Проблемът е следният ..темпрата е 1.6моно газ/бензин когато оставя колата на празен ход след около 10-тина минути колата стига 90 градуса и много малко над тях ..което трябва да е така,но потегля ли колата застава на 65-70 градуса.. парното е много добро ..сменен е антифриза..мяза ми на термостат така ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпрата не загрява както трябва....
Collapse
X
-
Преди да се вкарваш във филми, пробвай как ще е в движение без парно
На мойа Марийка като и пусна парното няма стопляне на ДВГ - не стига до отваряне на термостат :D . Като го спра и за нула време си стига работна температура. Парното е голям консуматор на тонлина от ДВГ и изобщо не е за пренебрегване. Дори ми се е случвало да карам Жигула посред лято на парно за да охлажда, защото беше блокирал термостата в затворено положение - парното се справя много добре с охлаждането
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
вдига температурата до 80-градуса..без парноDido_Lyubenov написа:Преди да се вкарваш във филми, пробвай как ще е в движение без парно
На мойа Марийка като и пусна парното няма стопляне на ДВГ - не стига до отваряне на термостат :D . Като го спра и за нула време си стига работна температура. Парното е голям консуматор на тонлина от ДВГ и изобщо не е за пренебрегване. Дори ми се е случвало да карам Жигула посред лято на парно за да охлажда, защото беше блокирал термостата в затворено положение - парното се справя много добре с охлаждането
FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
...и един мармот завива шоколадDido_Lyubenov написа:Преди да се вкарваш във филми, пробвай как ще е в движение без парно
На мойа Марийка като и пусна парното няма стопляне на ДВГ - не стига до отваряне на термостат :D . Като го спра и за нула време си стига работна температура. Парното е голям консуматор на тонлина от ДВГ и изобщо не е за пренебрегване. Дори ми се е случвало да карам Жигула посред лято на парно за да охлажда, защото беше блокирал термостата в затворено положение - парното се справя много добре с охлаждането 
пък най-хубаво е, като ти е наред термостата
не се налага да доказваш, че и да не загрява до работна, не е виновен той, нали
маса подобни теми и не се научихте, че при работещ термостат, веднъж стигнала стрелката средата не пада надолу, без значение с парно ли, без парно ли, на магистралата ли, на светофара ли, с клима или без, на +30 или -30, с кашон или без кашон...
Коментар
-
Тея ги приказвай на баба ми, сигурно ще ти повярва. Парното от къде взема топло бе ? Към топлофикация ли си го вързал, или се топлиш с печка Лъч с два реотана ? Като не ти е запушен радиатора на парното и набримчиш вентилатора да духа на мах топло, кой ще ти компенсирв тая топлина в ДВГ ? Същото е като да нямаш термостат. А, стих се, тея коли дето си ги карал имат термостат на парното сигурно, и като започне да изстива ДВГ нямаш парно ?wwalker написа:...и един мармот завива шоколадDido_Lyubenov написа:Преди да се вкарваш във филми, пробвай как ще е в движение без парно
На мойа Марийка като и пусна парното няма стопляне на ДВГ - не стига до отваряне на термостат :D . Като го спра и за нула време си стига работна температура. Парното е голям консуматор на тонлина от ДВГ и изобщо не е за пренебрегване. Дори ми се е случвало да карам Жигула посред лято на парно за да охлажда, защото беше блокирал термостата в затворено положение - парното се справя много добре с охлаждането 
пък най-хубаво е, като ти е наред термостата
не се налага да доказваш, че и да не загрява до работна, не е виновен той, нали
маса подобни теми и не се научихте, че при работещ термостат, веднъж стигнала стрелката средата не пада надолу, без значение с парно ли, без парно ли, на магистралата ли, на светофара ли, с клима или без, с кашон или без кашон пред радиатора...
Много филми гледаш. :Dп.п. Чудех се защо някои хора слагат втори термостат от РЕНО, то било за парното
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Какво да ми обясняваш, като ти нещо май не мислиш като се захващаш да пишеш. Кой ти каза че на магисрталата не му загрява колата? Нали като си на магистралата държиш обороти, има по-голамо отделяне на топлина от ДВГ, естествено че и с пуснато парно ще ти държи температура. Я запали и тръгни из града, на ниски обороти и чакай по светофарите на празен ход сума ти време, пък вкрвай през това време студен въздух от вън през горщия радиатор на парното, да видим за колко време ще вдигне работна температура. Нали като спре парното иму качва до работна температура ? Ако не бачка термостат, как ще се случи това ? Парното охлажда ДВГ ! Запомнете го това ! Преди два дни запалих колата при минус 10*, да побръмчи малко заради акумулатора, за 3 -4 минути стигна 53* - тогава спира доп. обогатяване, но не бях пуснал парното. Като го пусна, и поне 10 -15 мин не стига до тази температура при работа на място. Термостата ми работи -проверил съм го ! И ако ти по-концентриран антифриза, пак затопля по-бързо, а малко по-бавно отдава топлина през радиаторите. Това също е фактор, но да казваме всеки път сменяй термостат без да се проверят и другите възможни пичини е смешно.wwalker написа:Това е работата на термостата - да компенсира температурата чрез отваряне и затваряне. Целта му е да поддържа работна температура. Как да ти обясня, че при -30 на магистралата с парно температурната ми е точно колкото и при +30 на същата магистрала без парно? А именно, работна температура.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не разбираш или само се правиш - при никакви условия стрелката не пада надолу веднъж стигнала работна температура - да изброявам ли пак с кашон или без кашон, на магистрала или в града... Така е откакто смених термостата преди 3г и половина. Пък ти развивай каквито си щеш теории, как е нормално температурата да падне под работа като пуснеш парното или за високите обороти на магистралата при -30...Dido_Lyubenov написа:Какво да ми обясняваш, като ти нещо май не мислиш като се захващаш да пишеш. Кой ти каза че на магисрталата не му загрява колата? Нали като си на магистралата държиш обороти, има по-голамо отделяне на топлина от ДВГ, естествено че и с пуснато парно ще ти държи температура. Я запали и тръгни из града, на ниски обороти и чакай по светофарите на празен ход сума ти време, пък вкрвай през това време студен въздух от вън през горщия радиатор на парното, да видим за колко време ще вдигне работна температура. Нали като спре парното иму качва до работна температура ? Ако не бачка термостат, как ще се случи това ? Парното охлажда ДВГ ! Запомнете го това ! Преди два дни запалих колата при минус 10*, да побръмчи малко заради акумулатора, за 3 -4 минути стигна 53* - тогава спира доп. обогатяване, но не бях пуснал парното. Като го пусна, и поне 10 -15 мин не стига до тази температура при работа на място. Термостата ми работи -проверил съм го ! И ако ти по-концентриран антифриза, пак затопля по-бързо, а малко по-бавно отдава топлина през радиаторите. Това също е фактор, но да казваме всеки път сменяй термостат без да се проверят и другите възможни пичини е смешно.
Коментар
-
Е не си много прав !Това ми е 5 по ред автомобил,всичките са били със здрави,нови термостати и всичките при пуснато парно им пада леко температурата в зависимост дали е на празен ход или спускам баир .Поздрави !wwalker написа:Не разбираш или само се правиш - при никакви условия стрелката не пада надолу веднъж стигнала работна температура - да изброявам ли пак с кашон или без кашон, на магистрала или в града... Така е откакто смених термостата преди 3г и половина. Пък ти развивай каквито си щеш теории, как е нормално температурата да падне под работа като пуснеш парното или за високите обороти на магистралата при -30...Dido_Lyubenov написа:Какво да ми обясняваш, като ти нещо май не мислиш като се захващаш да пишеш. Кой ти каза че на магисрталата не му загрява колата? Нали като си на магистралата държиш обороти, има по-голамо отделяне на топлина от ДВГ, естествено че и с пуснато парно ще ти държи температура. Я запали и тръгни из града, на ниски обороти и чакай по светофарите на празен ход сума ти време, пък вкрвай през това време студен въздух от вън през горщия радиатор на парното, да видим за колко време ще вдигне работна температура. Нали като спре парното иму качва до работна температура ? Ако не бачка термостат, как ще се случи това ? Парното охлажда ДВГ ! Запомнете го това ! Преди два дни запалих колата при минус 10*, да побръмчи малко заради акумулатора, за 3 -4 минути стигна 53* - тогава спира доп. обогатяване, но не бях пуснал парното. Като го пусна, и поне 10 -15 мин не стига до тази температура при работа на място. Термостата ми работи -проверил съм го ! И ако ти по-концентриран антифриза, пак затопля по-бързо, а малко по-бавно отдава топлина през радиаторите. Това също е фактор, но да казваме всеки път сменяй термостат без да се проверят и другите възможни пичини е смешно.Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Веднъж достигна ли работна температура си стои там, с парно или без, с затворена клапа или отворена клапа за външен въздух. Температурата пада само когато се спускам на принудителен празен ход ( от Боровец примерно си пада на 1/4 от скалата ми) или когато стоя на място продължително време (около 15 мин. в студено време).Това е за ЖТД то. Пък да не говорим, че бензина отделя повече топлина, така че там такива аномалии няма или са малко.Термостатче трябва на темпрата. Приятел има Типо 1.4 моно. За по - малко от 10 мин. е на работна температура и не се забелязва падане на градусите в града. Това при сегашните студове. Все пак таблото на типото е разграфено доста добре с цифри и следим как се държи термоса.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Re: Темпрата не загрява както трябва....
и при мен беше така, смених термостата и работата се успа. сега няма значение с колко карам и къде и дали съм с парно или без, колата като загрее стрелката стои като нарисувана на около 90град.предния термостат беше Вернет и изкара една зима, сега съм с Бер.fuel injekcion написа:Проблемът е следният ..темпрата е 1.6моно газ/бензин когато оставя колата на празен ход след около 10-тина минути колата стига 90 градуса и много малко над тях ..което трябва да е така,но потегля ли колата застава на 65-70 градуса.. парното е много добро ..сменен е антифриза..мяза ми на термостат така ли е?
Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Не е термостат-ако е той няма да загрява до 90 градуса,камо ли за 10 минути.Предполагам проблема е от студеното време,има охлаждане в движение допълнително.По спора да ви кажа,че парното си е консуматор на топло.За доказателство вижте при дизелите.Много от тях въобще не могат да загреят до работна температура при пуснато парно.Разликата с бензина е,че загряването при тях е на обороти само,докато при бензина става и на място..А ето и клип на бензинов мотор при малък минус,направете си сметка при голям....http://vbox7.com/play:f553bdb16c
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар