ЗдравейтеОт една седмица съм собственик на Punto 1.2i 75 с метанова уредба, но задницата ми е леко клекнала.Та дали някой се е оправял с такъв проблем /подложки ли е слагал, усилени пружини или нещо друго/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повдигане задницата на Punto 1
Collapse
X
-
Относно метановата уредба доста мислих дали да се хвърлям, но го измислих
И аз като тебе тогава неможах да намера никой познат да кара Пунто на метан, за да събера малко инфо.Ако с нещо мога да помогна ще се радвамУредбата е БРЦ с две бутилки от по 24кгИзлезе ми 1350лвНо съм много недоволен от монтажа / но за това друг път ще говоря
/За разход още е рано да ти кажа, защото ми казаха след две три пълнения да отида за допълнителна настройкаА ако някой има опит с вдигането на задницата на Пунтото, нека сподели да не бъдем егоисти
Коментар
-
Използвам темата, защото при мен е на лице същия проблем, но става въпрос за Брава. Гледам, че на всички останали Брави са им по - надигнати задниците, само моята стои сравнително по - ниско

Единия заден амортисьор е протекъл. Въпросът ми е от какво зависи повече - амортисьори, пружини или нещо др.? Какво да направя, за да й надигна задницата?А ето и снимка
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Колега , зависи и от амортисьорите и от пружините. Но най-вече от пружините,просто като се слгат по високи пружини трябва да се види дали амортисьора ще може да и "побере" .Тоест в опънато полужение на амортисьора дали пружинат влиза , защото не е много хубаво пружината да е в много натегнато състояние,има вероятност да се счупи.Иначе по този начин се вдига задница.msotiroff написа:Използвам темата, защото при мен е на лице същия проблем, но става въпрос за Брава. Гледам, че на всички останали Брави са им по - надигнати задниците, само моята стои сравнително по - ниско

Единия заден амортисьор е протекъл. Въпросът ми е от какво зависи повече - амортисьори, пружини или нещо др.? Какво да направя, за да й надигна задницата?А ето и снимкаВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
По принцип няма проблем да се повдигне която и да е кола с 5-6 та дори и 10 см. Това е сравнително проста работа за добрите майстори. Но ако мислиш да го правиш самичък със съвети от форума, мисля че резултата няма да е добър
.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Не си ме разбрал, високо ценя съветите от форума. Писал съм "по принцип няма проблем да се повдигне която и да е кола с 5-6 та дори и 10 см.". Като казвам "по принцип", мисля, че е ясно, че нямам предвид кола с изпуснали амортесьори. Става дума за това, че кола със здраво окачване също може да се повдигне чувствително, така че да стане високопроходима. В Пазарджик има един майстор, който много успешно го прави.kkp написа:И защо така подценяваш форума? Мислиш, че съвета за смяната на изпусналите амортесьори не е правилен?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse

Съжелявам за offtopic-а но бих искал да споделиш малко за метановата уредба - доволен ли си, каква е, бутилките какви са, колко ти е излязла като цена. Знам, че не е мястото в тази тема но мисля, че и на другите ще им е интересно.

Коментар