pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По слаба с клима
Collapse
X
-
Клеги,добре сте вие.Ами аз какво да кажа.Вчера ходих на Рилски манастир с колата 4 човека +малкия.Чудех се просто дали да вкарам 3 та предавка на изхода от Люлин към новата магистрала с включен климатик.Направо колата видя баира преди аз да го видя,но пък си е рахатче, все пак е хладничко Брава 1,2 с газFiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas
Коментар
-
krasio_79bs написа:wwalker написа:Карах служебна едно базикне Fabia 1.2 бензин - Даже имаше проблем по едно време(работеше на 3 цилиндъра и харчеше доста, много смотан мотор - наложи се да се отваря на под 50 хиляди!), но пак не се усещаше пад на мощност при пускане на клима.При мойта 1.6 16V - отличен климатик, няма странни шумове докато работи, но спъва много.
Вдигал ли си и капака някога на тая шкода 1.2 ?Ако го беше вдигнал мнооого щеше да се изненадаш.Можеше да решиш ,че някой ти е откраднал единият цилиндър. И дизела и бензина на този двигател е с по 3 цилиндъраSkoda Fabia 1.2 TDI GreenLine е 3-цилиндров, с по 4 клапана на цилиндърSkoda Fabia 1.2 16v има двигател тип SOHC (един разпределителен вал над клапаните), с атмосферно пълнене. Работният му обем е 1198 cc. Двигателят разполага с 3 цилиндъра, с по 4 клапана на цилиндър
това е достойно за бисерите на Форума.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Kолега,и аз съм със същия мотор,но при мене се осеща много и то след 2000 оборота.А и да не забравяме,чесъм и на газ.Interceptor написа:Незнам ама аз не усещам особенна разлика в набирането със и без климатик...
Може перманентно да си е спъната мойта и да не разбирам
Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas
Коментар
-
Миналата седмица си поиграх и направих една стойка за електромотор над двигателя на брава ТД100.Със същото преводно отношение на ремъчната шайба към компресора на климатика.Включих елмотора в мрежата и измерих консумация около 9,5 ампера.С последващите елементарни пресмятания се получава около 2,86 конски сили. Значи това е мощността ,,дърпана,, от двигателите ни за охлаждане-всичко друго е нещо от рода на една жена казала.....Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Колко конски сили "харчи" климатикът е от едната страна на задачата. От другата страна е с колко конски сили обикновено си караме колите. При плавно потегляне с 1000-1200 об/мин имаме на разположение десетина "коня" и загубата на 3 от тях се усеща.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Ами при това климатикът охлаждал ли е. Или е работил на празен ход.кроко61 написа:Включих елмотора в мрежата и измерих консумация около 9,5 ампера.Аз гледах на диаграмата за мощността, ами то при 2000 оборота са си малко над 30 конски сили. Ако климатикът ти дръпне например 7-8 със сигурност ще се почувства. Мощност 103 коня има двигателят обаче при 5800 оборота.simeon3000 написа:Колко конски сили "харчи" климатикът е от едната страна на задачата. От другата страна е с колко конски сили обикновено си караме колите. При плавно потегляне с 1000-1200 об/мин имаме на разположение десетина "коня" и загубата на 3 от тях се усеща.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
То може да са само три конски сили ама като ни ги вземе климатика и ни спъне колата какво правим подаваме газ да компенсираме и....?разхода се вдигаааааа. Нормалните автомобили за да не усещаме това спъване подават допълнително гориво посредством електрониката вместо нас и после се чудим защо разхода ни е с половин литър и повече нагоре когато сме включили климатика. въпрос на личен избор дали да ни е хладно или да не върви колата и да гори повече на всичкото отгоре.
Коментар
-
Това е истината :D Компресора в колата не е кой знае колко по-мощен от този в къщи примерно - предполагам 1,5-2,0 киловата. И си казваш тя колата има 74 киловата мощност, да ама не - има ама при червената зона на оборотомера. При нормално каране "конете" са доста по-малко.simeon3000 написа:Колко конски сили "харчи" климатикът е от едната страна на задачата. От другата страна е с колко конски сили обикновено си караме колите. При плавно потегляне с 1000-1200 об/мин имаме на разположение десетина "коня" и загубата на 3 от тях се усеща.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
При какви обороти е станало това? Направи го при поне 2000, и то еквивалентни на толкова при коляновия вал.кроко61 написа:Миналата седмица си поиграх и направих една стойка за електромотор над двигателя на брава ТД100.Със същото преводно отношение на ремъчната шайба към компресора на климатика.Включих елмотора в мрежата и измерих консумация около 9,5 ампера.С последващите елементарни пресмятания се получава около 2,86 конски сили. Значи това е мощността ,,дърпана,, от двигателите ни за охлаждане-всичко друго е нещо от рода на една жена казала.....
Коментар
-
Абе и аз съм с дизел ТД 100 ама Мареята си го усеща много климатроника , в града е наистина досадно , на дълъг път няма проблем , не се усеща почти кога включва и изключва компресора , но в града ако не е турбото сигурно ще трябва да слизам да бутам по баирите....Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
Абе то добре,че го има.Иначе преди време в София беше 37 на сянка,а аз с черна рокля отивам по работа и то важна и не искам да описвам в какъв вид пристигнахelinor написа:Kолега,и аз съм със същия мотор,но при мене се осеща много и то след 2000 оборота.А и да не забравяме,чесъм и на газ.Interceptor написа:Незнам ама аз не усещам особенна разлика в набирането със и без климатик...
Може перманентно да си е спъната мойта и да не разбирам 
Това с кола без климатик де. Иначе има разлика,не може да не усетя колкото и да не разбирам
Животът е това,което се случва докато кроим други планове.
Love is a language spoken by everyone,but understood only by the heart
Коментар
-
Е да де колежке , ама при вас жените си е по-добре с роклички и полички , а при нас с тези дълги панталони , важните работи се вършат в още по-неприятен видdkenanova написа:Абе то добре,че го има.Иначе преди време в София беше 37 на сянка,а аз с черна рокля отивам по работа и то важна и не искам да описвам в какъв вид пристигнахelinor написа:Kолега,и аз съм със същия мотор,но при мене се осеща много и то след 2000 оборота.А и да не забравяме,чесъм и на газ.Interceptor написа:Незнам ама аз не усещам особенна разлика в набирането със и без климатик...
Може перманентно да си е спъната мойта и да не разбирам 
Това с кола без климатик де. Иначе има разлика,не може да не усетя колкото и да не разбирам 
Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар