на който не му работи задната чистачка,предлагам да си я почисти.мойта спря в един момент,обаче сега е като нова,и реших да споделя как става за тези коит не знаят ако има такива.не съм качвал снимки до сега,ще пробвам да видя какво ще стане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
почистване машинка задна чистачка(БРАВО)
Collapse
X
-
а иначе обяснението:1 -сваляне на машинката2 -на върха над пръскалката има зегер с шайба(сваля се)след това един гумен пръстен(сваля се)3 -измъкваме пръскалката(яйцевидната пластмаса отгоре тя е на плъзгач)4 -сваляме пластмасовото капаче с платката вътре(3 болчета 5.5)5 -на металния корпус отдолу има капак с четири болчета 5.5(сваля се)6 -като погледнем вътре има пластмасова зъбчатка(цяла-кръгла) и две метални.върху пластмасовата има една черна втулка(махаме я понеже като избиваме оста може да я загубим)7 -навиваме гайка 6мм/10Номер,подпираме корпуса и чукаме по гайката да тръгне осичката на долу да излиза(по гаиката за да не прецакаме резбата)8 -като стигне гайката до пластмасовата тръбичка на корпуса я развиваме.взимаме например болт 5мм Х 100мм(трябва да ни стигне)с него доизбиваме оста от корпуса(пластмасовата зъбчатка пада,втората метална не се опитваме да разкопчаваме от оста,тя си седи там)9 -ще видим че оста е ръждясала взимаме шкурка 120,ръждопреобразовател,и шкурка 240,може и по фина(мажим ръждата-там посивява,като изсъхне шкурим на 120.мажим пак-//-,така докато видим че имаме чист метал.после шкурим с фината шкурка и оставяме оста)10 -тръбичката в която стои оста е зацапана отвътре(почистваме я добре и я мажим с грес хубаво отвътре)11 -мажим осичката с грес ,и я разкарваме в проволката хубаво да се разнесе навсякаде12 -започваме събирането13-поставяме тънката шаиба която стои м/у оста и проволката14 -поставяме пластмасовата зъбчатка и вкарваме оста15 -не може да се обърка нищо.двете метални зъбчатки трябва да са на 1-ви зъб и от другия край на пластинката има водач който влиза в пластмасовата зъбчатка.(като вкараме оста до края мавим обилно с грес отвътре,поставяме пластмасовата втулка която трябва да е върху металния водач и затваряме по обратния ред..)съвет:когато монтираме обратно машинката и затворим всичко,най накрая преди да сложим рамото на чистачката,пускаме да завърти един път,тъй-като ако сме оставили зъбчатките в не стартово положение-и чистачката е там като се завърти може да се върне долу до номеранда надраска боята и да счупи рамото.понеже аз така направих и знам
надявам се да съм бил полезен с това обяснение
fiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
-
Браво за темата. Във форума има и други подобни, но кво от тва ... колкото повече, толкова повече!Имам един въпрос: преди да затвориш корпуса на машинката с нещо смазваш ли и с какво? Защото аз сложих някаква графитна смазка, но при първата жега се разтече и трябваше да я подменя.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар