Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпрата не загрява както трябва....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темпрата не загрява както трябва....

    Проблемът е следният ..темпрата е 1.6моно газ/бензин когато оставя колата на празен ход след около 10-тина минути колата стига 90 градуса и много малко над тях ..което трябва да е така,но потегля ли колата застава на 65-70 градуса.. парното е много добро ..сменен е антифриза..мяза ми на термостат така ли е?
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Термостат ами. Като потеглиш повишаваш оборотите на водната помпа+ насрещния въздух и се получава този ефект.

    Коментар


      #3
      Преди да се вкарваш във филми, пробвай как ще е в движение без парно На мойа Марийка като и пусна парното няма стопляне на ДВГ - не стига до отваряне на термостат :D . Като го спра и за нула време си стига работна температура. Парното е голям консуматор на тонлина от ДВГ и изобщо не е за пренебрегване. Дори ми се е случвало да карам Жигула посред лято на парно за да охлажда, защото беше блокирал термостата в затворено положение - парното се справя много добре с охлаждането
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Dido_Lyubenov написа:
        Преди да се вкарваш във филми, пробвай как ще е в движение без парно На мойа Марийка като и пусна парното няма стопляне на ДВГ - не стига до отваряне на термостат :D . Като го спра и за нула време си стига работна температура. Парното е голям консуматор на тонлина от ДВГ и изобщо не е за пренебрегване. Дори ми се е случвало да карам Жигула посред лято на парно за да охлажда, защото беше блокирал термостата в затворено положение - парното се справя много добре с охлаждането
        вдига температурата до 80-градуса..без парно
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Dido_Lyubenov написа:
          Преди да се вкарваш във филми, пробвай как ще е в движение без парно На мойа Марийка като и пусна парното няма стопляне на ДВГ - не стига до отваряне на термостат :D . Като го спра и за нула време си стига работна температура. Парното е голям консуматор на тонлина от ДВГ и изобщо не е за пренебрегване. Дори ми се е случвало да карам Жигула посред лято на парно за да охлажда, защото беше блокирал термостата в затворено положение - парното се справя много добре с охлаждането
          ...и един мармот завива шоколад пък най-хубаво е, като ти е наред термостата не се налага да доказваш, че и да не загрява до работна, не е виновен той, нали маса подобни теми и не се научихте, че при работещ термостат, веднъж стигнала стрелката средата не пада надолу, без значение с парно ли, без парно ли, на магистралата ли, на светофара ли, с клима или без, на +30 или -30, с кашон или без кашон...
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            Dido_Lyubenov написа:
            Преди да се вкарваш във филми, пробвай как ще е в движение без парно На мойа Марийка като и пусна парното няма стопляне на ДВГ - не стига до отваряне на термостат :D . Като го спра и за нула време си стига работна температура. Парното е голям консуматор на тонлина от ДВГ и изобщо не е за пренебрегване. Дори ми се е случвало да карам Жигула посред лято на парно за да охлажда, защото беше блокирал термостата в затворено положение - парното се справя много добре с охлаждането
            ...и един мармот завива шоколад пък най-хубаво е, като ти е наред термостата не се налага да доказваш, че и да не загрява до работна, не е виновен той, нали маса подобни теми и не се научихте, че при работещ термостат, веднъж стигнала стрелката средата не пада надолу, без значение с парно ли, без парно ли, на магистралата ли, на светофара ли, с клима или без, с кашон или без кашон пред радиатора...
            Тея ги приказвай на баба ми, сигурно ще ти повярва. Парното от къде взема топло бе ? Към топлофикация ли си го вързал, или се топлиш с печка Лъч с два реотана ? Като не ти е запушен радиатора на парното и набримчиш вентилатора да духа на мах топло, кой ще ти компенсирв тая топлина в ДВГ ? Същото е като да нямаш термостат. А, стих се, тея коли дето си ги карал имат термостат на парното сигурно, и като започне да изстива ДВГ нямаш парно ? Много филми гледаш. :Dп.п. Чудех се защо някои хора слагат втори термостат от РЕНО, то било за парното
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Това е работата на термостата - да компенсира температурата чрез отваряне и затваряне. Целта му е да поддържа работна температура. Как да ти обясня, че при -30 на магистралата с парно температурната ми е точно колкото и при +30 на същата магистрала без парно? А именно, работна температура.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                wwalker написа:
                Това е работата на термостата - да компенсира температурата чрез отваряне и затваряне. Целта му е да поддържа работна температура. Как да ти обясня, че при -30 на магистралата с парно температурната ми е точно колкото и при +30 на същата магистрала без парно? А именно, работна температура.
                Какво да ми обясняваш, като ти нещо май не мислиш като се захващаш да пишеш. Кой ти каза че на магисрталата не му загрява колата? Нали като си на магистралата държиш обороти, има по-голамо отделяне на топлина от ДВГ, естествено че и с пуснато парно ще ти държи температура. Я запали и тръгни из града, на ниски обороти и чакай по светофарите на празен ход сума ти време, пък вкрвай през това време студен въздух от вън през горщия радиатор на парното, да видим за колко време ще вдигне работна температура. Нали като спре парното иму качва до работна температура ? Ако не бачка термостат, как ще се случи това ? Парното охлажда ДВГ ! Запомнете го това ! Преди два дни запалих колата при минус 10*, да побръмчи малко заради акумулатора, за 3 -4 минути стигна 53* - тогава спира доп. обогатяване, но не бях пуснал парното. Като го пусна, и поне 10 -15 мин не стига до тази температура при работа на място. Термостата ми работи -проверил съм го ! И ако ти по-концентриран антифриза, пак затопля по-бързо, а малко по-бавно отдава топлина през радиаторите. Това също е фактор, но да казваме всеки път сменяй термостат без да се проверят и другите възможни пичини е смешно.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Какво да ми обясняваш, като ти нещо май не мислиш като се захващаш да пишеш. Кой ти каза че на магисрталата не му загрява колата? Нали като си на магистралата държиш обороти, има по-голамо отделяне на топлина от ДВГ, естествено че и с пуснато парно ще ти държи температура. Я запали и тръгни из града, на ниски обороти и чакай по светофарите на празен ход сума ти време, пък вкрвай през това време студен въздух от вън през горщия радиатор на парното, да видим за колко време ще вдигне работна температура. Нали като спре парното иму качва до работна температура ? Ако не бачка термостат, как ще се случи това ? Парното охлажда ДВГ ! Запомнете го това ! Преди два дни запалих колата при минус 10*, да побръмчи малко заради акумулатора, за 3 -4 минути стигна 53* - тогава спира доп. обогатяване, но не бях пуснал парното. Като го пусна, и поне 10 -15 мин не стига до тази температура при работа на място. Термостата ми работи -проверил съм го ! И ако ти по-концентриран антифриза, пак затопля по-бързо, а малко по-бавно отдава топлина през радиаторите. Това също е фактор, но да казваме всеки път сменяй термостат без да се проверят и другите възможни пичини е смешно.
                  Не разбираш или само се правиш - при никакви условия стрелката не пада надолу веднъж стигнала работна температура - да изброявам ли пак с кашон или без кашон, на магистрала или в града... Така е откакто смених термостата преди 3г и половина. Пък ти развивай каквито си щеш теории, как е нормално температурата да падне под работа като пуснеш парното или за високите обороти на магистралата при -30...
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    wwalker написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Какво да ми обясняваш, като ти нещо май не мислиш като се захващаш да пишеш. Кой ти каза че на магисрталата не му загрява колата? Нали като си на магистралата държиш обороти, има по-голамо отделяне на топлина от ДВГ, естествено че и с пуснато парно ще ти държи температура. Я запали и тръгни из града, на ниски обороти и чакай по светофарите на празен ход сума ти време, пък вкрвай през това време студен въздух от вън през горщия радиатор на парното, да видим за колко време ще вдигне работна температура. Нали като спре парното иму качва до работна температура ? Ако не бачка термостат, как ще се случи това ? Парното охлажда ДВГ ! Запомнете го това ! Преди два дни запалих колата при минус 10*, да побръмчи малко заради акумулатора, за 3 -4 минути стигна 53* - тогава спира доп. обогатяване, но не бях пуснал парното. Като го пусна, и поне 10 -15 мин не стига до тази температура при работа на място. Термостата ми работи -проверил съм го ! И ако ти по-концентриран антифриза, пак затопля по-бързо, а малко по-бавно отдава топлина през радиаторите. Това също е фактор, но да казваме всеки път сменяй термостат без да се проверят и другите възможни пичини е смешно.
                    Не разбираш или само се правиш - при никакви условия стрелката не пада надолу веднъж стигнала работна температура - да изброявам ли пак с кашон или без кашон, на магистрала или в града... Така е откакто смених термостата преди 3г и половина. Пък ти развивай каквито си щеш теории, как е нормално температурата да падне под работа като пуснеш парното или за високите обороти на магистралата при -30...
                    Е не си много прав !Това ми е 5 по ред автомобил,всичките са били със здрави,нови термостати и всичките при пуснато парно им пада леко температурата в зависимост дали е на празен ход или спускам баир .Поздрави !
                    Brava td100 1999г.
                    CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                    http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                    Форд Фокус 1.8 Тдди
                    http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                    Коментар


                      #11
                      Веднъж достигна ли работна температура си стои там, с парно или без, с затворена клапа или отворена клапа за външен въздух. Температурата пада само когато се спускам на принудителен празен ход ( от Боровец примерно си пада на 1/4 от скалата ми) или когато стоя на място продължително време (около 15 мин. в студено време).Това е за ЖТД то. Пък да не говорим, че бензина отделя повече топлина, така че там такива аномалии няма или са малко.Термостатче трябва на темпрата. Приятел има Типо 1.4 моно. За по - малко от 10 мин. е на работна температура и не се забелязва падане на градусите в града. Това при сегашните студове. Все пак таблото на типото е разграфено доста добре с цифри и следим как се държи термоса.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                      Коментар


                        #12
                        Re: Темпрата не загрява както трябва....

                        fuel injekcion написа:
                        Проблемът е следният ..темпрата е 1.6моно газ/бензин когато оставя колата на празен ход след около 10-тина минути колата стига 90 градуса и много малко над тях ..което трябва да е така,но потегля ли колата застава на 65-70 градуса.. парното е много добро ..сменен е антифриза..мяза ми на термостат така ли е?
                        и при мен беше така, смених термостата и работата се успа. сега няма значение с колко карам и къде и дали съм с парно или без, колата като загрее стрелката стои като нарисувана на около 90град.предния термостат беше Вернет и изкара една зима, сега съм с Бер.
                        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                        Коментар


                          #13
                          Според мен термостата чисто и просто не затваря изцяло или му се е прецакала пружината вътре.Цената не му е кои знае колко висока,смени го направо
                          Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                          EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                          EX.Fiar Ritmo 105TC

                          Коментар


                            #14
                            Не е термостат-ако е той няма да загрява до 90 градуса,камо ли за 10 минути.Предполагам проблема е от студеното време,има охлаждане в движение допълнително.По спора да ви кажа,че парното си е консуматор на топло.За доказателство вижте при дизелите.Много от тях въобще не могат да загреят до работна температура при пуснато парно.Разликата с бензина е,че загряването при тях е на обороти само,докато при бензина става и на място..А ето и клип на бензинов мотор при малък минус,направете си сметка при голям....http://vbox7.com/play:f553bdb16c

                            Коментар


                              #15
                              .......

                              ако термостата не отваря както трябва няма да стига 90градуса на празен ход ако не е така да ме поправят!
                              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X