vesko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Връзка между вида на маслото и температура на двигателя?
Collapse
X
-
Не съм чел книжката за Типо/Темпра, но карах Уно с този мотор и ми даваха 15W40 Selenia VS
Но щом пише така в книгата за Типо не искам да споря
Дори да го кара с 15W40 пак няма да му загравя от там
Някъде другате е ключът от палатката, но така чрез клавиатурата трудно ще го открием
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
-
Dodo 155 написа:Не съм чел книжката за Типо/Темпра, но карах Уно с този мотор и ми даваха 15W40 Selenia VSvesko написа:@Dodo 155: Ако в книжката пише 10W40 полусинтетика - аз вярвам. Пише и че препоръчват Селения. Но за вискозитета не пише, че се препоръчва, пише, че се кара с такова. Така, както за спирачната течност пише ДОТ4, пък препоръчвали тутела.@stivst: В момента карам с Лики Моли 10В40 полусинтетика с молибденов дисулфид, но преди това дълго време карах със Селения Голд. Винаги със 10В40 полусинтетика. На мойта не ми харесва това, че перката се включва при различни показания на стрелката според външната температура.
Но щом пише така в книгата за Типо не искам да споря
Дори да го кара с 15W40 пак няма да му загравя от там
Някъде другате е ключът от палатката, но така чрез клавиатурата трудно ще го открием 
Аз лично мисля да започна със смяна на термодвойката, струва ми се най-вероятен, пък и най-евтин вариант.
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Би ли обяснил малко повече за тази термодвойка? Къде точно се намира? Какво върши?vesko написа:Аз лично мисля да започна със смяна на термодвойката, струва ми се най-вероятен, пък и най-евтин вариант.FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Хъм, тук ме хвана, защото не съм на 100% подготвен, но ще ти кажа основната идея. Това е една проста джаджа, завинтена някъде в радиатора, в която би трябвало да влизат 2-3 кабелчета в зависимост от броя степени на работа на перката (в нашия случай 1 степен - 2 кабела). Принципа й е, че при определена температура вътре затваря електрическата верига между тези два кабела, които или са директно част от веригата на вентилатора или управляват реле, което да го включи. При друга определена температура прекъсва веригата... Ако е през реле вече отварянето и затварянето на веригата може да са точно обратното на това, което съм написал, възможности - бол...stivst написа:Би ли обяснил малко повече за тази термодвойка? Къде точно се намира? Какво върши?vesko написа:Аз лично мисля да започна със смяна на термодвойката, струва ми се най-вероятен, пък и най-евтин вариант.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
трябва да е в долната дясна част на радиатора, като застанеш с лице към двигателяstivst написа:Би ли обяснил малко повече за тази термодвойка? Къде точно се намира? Какво върши?vesko написа:Аз лично мисля да започна със смяна на термодвойката, струва ми се най-вероятен, пък и най-евтин вариант.
Коментар
-
аз съм за термо датчика според мен нещо не е наред и отчита с някакво закъсненеие, и с право се притесняваш. По добре смени въпросния датчик че да не се скапе мотора, мисля преди време с баща ми правихме една кола дето по късно и включваше вентилатора и мотора заби , така де все пак този датчик е не повече от 5-10 лв. ако не се оправи, следва термостат ама преди това провери дали ти загрява радиатора на цяло цхе може да запушен и да не отдава нужната топлинаУспех и пиши какво се оказаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Да колеги, сигурно сте прави. Наистина ще започна с датчика. Още повече, че термостатът ми е нов - смених го есента. И не е някакъв евтин, а от тези, за които hit-ko каза, че фабрично се монтират на ФИАТ.Само да допълня - преди смяната на термостата температурата не се качваше над 70-80 градуса.FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар