Сложи си 90 или 100 вата крушки на новите рефлектори и след два месеца пак за покритие
Успех !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на Фарове. Съвети???
Collapse
X
-
Съгласен съм с теб. Твърдо против 100-ватовите крушки съм.Колебая се между Osram Nightbreaker-и или обикновени крушки Osram, тъй като карам през цялото време на къси и Nightbreaker-ите бързо ще си заминат.Dido_Lyubenov написа:Сложи си 90 или 100 вата крушки на новите рефлектори и след два месеца пак за покритие
Успех !Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
-
Полвам едни дето бяха 50% + или нешо такова, около година изкарват, като и аз карам винаги с включени къси. За Nightbreaker нямям мнение, понеже не съм ползвал такива. Мисля да взема такива вече да пробвам и тях как са. Аз съм с лупи и няма особена тазлика какви слагам, все си светят добре, но ще пробвам по-ярки.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да колега, не е термоустойчив силикона. Моя не е от най-евтиния некакав на Henkel беше. Не му пазя опаковката че да го снимамkistbam написа:Предполагам говориш за обикновен силикон? Не термоустойчив???Hristian_Aleksiev написа:Нищо му няма на обикновения силикон. 2 години карам с такъв. Внимавай с това полиуретаново лепило че сложиш ли повече после няма отваряне. Прозрачния силикон си държи достатъчно, нали имаш и щипки които допълнително стягат стъклото към пластмасата
Коментар
-
Тези релета се слагат за да пазят ключа на таблото от големия ток за крушките, но когато колата няма фабрично поставени такива релета. Другата цел на релетата е да са възможно по-къси проводниците от акумулатора до крушката на фара, за да имат по-малко електрическо съпротивлвние и да стига по-голям ток до крушката, за да свети по-добре.valentino321 написа:Тези релета за какво се слагат?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Благодаря,колега.Аз на Бравока не знам как е...ама знам,че с Night Breaker-Osram вече ми е като ден.Колкото ще,толкова да карат.И 2 пъти да им е по-малък ресурса съм склонен да ги сменям и мисля,че си заслужават.Вече виждам дупките по пътя на тъмноDido_Lyubenov написа:Тези релета се слагат за да пазят ключа на таблото от големия ток за крушките, но когато колата няма фабрично поставени такива релета. Другата цел на релетата е да са възможно по-къси проводниците от акумулатора до крушката на фара, за да имат по-малко електрическо съпротивлвние и да стига по-голям ток до крушката, за да свети по-добре.valentino321 написа:Тези релета за какво се слагат?
и не съм им чак такъв абонат.Още като смених едната, разликата със старата беше очевидна посред бял слънчев ден пред Метро.Само да се стопли и едно миене и рециклаж на фаровете в Стрелча и не ми трябва ксенон.Между другото тези осрамки ги взех от Метро на "промоция" за 11 лева бройката,на ОМВ са 18 лева бройката Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 ,а на 10 метра от ОМВ в един магазин на бул.Сливница (дистрибутор на Осрам) ги видях за 9 лева бройката...но за разлика от другите две места опаковката беше проста картонена кутийка,а не твърда прозрачна найлонова обвивка
странно...
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Re: Почистване на Фарове. Съвети???
Мен ме интересува колко излиза рециклирането на рефлекторите, и колко време отнема всичко. Може и на лично.Мислех да слагам лупи от мареа с ксенон, и на дългите дневни светлини. Обаче с последните промени по законите, освен по-добрата визия, няма да стане, така както исках. Та се мисля да пратя и моите за рециклиране.kistbam написа:.. пратих рефлекторите в Стрелча - Еверт Лак (и те бяха с нарушено покритие на места).
Коментар
-
Има някаква нова версия на Night Breaker-Osram с по-дълъг живот. Има в София официален магазин на Osram в Дианабад - от там си ги купувам.valentino321 написа:Благодаря,колега.Аз на Бравока не знам как е...ама знам,че с Night Breaker-Osram вече ми е като ден.Колкото ще,толкова да карат.И 2 пъти да им е по-малък ресурса съм склонен да ги сменям и мисля,че си заслужават.Вече виждам дупките по пътя на тъмноDido_Lyubenov написа:Тези релета се слагат за да пазят ключа на таблото от големия ток за крушките, но когато колата няма фабрично поставени такива релета. Другата цел на релетата е да са възможно по-къси проводниците от акумулатора до крушката на фара, за да имат по-малко електрическо съпротивлвние и да стига по-голям ток до крушката, за да свети по-добре.valentino321 написа:Тези релета за какво се слагат?
и не съм им чак такъв абонат.Още като смених едната, разликата със старата беше очевидна посред бял слънчев ден пред Метро.Само да се стопли и едно миене и рециклаж на фаровете в Стрелча и не ми трябва ксенон.Между другото тези осрамки ги взех от Метро на "промоция" за 11 лева бройката,на ОМВ са 18 лева бройката Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 ,а на 10 метра от ОМВ в един магазин на бул.Сливница (дистрибутор на Осрам) ги видях за 9 лева бройката...но за разлика от другите две места опаковката беше проста картонена кутийка,а не твърда прозрачна найлонова обвивка
странно...Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
А там каква им е цената в Дианабад?На долните снимки показвам как изглежда опаковката на Осрам в един магазин(на първата снимка) и в Метро и ОМВ(на втората снимка).Възможно ли е да има ментета на Осрам...или има различни опаковки,както каза колегата по-горе на по-новите типове Осрамки дето издържат по-дълго.Защото гледам пише на опаковката,която е запечатан прозрачен найлон "EXTRA LIFETIME",а на картонените кутийки не пише товаsiluro написа:Има някаква нова версия на Night Breaker-Osram с по-дълъг живот. Има в София официален магазин на Osram в Дианабад - от там си ги купувам.
На снимката на тази картонената го пише,но тя не е като в магазина,просто такава снимка ми попадна в нета.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Нали знаеш, че тези неща, не само крушките, се произвеждат в много заводи,но с една марка. Има го и факта, че големите търговски фирми си поръчват партиди с по-ниска цена на производител, което пък води до по-ниско качество. В крайна сметка не е ясно от къде може да си вземеш на нормална цена с високо качество, стока с дадена марка. От енерго-спестяващите крушки Филипс, колеги са купували на двойно по-ниска цена от тази на която аз си купих, и се оказа че живота им е доста по-кратък от на моите... А като ги погледнеш, разлика ПОЧТИ няма. Абе въпрос на късмет.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Valerinto321, бравото си има релета не ти трябват релета. Между другото снощи се возих в на един приятел бравото 1.6 и като са ни асвалтирани булевардите и асвалта е черен и поглъща светлината от фаровете и му викам що караш без фаровеи той вика че ги бил включил и като знам, че бравото по принцип трябва да има много по добри фарове от типото, значи ефекта от 100 ватовите е много голям и сега като се кача на кола с нормални крушки ми е много кофти Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 После като го качих в типото да му покажа как свети и се зариби и той да си слага 100 вата ламБи, ама му казах да не слага, че фаровете на бравото са малки и може да изгорат от топлината
А тези Osram +50% имах такива и мога да кажа, че светят много по-добре от стандартни 60/55W, при мене ги карах година и са още здрави сега са ми в жабката за резервни :P Колега да не са някакво менте тея Night Breaker че аз ги намерих в Ловеч по 16 лева едната
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Колеги, благодаря на всички които ми отговориха на въпросите. Фаровете вече са като нови. Много съм доволен.Ето и тематаFiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар