Здравейте, Седичито с какво 4 по 4 е? Постоянно включено? Само предни/задни и съединител към другия мост при превъртане? Има ли междинен диференциал? Заключване на някой диференциал? Бавни?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за задвижването на Sedici 4x4
Collapse
X
-
Е то Седичито си е едно. Какъвто и да е двигателят, системата 4x4 си е една и съща.Ето малко инфо - http://fakti.bg/avto/1055-fiat-sedic...6v-4x4-dynamicS_BANKOV написа:Я първо уточни за какво седичи става дума?
преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Пробвай следващия път да хванеш и иронията, иначе благодаря за съвета.blues_bandit написа:Колега в (нищо лично към теб) но в няколко поста ти засичам меко казано некомпетентните мнения Моля ако не знаеш нещо не пиши в темата на хората защото така не помагаш а пречишS_BANKOV написа:И даже е с транаксиалини спирачни дискове.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Питане за задвижването на Sedici 4x4
В началото като излезна на пазара този автомобил си мислех, че е нещо добро. За съжаление не е така - лично мнение. Първо това е поредната глезотия за 4х4 но реално не можеш да го вкараш в черния път и да го напънеш там, защото ще се потроши. Прилича малко на едно Сузуки Суифт 4х4 дето задния диф му е направо на земята. Това, което искам да кажа, е че ако ще го взимаш заради системата 4х4, за да го ползваш по не асфалтирани пътища, ще се вкараш в един доста добър сериал. Не ти го препоръчвам. Относно задвижването - може да е само предно или ON DEMAND със задното. Има вариант с блокировка на задния диф ако не се лъжа, но за да ползваш подобно нещо трябва доста добре да знаеш какво правиш. По някой път се късат полуоски, дифове и т.н. Междинния диф как е реализиран не помня. При мойта Панда, ролята на междинен диф играе виското. При всички положения авомобила е доста по стабилен на пътя при 4х4. Чувам от приятели и за проблеми със скорости. Ръчните. Поинтересувай се.imarh написа:Здравейте, Седичито с какво 4 по 4 е? Постоянно включено? Само предни/задни и съединител към другия мост при превъртане? Има ли междинен диференциал? Заключване на някой диференциал? Бавни?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Системата е изградена от предна раздатка и едно тим "виско" задвижване лепнат върху задния диф.Може да имаш 100% само предно предаване, автоматично 4х4, което варира границите си от 99% на предния диф до 99% на задния диф. според условията на пътя, или "заключване" на дифа, чрез виското. Заключването не ти е механично така, че няма опасност да късаш полуоски, но не трябва да караш с него по-дълго време, защото всичко се натоварва излишно. Естествено ако го забравиш и вдигнеш около 60 км/ч то само ще се изключи. Самото заключване се ползва тогава, когато автоматичното 4х4 не може да се адаптира за пътя и постоянно мени предавания въртящ момент.Общо взето е една горе долу интелигентна система, която ще ти даде някакви добри изживявания, ако това търсиш. Предполагам щом питаш за този автомобил целта не ти е офроуд.Ако търсиш такъв тип превозно средство спокойно може да огледаш нещо на пазара, макар и трудно намиращи се.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар