Точно такива джанти си търса
Ако решиш да ги продаваш пиши :P Мини ги с шкура колкото да ги загладиш, отгоре грунд, после сиви ги пръсни и най-отгоре лак за да имат блясък, аз така си направих железните джанти и станаха много добре :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реставриране на овехтели джанти
Collapse
X
-
Ами ако не полираш с полир паста ще хване лака безпроблемно, но се ограничи с шкурка P1500. Нагоре пак става много лъскаво и лака може да се обели.Обезмасляването става по следния начин - напояваш парцала с обезмаслител, търкаш, и след това със сух парцал избърсваш прахта която остава. След това повърхността е готова за боядисване. По принцип се ползва антисиликонов обезмаслител, но няма проблем да ползваш ацетон, короселин или спирт.super_angel28 написа:A ако не полирам а направо след много финна водна шкурка пръскам, дали ще стане?Аз махнах боята изцяло, минах с водна шкурка 800, но е малко грубичка, утре смятам да мина с 1200, след това смятах да полирам, но дето казваш колега и аз от това се притеснявах, трябва да се обезмасли така ли?С какво се прави това?С ацетон става ли?Иначе джантата още от сега прилича на нова, ще има черно малко по вътрешния кръг и по дупките, другото ще си е като хромирано, ще ви покажа като е готова.За сега правя само едната, всеки ден по малко, след тази ще почна следващата.Tempras написа:Естествено, че лака няма да държи върху полирана повърхност. Ще се обели супер бързо. Хората затова матират преди да пръскат.
Купи си спрей за джанти и лак и пръскай. Но преди това обезмасли. :D
1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
Мерси колега, но аз се отказах за сега от лака, оставих я така докато ги завърша и 4-те, страх ме е да не се окисли, но е полиран алуминий и се надявам да не стане. Ето и снимки от процеса на работа и завършена и сложена на колата.Aз съм перфекционист, но повече от това с налични материали, и с оскъден бюджет не можах да направя, мисля че става горе долуTempras написа:Ами ако не полираш с полир паста ще хване лака безпроблемно, но се ограничи с шкурка P1500. Нагоре пак става много лъскаво и лака може да се обели.Обезмасляването става по следния начин - напояваш парцала с обезмаслител, търкаш, и след това със сух парцал избърсваш прахта която остава. След това повърхността е готова за боядисване. По принцип се ползва антисиликонов обезмаслител, но няма проблем да ползваш ацетон, короселин или спирт.super_angel28 написа:A ако не полирам а направо след много финна водна шкурка пръскам, дали ще стане?Аз махнах боята изцяло, минах с водна шкурка 800, но е малко грубичка, утре смятам да мина с 1200, след това смятах да полирам, но дето казваш колега и аз от това се притеснявах, трябва да се обезмасли така ли?С какво се прави това?С ацетон става ли?Иначе джантата още от сега прилича на нова, ще има черно малко по вътрешния кръг и по дупките, другото ще си е като хромирано, ще ви покажа като е готова.За сега правя само едната, всеки ден по малко, след тази ще почна следващата.Tempras написа:Естествено, че лака няма да държи върху полирана повърхност. Ще се обели супер бързо. Хората затова матират преди да пръскат.
Купи си спрей за джанти и лак и пръскай. Но преди това обезмасли. :D






Коментар
-
Поне на снимките, резултата е повече от добър
.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар