По-слабите мотори, работят на по-високи обороти, затова скоростите са "по-къси". Никаква логика няма да поставиш къси скорости на мощен двг. Само му подрязваш краката, за сметка на по-висок разход. При 3100об не е нормално да си с 90км на 5-та.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По-високи обороти при еднаква скорост преди и сега
Collapse
X
-
А бе спомените са ти грешни.Съединителя не може да изпуска, защото ако си караш с тези 600 оборота разлика ХХ километра щеше баяяя да пушишRAADOO написа:Не са ми грешни спомените. 100 % съм сигурен, защото почти винаги спазвам извънградското ограничение от 90 и съм виждал оборотомера стотици пъти. А и 3100 оборота на 90 км/ч на 5-та не ви ли се струват много за кола 130 кс?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Сериозно ли? Килограм желязо повече ли тежи от килограм пластмаса?Може да е нормално, ама за буксуващ съединителcurko написа:Я колегата да каже дали спомените му от миналата година и от сега са по един и същи маршрут...Мисля, че е напълно нормално по равен участък да си с по-ниски обороти отколкото ако караш по баир при една й съща скорост на една й съща предавка
.Едва ли става дума за проблем в двигателя...
Коментар
-
Де да знам колега, при мен движението при равен път със 100км/ч е при 3000об/мин, ако карам по баир и искам да поддържам тези 100км/ч, трябва да понатисна газта малко повече и оборотите ми отиват към 3200-3300 за да поддържам същата скорост...незнам дали е нормално, проблем със съединителя все още нямам, с двигателя също. :D.Ам кат се замисля и аз не съм сигурен кво точно съм гледал и какво ми се е сторило, защото просто по баир се налага да натиснеш повече газта, пък скоростната кутия си е с едни и същи предавателни числа... :D , ей някои неща кат се напишат, тогава стават ясни...
Коментар
-
Колега ти сериозно ли? То по тая логика при 120 на 5 та предавка и натиснат педал до края трябва да си на 7000 об.curko написа:Де да знам колега, при мен движението при равен път със 100км/ч е при 3000об/мин, ако карам по баир и искам да поддържам тези 100км/ч, трябва да понатисна газта малко повече и оборотите ми отиват към 3200-3300 за да поддържам същата скорост...незнам дали е нормално, проблем със съединителя все още нямам, с двигателя също. :D
При определени километри си на определени обороти, независимо от това колко си натиснал гаста, баир ли е, стръмен участък ли е.При теб значи трябва да отбележим и тенденцията - при спускане със 100 км в час и натиснат леко педал на гаста трябва да си на 2800 об. щото се спускаш все пак!Не бъркайте показанието на обортомера с натоварването на ДВГ!
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Е стига де! Когато си на скорост и всичко е изправно двг е свързан ТВЪРДО с трансмисията. Респективно скоростта на автомобила. При такова положение, ако скоростта не се променя а оборотите варират(при изправен оборотомер) единственият начин, да се получи е съединителя да буксува. Няма значение баир ли е или не.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ами ще изчакаме да съобщиш резултатите от компютърната диагностика да видим кое е довело до тази аномалия.Ще ми е интересна и реакцията на човека, който ще гледа колата.RAADOO написа:Аз пък за втори път казвам, че не са ми грешни спомените. Днес пробвах да тръгна от 3та с ръчна без бордюр и колата бързо изгасна. Утре съм на компютърна диагностика.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Напълно логично и възможно ми се струва, някъде да прави слаб контакт и да отчита километража или оборотомера грешни данни.А ако е износен червяка, който е при датчика в скоростната кутия, дали няма да показва грешни данни?
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар