загрява чак толкова много,стрелката трябва да закове в средата на скалата и да не мърда от там.
    Fiat Marea 1.8 16v HLX
    Hyundai Terracan 2.9 CRDI

    Коментар


      #3
      campain написа:
      А антифриз има ли в тая кола,че щом духа студено парното като е загряла ми се струва,че няма?Освен това не трябва да загрява чак толкова много,стрелката трябва да закове в средата на скалата и да не мърда от там.
      Да колата има антифриз даже е в нормите но днес както си я карах светна двигателчето и започна да трака като на 3 цилиндъра спрях на един светофар и колата загасна опитах се да запаля но примигват лампите се едно слаб АБ но не е слаб акумулатора стоях 10-15 мин и с голям зор запалих и я закарах направо в сервиза САМО ЗНАМ ЧЕ СИГУРНО ЩЕ МИ РЕЗНАТ ГЛАВАТА
      Fiat Punto 1.2 16v 2003g.

      Коментар


        #4
        obezvazdushi q be manqk (sry che ne e na kirilica)

        Коментар


          #5
          Може да е регулатора на налягане на горивото.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            Днес ме уведомиха че давала 2 грешки PO300 i P0304 следоавателно няма горене в 4 цилиндър замери ли компресията на 4 е 8 а на другите в норми в шах съм
            Fiat Punto 1.2 16v 2003g.

            Коментар


              #7
              Нещо те бъзикат даже и 8 да е горене трябва да има защото сместа се запалва принудително.Сипаха ли малко масло за да видят дали е от сегменти или от клапани.А на другите цилиндри колко показа.Може някъде и гарнитурата да изпуска.Тези грешки са за прекъсване на запалването в 1 и 4 цилиндър.Виж бубините и датчика на коляновия вал.Ако кодиращия му ринг е отпред на шайбата да не би да има много мърсотия.Не съм много наясно с този мотор затова изчакай и други колеги да се включат.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                Хвърлям боба....Оп зрънцата се нареждат за диагноза -> прецакано ЕКУ
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  е колеги зех я днес от сервиза карах я 40 км и и изтекоха водите притропа и до там
                  Fiat Punto 1.2 16v 2003g.

                  Коментар


                    #10
                    Как така бе колега, нали все пак е била в сервиза.Прегря ли я и как притропа.Ебати и сервиза,тия какво са гледали там.Лагер ли е стопила или е скъсала агренажния ремък.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      Незнам колега зех я от сервиза и ми казаха че 4 цилиндър е 8 паскала а трябва ДА е 10 гледам по книгите и тръгвам аз колата бачкаше добре но след 40 км гледам стрелката на водата в норми колата почна на 3 цилиндъра и като давам газ едно чукане еиии уплаших се викам спирам спрях и колата започна да пуши махнах клемите на АБ и гледам тя не се пипа а температурата в норми :D :D :D :D :D :D и чак където е ангр.ремък почна пластмасата да топи и пуши вода пара не съм я палил един приятел ме дръпна до нас и сега чакам нещо лошо ЕЕИИИИ казаха ми не си взимай ФИАТ аз НЕ ЩЕ ВЗЕМА
                      Fiat Punto 1.2 16v 2003g.

                      Коментар


                        #12
                        Колега ако си с две бубини, то едната е за 1 и 4 цилиндър а другата за 2 и 3.На диагностика ти дава,че няма запалване на 1 и 4 цилиндри.Прави си изводите.Няма значение,че 4 цилиндър е 8 бара.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          Колега с една бубина съм не съм със две
                          Fiat Punto 1.2 16v 2003g.

                          Коментар


                            #14
                            Може ту да работи ту да не работи.Датчика на коляновия вал на шайбата ли е.Виж и там да не е замърсено.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              Няма нищо сега като я обслужиш ще смениш и водната помпа и термостата, а да и една гарнитурана главата и си ти. Просто си намери читав майстор а не поредния плямпалог с гащеризон и мазни ръце.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X