biker_81 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колебание между пунто бензин и пунто дизел
Collapse
X
-
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
-
nedialk00 написа:todorshalev, колега, айде стига глупости 80-90 средна скорост каза, това означава че трябва да караш със 120 из града :D :D значи 4/100 само мога се изсмея на това абсурдно твърдение, просто немога да го повярвам, да кажем че лятото ти е 5,5-6, сега ти е 10, абе изобщо немисля да влизам в спорове, по евтино от бензин + газ или метан няма, а бензин + газ = вървеж като на дизел, и никой неможе да ме убеди в противното, ако някой толкова много ми хвали колко мн вървял дизела, ще задам само един въпрос, защо във ф1 няма дизелови агрегатипс: разхода на данчо е извънградско и е съвсем реален, а градско да му гори 10/100, което както и да го смятата е по евтино от дизела, пък пак казвам сложете скъпоструващите ремонти на дизела и сте дотам.яс: същото пунто като на колегата infineion със сходен бензинов мотор няма да дава по-различен разход
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
nedialk00
абе няма да споря, дизел бих си взел само, ако наистина ми гори до 7-8 градско и да има откъде да взимам нафта на 1,80-2.00 лева от някой тираджия :D
Коментар
-
е че ние какво мослиш че правим повечето.а за динамиката мога само да сравня брава 1,6 и 1,9jtd.от 0 до 100-бензина -11,4 сек,а jtd-то-10,4.изводите са за вас.не забравяйте че дизеловия мотор е еластичен в широк диапазон за разлика от бензиновия.аз имах брава 1,6,разхода градско с климатик достигаше 14-15,а вниските беше мъртвец .с jtd-то се родих относно динамика ,така че не ми ги хвалете бензиновите мотори на фиат.
Коментар
-
nedialk00
жтд 1.3 пунто - 0-100=11.9 макс 175км/ч1.2 16в пунта 0-100=11.4 макс 174км/чза бравата си прав, с около секунда по бързо достига 100, на мен 14/100 ми гори градско в софия на климатик, иначе 13, сега зимата пак 14 горина газ това, 19 лева на 100 км по цените от днес, на нафта ще гори 9/100 = 25 лева,a ако има тънка нафта колкото газта става, аз тука нямам от кой да взимам тънка нафта
ама кой как се уреди
и пак казвам - дизелова брава като моята ще ме вкара много с поддръжката
докато бензинката е по евтина за обслужване
дизел ще си взема ако е почти нов, и има евтинка нафта, иначе голям бензинов мотор с газов инжекцион пък нека много да бяга нафтата
Коментар
-
Тая тема доста се обезмисли и придоби завой на 180 градуса.Сега се спори кое е по-добро бензиновата или дизеловата кола.Всички взеха да си мерят п.....е и само няколко смислени отговора на конкретният въпрос на човека.А той самият вече едва ли гледа тематааз ако бях също да съм загубил интерес.Просто попита коя от двата модела какви предимства и недостатъци има,не видях никъде да пита кое принципно е по-добро-дизел,бензин,газ,метан,тротил,парен или йонен двигател...
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
nedialk00 написа:абе няма да споря, дизел бих си взел само, ако наистина ми гори до 7-8 градско и да има откъде да взимам нафта на 1,80-2.00 лева от някой тираджия :DА тия секунди дето ги показваш са за 1.2 16v мотора, а в темата се има предви 60 коня мотора.А за обслужване мултиджет мотора даже ангренажен ремък и ролки няма, има само един пистов ремък.Кое му е толкова по скъпо за обслужване? 3 литра масло събира само, горивния филтър е 25 лв, останалите са като на бензиновото.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Stanio_hGt написа:Колега за мен най-разумният избор си е бензин с ГИ. Въобще избий си тоя фритюрник (дизел) от главатаYellow_Flash_Colorz_PDT_05
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
аз да питам дизелджиите как сте с маховиците ???? Хора , не се заблуждавате ако се купува втора ръка кола , дизлеа е по скъп , и по скъп за поддръжка гледам некви разходи , а накрая като се одиде да се сипе булгар натфа и нещата са различни некви проблеми с ГНП то или разпрсквачите ...знам как седят парите при дизела и винаги остава скъпия вариант добра динамика на морота , не успорим факт , но до тука спираме който иска динамика си избира , ефтино - турбо дизел или скъпия вариант турбо бензин всичко останало си остава както е било едно време бензина на гас занимавам се сколи от 16-17 години и опита ми е доказал това за това съм избрал и 2 те решения - по малкия вървеж и ифтиното бензин на гас и няколко конюшни под пакапа турбо бензин за кеф нещо средно не ме кефи мен( като патката -дето по малко лети по малко плува ама нито едно като хората )и пак не на последно място - купува се по здравия и запазен автомибилPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:аз да питам дизелджиите как сте с маховиците ???? Хора , не се заблуждавате ако се купува втора ръка кола , дизлеа е по скъп , и по скъп за поддръжка гледам некви разходи , а накрая като се одиде да се сипе булгар натфа и нещата са различни некви проблеми с ГНП то или разпрсквачите ...знам как седят парите при дизела и винаги остава скъпия вариант добра динамика на морота , не успорим факт , но до тука спираме който иска динамика си избира , ефтино - турбо дизел или скъпия вариант турбо бензин всичко останало си остава както е било едно време бензина на гас занимавам се сколи от 16-17 години и опита ми е доказал това за това съм избрал и 2 те решения - по малкия вървеж и ифтиното бензин на гас и няколко конюшни под пакапа турбо бензин за кеф нещо средно не ме кефи мен( като патката -дето по малко лети по малко плува ама нито едно като хората )и пак не на последно място - купува се по здравия и запазен автомибилТрябва да му изкараш буталата през капака, че да се разбере че им турбо. И не не сдухано, просто така е с турбо-бензинките. И я кажи майсторе, кой двигател работи на по-ниски обороти, че съм чувал че високите обороти скъсявали живота на ДВГ ? няма ли да хвърлиш два бензиниви мотора за километрите за които аз ще хвърля един дизелов ? Айде малко се усетете господа газаджии, газта поскъпва, и ще стане като нафтата
Не гледайте само себестойноста на горивото, ами как се формира цената му в зависимост от търсенето, и най-вече в БГ. Защо само в БГ дизела е по-скъп от бензина ? Пазарна икономика :D И метана беше за без пари, ама като се появиха достатъчно мераклии, айде акцизче, т’ва онова и сега ...
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
за маховика мнението на колегата ,който намеква че се трошат е меко казано некомпетентно-чул недочул.моята кола е на 303 000км и не е сменян маховик и си е добре.това зависи и как е карана колата.иначе не сравнявайте тд с бензин.отдавна технологиите в дизеловото двигателостроене са напреднали и тд е по-еластичен и бърз.какво ли ще стане жабарите като пуснат мултиджет в комбинация с мултиеър.мога да дам пример-баща ми има астра на 2 год с мотор 1,8 140 коня.от 0 до 100-11сек,а алфа 2.4 jtd от 0 до 100-9.8сек.при това едното е кола на 10 и повече години а другото е нова кола.отново оставям изводите за вас
Коментар
-
infineon написа:Stanio_hGt написа:Колега за мен най-разумният избор си е бензин с ГИ. Въобще избий си тоя фритюрник (дизел) от главатаYellow_Flash_Colorz_PDT_05
Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
EIBACH SPORT SPRINGS!
Коментар
-
WhitePower написа:аз да питам дизелджиите как сте с маховиците ???? Хора , не се заблуждавате ако се купува втора ръка кола , дизлеа е по скъп , и по скъп за поддръжка гледам некви разходи , а накрая като се одиде да се сипе булгар натфа и нещата са различни некви проблеми с ГНП то или разпрсквачите ...знам как седят парите при дизела и винаги остава скъпия вариант добра динамика на морота , не успорим факт , но до тука спираме който иска динамика си избира , ефтино - турбо дизел или скъпия вариант турбо бензин всичко останало си остава както е било едно време бензина на гас занимавам се сколи от 16-17 години и опита ми е доказал това за това съм избрал и 2 те решения - по малкия вървеж и ифтиното бензин на гас и няколко конюшни под пакапа турбо бензин за кеф нещо средно не ме кефи мен( като патката -дето по малко лети по малко плува ама нито едно като хората )и пак не на последно място - купува се по здравия и запазен автомибилhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Аз пак си гледам от моята камбанария. Пунто-то го карам на предела на възможностите му!!! За 5г и около 90 000 съм сменил един датчик за налягане около 160лв. беше ако не се лъжа + консумативите разбира се.. За тези 5г. два пъти съм сипвал бензин и съм го карал на бензин въпреки това колата е чук може и да е късмет може и друго да е но е факт по тази кола единственото което правя всяко лято е окачването , което е разбираемо като се има предвид пътната мрежа и разбира се стила ми на каране , без никакво жалене е нормално. За мен пунто JTD е идеалната градска кола....За разхода: Дестинация Дървеница-Младост 3-Гео Милев 8.30часа и обратния маршрут в 18.00часа ми дава около 14к/л което прави около 7л на 100км. това е по компютъра на колата!!!Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар