dani389 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неизвестна букса под жабката-вече е известна :д
Collapse
X
-
Колега,едновременно сме писали сигурно
))Е това е друга бира,тогава в покой не е хубаво да свети никак даже.Трябва си значи някакъв прекъсвач на веригата,мисля си за вариант с RID ампулка и магнитче,няма ли да е елегантно решение.И както така сме се заговорили да питам аз нещо :D -имам една излишна букса дето е за клапата на въздуха(тази клапа съм я откачил заради хроничният проблем с прецаканото моторче).Та въпроса ми е следния-някой знае ли дали там се подават 12V чрез бутона,който е на средната конзола или той само сменя поляритета на това напрежение,т.е. - и + си разменят местата.Искам да го ползвам за осветлението в жабката,защото там съм мерил,че напрежението идва само когато си на контакт.А може и за друго да го ползвам,но въпроса е да не се променя поляритета,а само да подава 12V.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
-
Само си мени + и - купи си плафонче оригинално ще ти излезе има няма 5 лв на него си има прекасвач който го натиска пантата на вратичката а вместо крушка пак сложи диод ако искаш.Ако искаш довечера ще го снимам да добиеш представа.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Сигурен ли си в това на 100% колегаdani389 написа:В жабката има напрежение дори и да не си на контакт.valentino321 написа:10-20 милиампера е пренебрежимо малка консумация в един автомобил.0.020А x 12V = 0.24W,което е недостижимо за една крушка с нажежаема жичка.Това при условие,че на буксата не се подава напрежение ,когато не е на контакт.Иначе няма да си го вържа да ми смуче в покой,защото малко или много ще си лапа колкото една аларма в покой.
понеже при мен има ток само на контакт.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
А каква е ролята на този бутон на плафона тогава, пробвал съм изрично при отворена жабка не свети, но дам ли на контакт светва.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
И при мен е постоянно напрежението, бутона прекъсва веригата при затворена врата на жабката /чииста блокировка/ при натиснат бутон прекъсва веригатаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Еми значи тогава и тук е лесно ,нека си мени - и + въпроса е ,че напрежението там се появява само на контакт.Решението е един грец след тая букса за клапата и ще свети само на контакт.Или другият вариант -така да вържа диода ,че да свети само,ако му натисна бутона за клапатаdani389 написа:Само си мени + и - купи си плафонче оригинално ще ти излезе има няма 5 лв на него си има прекасвач който го натиска пантата на вратичката а вместо крушка пак сложи диод ако искаш.Ако искаш довечера ще го снимам да добиеш представа.
))
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
На старото ми BRAVO бях го направил да свети и да се изгася от бутона на плафона на тавана.valentino321 написа:Еми значи тогава и тук е лесно ,нека си мени - и + въпроса е ,че напрежението там се появява само на контакт.Решението е един грец след тая букса за клапата и ще свети само на контакт.Или другият вариант -така да вържа диода ,че да свети само,ако му натисна бутона за клапатаdani389 написа:Само си мени + и - купи си плафонче оригинално ще ти излезе има няма 5 лв на него си има прекасвач който го натиска пантата на вратичката а вместо крушка пак сложи диод ако искаш.Ако искаш довечера ще го снимам да добиеш представа.
))Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
От бутона на клапата ми се вижда най-удачно ,така или иначе нищо не става от нея
а тожа с обръщането на - и + се рашава с грец схема и няма да си мени поляритета,просто при контакт както и да е натиснат бутона ще си свети.Ако пък го правя да свети когато поискам и да се командва от бутона просто няма да слагам грец-диод вързан на обратно не пробива.Фактически например при -+ няма да свети,като натисна бутона и стане +- ще свети.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Намираш по-лесно презервативите ли?Абе в тая дупка наречена жабка и с тая лампичка нищо не можеш да видиш ама щом си доволен другото не е важно, а и чувството че вече караш по готина кола е незаменимоyordanchy написа:5 лева и 5 минути.Обедих се,че има "огромен" смисъл в тоя плафон в тази жабка. :D
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар