Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реставриране на овехтели джанти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Точно такива джанти си търса Ако решиш да ги продаваш пиши :P Мини ги с шкура колкото да ги загладиш, отгоре грунд, после сиви ги пръсни и най-отгоре лак за да имат блясък, аз така си направих железните джанти и станаха много добре :P
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #17
      super_angel28 написа:
      Tempras написа:
      Естествено, че лака няма да държи върху полирана повърхност. Ще се обели супер бързо. Хората затова матират преди да пръскат. Купи си спрей за джанти и лак и пръскай. Но преди това обезмасли. :D
      A ако не полирам а направо след много финна водна шкурка пръскам, дали ще стане?Аз махнах боята изцяло, минах с водна шкурка 800, но е малко грубичка, утре смятам да мина с 1200, след това смятах да полирам, но дето казваш колега и аз от това се притеснявах, трябва да се обезмасли така ли?С какво се прави това?С ацетон става ли?Иначе джантата още от сега прилича на нова, ще има черно малко по вътрешния кръг и по дупките, другото ще си е като хромирано, ще ви покажа като е готова.За сега правя само едната, всеки ден по малко, след тази ще почна следващата.
      Ами ако не полираш с полир паста ще хване лака безпроблемно, но се ограничи с шкурка P1500. Нагоре пак става много лъскаво и лака може да се обели.Обезмасляването става по следния начин - напояваш парцала с обезмаслител, търкаш, и след това със сух парцал избърсваш прахта която остава. След това повърхността е готова за боядисване. По принцип се ползва антисиликонов обезмаслител, но няма проблем да ползваш ацетон, короселин или спирт.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        #18
        Tempras написа:
        super_angel28 написа:
        Tempras написа:
        Естествено, че лака няма да държи върху полирана повърхност. Ще се обели супер бързо. Хората затова матират преди да пръскат. Купи си спрей за джанти и лак и пръскай. Но преди това обезмасли. :D
        A ако не полирам а направо след много финна водна шкурка пръскам, дали ще стане?Аз махнах боята изцяло, минах с водна шкурка 800, но е малко грубичка, утре смятам да мина с 1200, след това смятах да полирам, но дето казваш колега и аз от това се притеснявах, трябва да се обезмасли така ли?С какво се прави това?С ацетон става ли?Иначе джантата още от сега прилича на нова, ще има черно малко по вътрешния кръг и по дупките, другото ще си е като хромирано, ще ви покажа като е готова.За сега правя само едната, всеки ден по малко, след тази ще почна следващата.
        Ами ако не полираш с полир паста ще хване лака безпроблемно, но се ограничи с шкурка P1500. Нагоре пак става много лъскаво и лака може да се обели.Обезмасляването става по следния начин - напояваш парцала с обезмаслител, търкаш, и след това със сух парцал избърсваш прахта която остава. След това повърхността е готова за боядисване. По принцип се ползва антисиликонов обезмаслител, но няма проблем да ползваш ацетон, короселин или спирт.
        Мерси колега, но аз се отказах за сега от лака, оставих я така докато ги завърша и 4-те, страх ме е да не се окисли, но е полиран алуминий и се надявам да не стане. Ето и снимки от процеса на работа и завършена и сложена на колата.Aз съм перфекционист, но повече от това с налични материали, и с оскъден бюджет не можах да направя, мисля че става горе долу

        Коментар


          #19
          Поне на снимките, резултата е повече от добър .
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар

          Working...
          X