Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колебание между пунто бензин и пунто дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колебание между пунто бензин и пунто дизел

    колебанието е между Fiat Punto 1.3 Multijet (70 кс) 2004г и Fiat Punto 1.2 2003 (60кс) ,главно относно разхода на гориво и обслужването.понеже бензинката явно гори повечко, как стои въпроса с газовата уредба и дали си заслужава или да се взима направо дизела .главно ще се използва за извънградски преходи ,предварително благодаря на отзовалите се
    fiat ulysse 1,9 td 90 кс
    passat 1,8 90k.s. lpg
    москвич 408 lpg

    #2
    Ако основният фактор е цената на придвижване, изборът е бензинова на газ.Пък и разгледай по автофорумите, колко теми има "Помощ, дизела не пали! "
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      преди фиата от подписа ми имах един пасат1.8 на газ ,от която газ имам само лоши спомени та затова съм раздвоен
      fiat ulysse 1,9 td 90 кс
      passat 1,8 90k.s. lpg
      москвич 408 lpg

      Коментар


        #4
        С две ръце и два крака за бензина. Ако ти е скъпо слагай газ или направо си купи вече с газова уредба и си свиркай
        Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
        Punto GT 1.4 Turbo '99
        Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

        Коментар


          #5
          Между тези двете твърдо дизела, ако не е на двойна цена или здухан от каране и кофти поддръжка. Какви са цените?
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            1,3 мултиджет Расход топлива в городе 5.9 л/100 км Расход топлива на шоссе 3.9 л/100 км Расход топлива Смешанный цикл 4.6 л/100 км1,2 Расход топлива в городе 7.9 л/100 км Расход топлива на шоссе 5.1 л/100 км Расход топлива Смешанный цикл 6,1 л/100кмсам направи избора,аз бих се спрял на бензина( с гас естествено)ако монаваш повечко километри
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #7
              wwalker написа:
              Между тези двете твърдо дизела, ако не е на двойна цена или здухан от каране и кофти поддръжка. Какви са цените?
              ами разликата между двете е 1000-1500 лв,ама хубава газ. уредба ще я стопи предполагам
              fiat ulysse 1,9 td 90 кс
              passat 1,8 90k.s. lpg
              москвич 408 lpg

              Коментар


                #8
                първо на колегата който коментира-помош не пали,това са пълни глупусти.jtd i multijet са дизелови мотори със най-съвременната технология на впръскване.второ аз лично палих на -20 и без проблем.трето това че някои са се мъчели да палят с изтощени акумулатори,счупени стартери,без добавки или просто са по-старите поколения дизелови мотори и зимата маркучите им стават на камък и засмукват въздух не значи че всички дезели трябва да ги поставяме под общ знаменател.1,2 60 кс моторите си имат масово проблеми с компютрите,така че не те съветвам да се хвърляш на тях аз лично бих заложил на multijeta.с риск да ме оплюят ще ти кажа че също газовата уредба трябва да ти е газов инжекцион а тя струва пари-от 800 нагоре така че се замисли

                Коментар


                  #9
                  колега да си изкажа и аз мнението карам Пунто МК2 1.2 60 коня от около 3 години обслужването е ефтино а разхода взависимост от Шофера като я купих (млад шофер) колата даваше разход около 6.5 градско бензин и окло 5 извънградско(падал съм и под 5)обаче мина време и колата започна да харчи повечко 7 градско (тва си ми е от главата) и се реших да слагам ГИсложих ГИ Фобос и карам вече 7-8 месеца така и съм много доволен от към Разход и вървеж разлика във вървенето няма а в Разхода е 8 на 100 Газ градско с газене от моя страна ивънградско е около 6 и разликата от преди и сега се вижда само в километража който според мен се върти нещо много бързо конете не са много но са ми достатъчни пъргаво автомобилче е е вярно като пуснеш климатика се усеща Аз ти препоръчвам Бензинка ако искаш да е по икономчно
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    Ако дизела е по-скъп с 1000-1500 лв. спрямо бензинката смятай.че сложиш ли хубав газов инжекцион на бензиновата разликата ще се стопи.Отделно газовата си е допълнителен модул в колата(не заводски) и понякога възникват проблеми.И двата мотора са икономични,като за дизеловият технологията е доста съвременна,а италианците определено са добри в дизеловите двигатели.За 1.2 се говори наистина за проблеми с компютъра,но това сигурно е 1 на 1000 така,че нека това не ти е меродавно при избора.Досега не съм видял сериозни оплаквания от дизеловият агрегат при колегите с такива коли.И двата автомобила притежават задоволителна еластичност и пъргавина спрямо кубатурата си.Аз лично бих предпочел дизелака,но това си е мое виждане.И все пак си остава това дали ще попаднеш на читава кола,независимо коя от двете избереш.Мисля това е основното при покупката.Мислил ли си и за варианта Fiat Punto 1.9 Multijet (90 кс)
                    Fiat 1.4 12V
                    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                    Коментар


                      #11
                      не забравяй и че 1,3 мултиджета е с верига и няма какво да сменяш като консуматив по ангренажа.смяната е на 300 000км

                      Коментар


                        #12
                        getsata73 написа:
                        преди фиата от подписа ми имах един пасат1.8 на газ ,от която газ имам само лоши спомени та затова съм раздвоен
                        То ако по твоята логика, някой мъж ако си изпати от жена да стане гей На твое място не бих взел Пунто а Браво, но ако е Пунто бих избрал бензина и на газ.Обаче като те гледам че караш дизел и сигурно вече си свикнал с Дизеловите двигатели има възможност бензиновия да ти е терсене.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          getsata73 написа:
                          преди фиата от подписа ми имах един пасат1.8 на газ ,от която газ имам само лоши спомени та затова съм раздвоен
                          То ако по твоята логика, някой мъж ако си изпати от жена да стане гей На твое място не бих взел Пунто а Браво, но ако е Пунто бих избрал бензина и на газ.Обаче като те гледам че караш дизел и сигурно вече си свикнал с Дизеловите двигатели има възможност бензиновия да ти е терсене.
                          истината е че улиса ми е работна кола(7-8 на 100) и няма как без него , ама дизела гони 3-лева и по-евтин няма да стане .искам една малка за икономични извънградски разходки, а и жената да я кара че тая и е’’ голяма’’
                          fiat ulysse 1,9 td 90 кс
                          passat 1,8 90k.s. lpg
                          москвич 408 lpg

                          Коментар


                            #14
                            Моето мнение е Дизела ! Да слагаш тука газови уретби ... дрън дрън. Добър газов инжекцио 1000 + лв., още една камара вероятни проблеми, не мисли че като е инжекцион и ще е ... Ако ще е за жената - с дизел по-лесно ще се оправя. За малки икономични разходки - по-добре дизела, щото на бензиновото докато му избиеш парите за газовата ... може да продадеш колата :D Ако си вземеш бензиновото, по-добре не го съсипвай с газова уредба Малък мотор с малка мощност - няма да ти гори малко на газ, какъвто и инжекцион да му сложиш. Ще имаш грижи с ламбда сонда постоянно, ще ти издуха и катализатора за 2 месеца. Ти решавай.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              да бе как не се сетих за катализатора и ламбда сондата при газовата уредба какви неприятности създават

                              Коментар

                              Working...
                              X