Нормално ли е като пусна климатика колата да има по малка мощност (по тромаво набира)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По слаба с клима
Collapse
X
-
Като работи климатика му трябват около 10 конски сили. Принципно разполагаш с 10 к.с. по малко при включен климатик. Има някаква автоматика която изключва климатика в момента в който рязко подаваш газ за да разполагаш с пълната мощност например при изпреварване. Обаче не разчитай много на това.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
lithrone
Това пък, за пръв път го чувам.Вярно ли е и ако да, как е изпълнено?Riki888 написа:Като работи климатика му трябват около 10 конски сили. Принципно разполагаш с 10 к.с. по малко при включен климатик. Има някаква автоматика която изключва климатика в момента в който рязко подаваш газ за да разполагаш с пълната мощност например при изпреварване. Обаче не разчитай много на това.
Коментар
-
nedialk00
лично при мен, имам чуството че 30 коня умират и то в диапазона между 2500 и 3000 оборота, дори се получава едно задържане около 3000 оборота, и след това изведнъж се отпушва
Коментар
-
nedialk00
Коментар
-
аз не мога да карам на клима в града, то не се кара. Иначе климатика над определени обороти се изключва, по-точно компресора през съединителя се изключва, чува се едно цък. Също така компресора не бачка постоянно, а колкото да поддържа необходимите данни, т.е. се пуска и спира.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Това го има при по-новите модели на мерцедес, в нашите баракуди е изключено да има такава система. А защо пада мощността ми нормално да го има както каза някой от колегите по горе климатика си е консуматор и се нуждае от мощност. Тази мощност вместо да отиде в първичния вал на кутията се прехвърля на климата и така колата става по тромава.lithrone написа:Това пък, за пръв път го чувам.Вярно ли е и ако да, как е изпълнено?Riki888 написа:Като работи климатика му трябват около 10 конски сили. Принципно разполагаш с 10 к.с. по малко при включен климатик. Има някаква автоматика която изключва климатика в момента в който рязко подаваш газ за да разполагаш с пълната мощност например при изпреварване. Обаче не разчитай много на това.
Коментар
-
Пресостата изключва климатика при определено налягане, т.е при по-високи обороти компресора се върти по-бързо, вдига налягането до макс. ниво , от там идва внушението че при високите обороти нещо изключва климатика. Особено извънградско при постоянна скорост се усеща как ту включва, ту изключва компресора.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Няма никакво значение дали караш нов модел мерцедес или не чак толкова нов модел баракуда. Като натиснеш педала до долу, има един датчик, който казва на компютъра колко точно си го натиснал. Когато компютърът получи информация, че си натиснал 95 % (примерно) или повече - той на свой ред казва на другия компютър, дето командва климатика "Чшшш, алоо, я се поспри малко, че ми трябва мощност, а ти много ми дърпаш!". Другият компютър казва ОК и изключва компресора, като прекъсва захранващата верига на бобината на релето, което включва съединителя на компресора. Така в момент на "газ до ламарината" водачът разполага с пълна мощност.Като цяло - дори и плафона да си светнеш - това пак спъва колата, но е толкова малко, че не се усеща. Всяко нещо, което консумира някаква енергия - затормозява двигателя: алтернатор, хидравлика, климатик...Hristian_Aleksiev написа:Това го има при по-новите модели на мерцедес, в нашите баракуди е изключено да има такава система. А защо пада мощността ми нормално да го има както каза някой от колегите по горе климатика си е консуматор и се нуждае от мощност. Тази мощност вместо да отиде в първичния вал на кутията се прехвърля на климата и така колата става по тромава.lithrone написа:Това пък, за пръв път го чувам.Вярно ли е и ако да, как е изпълнено?Riki888 написа:Като работи климатика му трябват около 10 конски сили. Принципно разполагаш с 10 к.с. по малко при включен климатик. Има някаква автоматика която изключва климатика в момента в който рязко подаваш газ за да разполагаш с пълната мощност например при изпреварване. Обаче не разчитай много на това.
Коментар
-
nedialk00
явно си е така при нашите коли, примерно на брат ми на форд фокус като го пусна няма никаква разлика почти никаква, може да я усети човек ако я е карал много време без и със климатик, недоловимо се спъва
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар