Зравейте!Харесал съм една Marea Weekend. Колата е 1999 година и е внос от Италия. Мотора е 1.9 JTD 105 к.с. и искам да попитам няколко въпроса, тъй като нямам опит с марката Fiat и дизеловите им мотори.1. Какво да гледам при покупката на този автомобил? Като цяло салона няма скъсано, протрито и захабено никъде. Колата не е с най-високото оборудване има 2 ел. стъкла, ел. огледала, климатроник и др. 2. Проблема беше когато я карахме, че почна да завихря нафта отзад след 110 км/ч. След това се оказа и, че на място капе. Продавача каза, че ще го оправи и я остави в сервиза. От къде може да е прокапало и може ли просто да го е закрепил и при мен да протече? Капките идваха от двигателния отсек към купето.3. Как мога да проверя реалните километри, ясно ми е, че не е на 160 000 км. в което се опитваха да ме убедят.4. Имаше скъсани тампони отзад( стоп тампони май се казват ), които опират ако се претовари колата. Скъпи ли са те и от какво може да са се скъсали?5. Колко излиза ориентировъчно пълното обслужване на този мотор?6. Какъв разхода да очаквам със скорост 90-100 км/ч?7. И последен въпрос - 2500 лв. с платена екотакса и регистрация като цена за тази кола заслужава ли си?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси за Marea JTD
Collapse
X
-
А тази "мъгла" не е ли възможно да е от тези капки, които капят, когато колата е на място? Моята логика е, че при голямата скорост просто пръска нафтата от там на ситни капки. Странното е, че колата работи много добре според мен. Няма големи тресения, пали добре, препушва черно само като и се зададе рязко газ и тн., но това след 110 км/ч, което се появява, не мога да го разбера.
Коментар
-
Послушай колегата emzo! И бялата мъгла, и черното изпушване не са характерни за този мотор.
Да не говорим пък за гориво по багажника. Разгледай дизеловия раздел на форума и ще намериш подробни описания на причините за тези бели и черни пушеци. Диагностика би ти помогнала, но не знам дали си заслужава изобщо да се занимаваш с тази кола.
Коментар
-
Аз до колкото съм запознат дизел е нормално при голям напън за момент да припуши черен дим и да спре, но явно за тези двигатели не е така. Може да погледна дали са я направили или пак ще напръска задницата със ситни капчици. Странното беше, че продавача нямаше проблем да я закараме където искам на диагностика...
Коментар
-
А капчиците как разбра, че са от гориво, а не са от масло?bgnike написа:Аз до колкото съм запознат дизел е нормално при голям напън за момент да припуши черен дим и да спре, но явно за тези двигатели не е така. Може да погледна дали са я направили или пак ще напръска задницата със ситни капчици. Странното беше, че продавача нямаше проблем да я закараме където искам на диагностика...A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Е вие го разубеждавате сякаш останалите коли по автокъщите ще са нови без никакви проблеми. Шанса да скочи на друг кошник с замаскирани проблеми е същия.Истината е че трябва да я погледне човек с опит на място.Тази капеща и пръскаща нафта може да е от някой маркуч най вероятно което не е толково скъпо за отстраняване. Само не мога да си представя как така отива на задния капак?Огледай мотора как работи, да не мени оборотите, интеркулера и турбината да не са се напълнили с масло, закарай я на диагностика и опитай да разбереш откъде идва нафтатаwwalker написа:Питаш за мнение. Човек който знае какво казва ти препоръча да не се занимаваш с този автомобил. Ако ти бяхме препоръчали да го купиш сигурно нямаше, ама сега ще го вземешbgnike написа:Може да погледна дали са я направили или пак ще напръска задницата със ситни капчици...
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Натресат такива кошници на някой човек,който не разбира и после слушаме митове и легенди,че италианските коли били боклуци. Боклук е всяка една кола, която е в окаяно състояние. Явно тази е в именно такова. Бягай далече от тази кола или ако ти е грабнала окото я закарай на сигурен сервиз,където да и направят и комп. диагностика.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Отива на задния капак от скоростта и завихрянето предполагам. А разбрах, че е нафта, не масло като я закарахме в сервиз и я погледнаха. Седя известно време в сервиза и сега пак я гледам паркирана за продан. Благодаря все пак за мненията. Мотора не мени изобщо обороти, а като динамика ми се стори доста добър. Хареса ми колата, защото е направена регистрация и може да се пробва. От автокъща не ми харесва идеята, защото не може да се покара колата без номера и да се погледне в сервиз.infineon написа:Е вие го разубеждавате сякаш останалите коли по автокъщите ще са нови без никакви проблеми. Шанса да скочи на друг кошник с замаскирани проблеми е същия.Истината е че трябва да я погледне човек с опит на място.Тази капеща и пръскаща нафта може да е от някой маркуч най вероятно което не е толково скъпо за отстраняване. Само не мога да си представя как така отива на задния капак?Огледай мотора как работи, да не мени оборотите, интеркулера и турбината да не са се напълнили с масло, закарай я на диагностика и опитай да разбереш откъде идва нафтатаwwalker написа:Питаш за мнение. Човек който знае какво казва ти препоръча да не се занимаваш с този автомобил. Ако ти бяхме препоръчали да го купиш сигурно нямаше, ама сега ще го вземешbgnike написа:Може да погледна дали са я направили или пак ще напръска задницата със ситни капчици...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар