Здравейте,Бих искал да попитам нещо знаещите. Смених гарнитурата на термостата на Темпрата. При смяната изтече антифриз и после долях през разширителния съд. Трябва ли отнякъде да обезвъздушавам системата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Охлаждане Темпра
Collapse
X
-
Re: Охлаждане Темпра
Според мен трябва да обезвъздушиш системата.Има две кранчета-едното е на радиатора,другото-на по-високия маркуч,отиващ към радиаторчето на парното.Като я обезвъздушиш,остави я да поработи на празен ход,докато вентилатора включи и изключи.УспехEsper написа:Не, не трябва. Просто я остави да поработи малко на място при отворена капачка на разширителния съд. Ако се наложи след това - доливаш.Nasko_Bs написа:Трябва ли отнякъде да обезвъздушавам системата?
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Нямам идея как стоят нещата при бензинов агрегат - сега обърнах внимание на мотора за който пита колегата.При системата за охлаждане на дизеловия, най-високата точка е свързана с един тънък маркуч към разширителния съд - това е атоматична система за обезвъздушаване. Виж пробката на радиатора може да се отвърти малко, така че да протече от там при напълването. И то само ако течноста е източена напълно - нещо което е излишно при смяна на термостата.Освен това Митко, не мисля че че регулатора за температурата спира циркулацията на вода в радиатора на парното. Според мен просто мести клапа, регулираща въздушния поток към купето дали да влиза отвън, или затоплен от радиатора на парното.Тоест няма остование да се дуе парното при тази процедура.Аз съм източвал антифриза 2 пъти и освен това което съм написал по-горе, не съм правил други процедури.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Аз мисля, че това за парното е правилна забележкаРегулатора за температура освен клапата за въздуха спира и пуска водата в малкото радиаторче (има кран за водата дето е свързан с регулатора)Esper написа:Освен това Митко, не мисля че че регулатора за температурата спира циркулацията на вода в радиатора на парното. Според мен просто мести клапа, регулираща въздушния поток към купето дали да влиза отвън, или затоплен от радиатора на парното.Tipo 1.6 [149C2046]
Коментар
-
Не съм сигурен дали има кран - ако е така, Митко печели по точкиnull написа:Аз мисля, че това за парното е правилна забележкаРегулатора за температура освен клапата за въздуха спира и пуска водата в малкото радиаторче (има кран за водата дето е свързан с регулатора)
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Не съм сигурен дали има кран - ако е така, Митко печели по точкиnull написа:Аз мисля, че това за парното е правилна забележкаРегулатора за температура освен клапата за въздуха спира и пуска водата в малкото радиаторче (има кран за водата дето е свързан с регулатора)
Ми вече спечели!Дай си му наградата!
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар