Здравейте, фията ми е 1.2 16v 85hp 1997г. , за 50 000 км нямах никакъв проблем с него под капака, до преди 1 месец.Лошото е, че проблема се появи след като си дадох колата на жена(сестрата) за два дена.Колата нямаше мошност, на празен ход прекъсваше и гореше много бензин. Смених свещи- NGK, кабели- JANMOR, проблема си остана. Майстора я гледа на диагностика, всичко беше наред освен едно"ЛАМБДА РЕГУЛИРАНЕ НЕВАЛИДНО" това изписа на комп-а. Сменихме я и нея -NGK. Проблема остана и майстора се осъмни в качеството на кабелите. Колегите от AXM-AUTO ми ги смениха с комплект на BERU (за което съм им изключително благодарен).Проблема НЕ беше решен
Въпроса ми е от какво може да идва това прекъсване
ПС: Когато запаля колата и е студена НЕ прекъсва, в момента в който загрее и оборотите паднат, започва да прекъсва.Благодаря предварително за вниманието
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ФИАТ Пунто 1.2 16v ПРЕКЪСВА !?
Collapse
X
-
Помпата не е. Нея я сменях скоро и е чисто нова. Сондата веднага започна да регулира сместа. Когато беше закачена на диагностика се оказа, че има загуби на ток към 2-ри и 3-ти цилиндър(затова съмненията бяха в кабелите)Майстора ми обясни, че в момента не достига достатъчно ток до цилиндъра и не мойе да стане хубава искра. Оттам неизгорелия бензин отива в изпускателните тръби и се чува като пукане. Стъпковото го гледа и каза, че не е в него проблема.Проблема, е че не достига нужния ток Въпроса ми е къде се губи тоя ток? Бобините ги замерва с мултицет. Съпротивлението им беше в норма, но те са ми най- голямото съмнение.Ако те са здрави, коя част е преди тях?FIAT Punto 1.2 16v /85
Коментар
-
Днес цял ден търсих и НЕ мога да намеря здрава бобина за Пунтото
Свалих ги от колата и се чудя дали мога да ги меря по някакъв начин Какви са им параметрите
ПС: Тук са дадени като номера http://axm-auto.com/index2.php?brand...how=Мойте явно са оригиналните, на тех пише: MAGNETI MARELLI BAE 800 GK
FIAT Punto 1.2 16v /85
Коментар
-
Благодаря за мнението на колегата beast31След няколко часа търсене установих, че бобините са ми едни и същи с тези на сестра ми на колата Fiat Seichento900cc и ще изчакам да се прибере другата седмица за да пробвам с нейните бобини. Дано е от тях, че ми свършват идеите
Блгодря и на колегата Alex_RT , но не е от клапните.
FIAT Punto 1.2 16v /85
Коментар
-
Ама аз се чудя, Майстора, каква работа свърши все пак...Май, единствено разбра , че не ти работи добре двигателя. Ама, ти май и сам си знаешеш това. Нали не му плати ?Предполага се, че човек отива на диагностика за да му дадат точен и ясен отговор - затова му се вика и майстор, а не оператор-мултицет.... Щом не може да определи откъде идва проблема, значи е неетично да взима пари. Или греша !? Още повече , че колата не е със сложна електроника, и би трябвало да се произнесе лесно и бързо....FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Когато колата започна да прекъсва, сам си смених свещите. Продължи и сам си смених кабелите продължи да си прекъсва....Откарах я при гореспоменатия "майстор" и единствената грешка която изкара на ком-па беше за ламбда сондата, взе ми 20 лева, за което.YAROSHKH написа:Ама аз се чудя, Майстора, каква работа свърши все пак...Май, единствено разбра , че не ти работи добре двигателя. Ама, ти май и сам си знаешеш това. Нали не му плати ?Предполага се, че човек отива на диагностика за да му дадат точен и ясен отговор - затова му се вика и майстор, а не оператор-мултицет.... Щом не може да определи откъде идва проблема, значи е неетично да взима пари. Или греша !? Още повече , че колата не е със сложна електроника, и би трябвало да се произнесе лесно и бързо....
Той ми каза 99% е от сондата. Взех я и я сменихме ..........
цял ден мери .... всичко и било наред, само дето до 2-ри и 3-ти има загуба на ток.Каза ми, че е от кабелите и пак ми взе 20 лева ........От тогава реших да попиша малко тук и да се съветвам с хора от колкото да спонсорирам майстори
FIAT Punto 1.2 16v /85
Коментар
-
Замерих бобините с мултицет, като се водех от данните по долу на снимката (от AUTODATA-та
)1-ва бобина:първична намотка-1.3 Ohm
вторична намотка-7100 Ohm2-ра бобина:първична намотка-1.3 Ohm
вторична намотка-7220 OhmОт това се вижда,че първичните НЕ са въобще в нормите(двойно по голямо съпротивление). Дали от тук идва проблема?!
FIAT Punto 1.2 16v /85
Коментар
-
Според мен не. Ауто датата е пълна с грешки. Освен това и двете дават еднакво съпротивление. Пробвай да измериш между изводите на първична и вторична - трябва да е много мегаоми. Да не се окаже, че едната от двете е пробила някъде. Лошото, е че може и да не се хване с мултицет само.Добре де, как измери майстора, че не стига ток. Вообще какво е това понятие. Тестерите им би трябвало да мерят волтовата игла от самоиндукцията. Само това е важно. Ако в едната бобина е добре а в другата не, кабелите са чисто нови и правилните, свещите също, комутацията на бобината е добре(наблюдавана с осцилоскоп) остава да е бобината. Тя може да пробие, да окъси намотки, да прекъсне. Може да и се спука магнитопровода и пак ще имаш по-малко напрежение за свещите, поради увеличените загуби във магнитопровода - ферита.fan_tazy написа:Замерих бобините с мултицет, като се водех от данните по долу на снимката (от AUTODATA-та
)1-ва бобина:първична намотка-1.3 Ohm
вторична намотка-7100 Ohm2-ра бобина:първична намотка-1.3 Ohm
вторична намотка-7220 OhmОт това се вижда,че първичните НЕ са въобще в нормите(двойно по голямо съпротивление). Дали от тук идва проблема?!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар