svetli4a написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неизвестна букса под жабката-вече е известна :д
Collapse
X
-
Като размер и форма са същите като в багажника, но този в жабката е с бутон, за да свети само при отворено положение.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Няма как да е за ел. клапа за въздуха.Наистина чудесно ще е, ако пасва плафона от багажника в жабката.Пи Ес: Ако продължавам в същия дух,само да си търся кусури по колата и да си играя да ги оправям, трябва да търся някой адвокат, че жена ми почва да мисли за бягство .
Шегата на страна.Колко ли брака е унищожила тръпката по ФИАТ?
Коментар
-
Наистина ли плафончето от багажника става за жабката?Аз имам излишно такова за багажника,ако става още утре ще си го монтирам(стига да я имам буксичката).Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Плафона от багажника като размер и форма на 100% е същия, друг е въпроса как ще решиш да преработиш спирането и включването на осветлението му.yordanchy написа:Няма как да е за ел. клапа за въздуха.Наистина чудесно ще е, ако пасва плафона от багажника в жабката.Пи Ес: Ако продължавам в същия дух,само да си търся кусури по колата и да си играя да ги оправям, трябва да търся някой адвокат, че жена ми почва да мисли за бягство .
Шегата на страна.Колко ли брака е унищожила тръпката по ФИАТ?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Не смятам че това е най-удачното решение, пък и с диод не очаквай някаква добра осветеност и без това там странично не е удачен избор от към инженерна мисъл
.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Вярно че там има палец за прекъсвач, но в повечето случаи тези плафони и почти всичките пластмаси от таблото отиват на сметището така че сигурно някой колега ще се намери да ти го даде срещу кафе и блага дума.Относно браковете, полужението е страшно, всички жени ревнуват от Фиат, а защо е така всеки да си мисли.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
А колега,той диода нито нагрява нито консумира някакъв голям ток (средно около 20 mA) така,че ще си свети постоянно,а доколко ще освети е въпрос на избор на диод.Аз същият този плафон в багажника го направих с диоди и свети супер,та малката жабка няма да освети.И без това съм в процес на тунинговане с LED осветление на цялата кола.Направих вече багажника и средната конзила.Остават ми светлинките на номера отзад,таблото с показанията и плафона в купето.Между другото средната конзола(включително с пепелника и запалката)станаха супер.Нем е по наситено зелено сега,хем не е ярко и дазнещо ,хем надявам се да кара дълги години.Докато глупавите крушки непрекъснато изгарят и е губене на време да се сваля цялата средна конзола за 2 крушчици.На всичкото отгоре и крушките загряват и разтопяват светловодите с времето и се губи яркостта им.Затова си помогнах с бургия 8-ца и си обработих отвира на световода там дето влиза крушката/диода.Малко не съм по темата,ама реших да споделя скоро ще сложа и снимки ,само да завърша проекта изцяло. :D п.п.Така и не мога да разбера защо италианците не са сложили диоди навсякъде,а само на половината копчалъци в колата.Така и така ги е имало тогава.batproho написа:Плафона от багажника като размер и форма на 100% е същия, друг е въпроса как ще решиш да преработиш спирането и включването на осветлението му.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
10-20 милиампера е пренебрежимо малка консумация в един автомобил.0.020А x 12V = 0.24W,което е недостижимо за една крушка с нажежаема жичка.Това при условие,че на буксата не се подава напрежение ,когато не е на контакт.Иначе няма да си го вържа да ми смуче в покой,защото малко или много ще си лапа колкото една аларма в покой.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
С тези светодиоди навсякъде из купето, си е малко .... за мен. Друг е въпроса че да свети постоянно, колкото и малко да са тези 20 mA, тук малко, там малко и хоп сутринта колата не пали.п.с. потърси или оригиналния плафон за жабката, който е с бутон прекъсвач, или по някакъв начин измисли да го изключваш осветлението ако ще използваш твоя наличен, който ти е от багажника.valentino321 написа:А колега,той диода нито нагрява нито консумира някакъв голям ток (средно около 20 mA) така,че ще си свети постоянно,а доколко ще освети е въпрос на избор на диод.Аз същият този плафон в багажника го направих с диоди и свети супер,та малката жабка няма да освети.И без това съм в процес на тунинговане с LED осветление на цялата кола.Направих вече багажника и средната конзила.Остават ми светлинките на номера отзад,таблото с показанията и плафона в купето.Между другото средната конзола(включително с пепелника и запалката)станаха супер.Нем е по наситено зелено сега,хем не е ярко и дазнещо ,хем надявам се да кара дълги години.Докато глупавите крушки непрекъснато изгарят и е губене на време да се сваля цялата средна конзола за 2 крушчици.На всичкото отгоре и крушките загряват и разтопяват светловодите с времето и се губи яркостта им.Затова си помогнах с бургия 8-ца и си обработих отвира на световода там дето влиза крушката/диода.Малко не съм по темата,ама реших да споделя скоро ще сложа и снимки ,само да завърша проекта изцяло. :D п.п.Така и не мога да разбера защо италианците не са сложили диоди навсякъде,а само на половината копчалъци в колата.Така и така ги е имало тогава.batproho написа:Плафона от багажника като размер и форма на 100% е същия, друг е въпроса как ще решиш да преработиш спирането и включването на осветлението му.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Имах впредвид дали там се подава напрежение 12V,когато автомобила не е на контакт.Ако се подава то тогава 20 mA си е консумация,но ако напрежението се подава на буксата само,когато колата е на контакт тогава не се товари консумацията,защото се предполаг,че ще е в движение.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
В жабката има напрежение дори и да не си на контакт.valentino321 написа:10-20 милиампера е пренебрежимо малка консумация в един автомобил.0.020А x 12V = 0.24W,което е недостижимо за една крушка с нажежаема жичка.Това при условие,че на буксата не се подава напрежение ,когато не е на контакт.Иначе няма да си го вържа да ми смуче в покой,защото малко или много ще си лапа колкото една аларма в покой.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар