Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ФИАТ Пунто 1.2 16v ПРЕКЪСВА !?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ФИАТ Пунто 1.2 16v ПРЕКЪСВА !?

    Здравейте, фията ми е 1.2 16v 85hp 1997г. , за 50 000 км нямах никакъв проблем с него под капака, до преди 1 месец.Лошото е, че проблема се появи след като си дадох колата на жена(сестрата) за два дена.Колата нямаше мошност, на празен ход прекъсваше и гореше много бензин. Смених свещи- NGK, кабели- JANMOR, проблема си остана. Майстора я гледа на диагностика, всичко беше наред освен едно"ЛАМБДА РЕГУЛИРАНЕ НЕВАЛИДНО" това изписа на комп-а. Сменихме я и нея -NGK. Проблема остана и майстора се осъмни в качеството на кабелите. Колегите от AXM-AUTO ми ги смениха с комплект на BERU (за което съм им изключително благодарен).Проблема НЕ беше решен Въпроса ми е от какво може да идва това прекъсване ПС: Когато запаля колата и е студена НЕ прекъсва, в момента в който загрее и оборотите паднат, започва да прекъсва.Благодаря предварително за вниманието
    FIAT Punto 1.2 16v /85

    #2
    Дюза? Стъпков мотор? Бобина? Смахната помпа? Изходящите газове равномерни ли са или са на тласъци? Нехаракерни шумове? Само предполагам, твърде много неща са..
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Помпата не е. Нея я сменях скоро и е чисто нова. Сондата веднага започна да регулира сместа. Когато беше закачена на диагностика се оказа, че има загуби на ток към 2-ри и 3-ти цилиндър(затова съмненията бяха в кабелите)Майстора ми обясни, че в момента не достига достатъчно ток до цилиндъра и не мойе да стане хубава искра. Оттам неизгорелия бензин отива в изпускателните тръби и се чува като пукане. Стъпковото го гледа и каза, че не е в него проблема.Проблема, е че не достига нужния ток Въпроса ми е къде се губи тоя ток? Бобините ги замерва с мултицет. Съпротивлението им беше в норма, но те са ми най- голямото съмнение.Ако те са здрави, коя част е преди тях?
      FIAT Punto 1.2 16v /85

      Коментар


        #4
        Колега преди тях е само компютъра.А запалването как е?Много е добре си се ориентирал към бобина,точно 2 и 3 работи едната бобина,но е скъпа да си я купиш само за проба.Ако можеш да намериш от някой познат само за проба е най добре.
        ex. punto elx 1.2i
        Lancia Libra 1.6

        Коментар


          #5
          Пали без проблем, утре ще търся бобина за проба. Днес я гледа и един приятел който кара такси и е имал същия проблем.Едната изглеждаше малко загряла и той каза че на 99% е бобина.За да съм на 100% сигурен ще търся от приятел да пробвам
          FIAT Punto 1.2 16v /85

          Коментар


            #6
            Днес цял ден търсих и НЕ мога да намеря здрава бобина за Пунтото Свалих ги от колата и се чудя дали мога да ги меря по някакъв начин Какви са им параметрите ПС: Тук са дадени като номера http://axm-auto.com/index2.php?brand...how=Мойте явно са оригиналните, на тех пише: MAGNETI MARELLI BAE 800 GK
            FIAT Punto 1.2 16v /85

            Коментар


              #7
              Колега,хвани си изчисти дюзите - профилактично.Закачи я към компа и провери показанията на МАР-а и температурния датчик,в смисъл не дали работят,а какви показания дават.Бубината я остави за на края.
              Fiat Punto 1.1 6Speed

              Коментар


                #8
                клапани.... Надявам се да греша
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за мнението на колегата beast31След няколко часа търсене установих, че бобините са ми едни и същи с тези на сестра ми на колата Fiat Seichento900cc и ще изчакам да се прибере другата седмица за да пробвам с нейните бобини. Дано е от тях, че ми свършват идеите Блгодря и на колегата Alex_RT , но не е от клапните.
                  FIAT Punto 1.2 16v /85

                  Коментар


                    #10
                    Е какво има да чакаш. Размени местата на бубините и виж дали ще се прехвъли проблема на другите два цилиндъра. Освен това ако извадиш и снимаш свещите ще може да се коментира по-конкретно.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      За загубите на ток разбрахме при майстора, докато беше закачена на компютъра. Сега не ми се ходи пак при него (два пати ходя по 20лв.) Свещите ги гледа майстора. Перфектни са! Те са чисто нови няма как да не са
                      FIAT Punto 1.2 16v /85

                      Коментар


                        #12
                        Ама аз се чудя, Майстора, каква работа свърши все пак...Май, единствено разбра , че не ти работи добре двигателя. Ама, ти май и сам си знаешеш това. Нали не му плати ?Предполага се, че човек отива на диагностика за да му дадат точен и ясен отговор - затова му се вика и майстор, а не оператор-мултицет.... Щом не може да определи откъде идва проблема, значи е неетично да взима пари. Или греша !? Още повече , че колата не е със сложна електроника, и би трябвало да се произнесе лесно и бързо....
                        FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                        Коментар


                          #13
                          YAROSHKH написа:
                          Ама аз се чудя, Майстора, каква работа свърши все пак...Май, единствено разбра , че не ти работи добре двигателя. Ама, ти май и сам си знаешеш това. Нали не му плати ?Предполага се, че човек отива на диагностика за да му дадат точен и ясен отговор - затова му се вика и майстор, а не оператор-мултицет.... Щом не може да определи откъде идва проблема, значи е неетично да взима пари. Или греша !? Още повече , че колата не е със сложна електроника, и би трябвало да се произнесе лесно и бързо....
                          Когато колата започна да прекъсва, сам си смених свещите. Продължи и сам си смених кабелите продължи да си прекъсва....Откарах я при гореспоменатия "майстор" и единствената грешка която изкара на ком-па беше за ламбда сондата, взе ми 20 лева, за което. Той ми каза 99% е от сондата. Взех я и я сменихме .......... цял ден мери .... всичко и било наред, само дето до 2-ри и 3-ти има загуба на ток.Каза ми, че е от кабелите и пак ми взе 20 лева ........От тогава реших да попиша малко тук и да се съветвам с хора от колкото да спонсорирам майстори
                          FIAT Punto 1.2 16v /85

                          Коментар


                            #14
                            Замерих бобините с мултицет, като се водех от данните по долу на снимката (от AUTODATA-та )1-ва бобина:първична намотка-1.3 Ohm вторична намотка-7100 Ohm2-ра бобина:първична намотка-1.3 Ohm вторична намотка-7220 OhmОт това се вижда,че първичните НЕ са въобще в нормите(двойно по голямо съпротивление). Дали от тук идва проблема?!
                            Прикачени файлове
                            FIAT Punto 1.2 16v /85

                            Коментар


                              #15
                              fan_tazy написа:
                              Замерих бобините с мултицет, като се водех от данните по долу на снимката (от AUTODATA-та )1-ва бобина:първична намотка-1.3 Ohm вторична намотка-7100 Ohm2-ра бобина:първична намотка-1.3 Ohm вторична намотка-7220 OhmОт това се вижда,че първичните НЕ са въобще в нормите(двойно по голямо съпротивление). Дали от тук идва проблема?!
                              Според мен не. Ауто датата е пълна с грешки. Освен това и двете дават еднакво съпротивление. Пробвай да измериш между изводите на първична и вторична - трябва да е много мегаоми. Да не се окаже, че едната от двете е пробила някъде. Лошото, е че може и да не се хване с мултицет само.Добре де, как измери майстора, че не стига ток. Вообще какво е това понятие. Тестерите им би трябвало да мерят волтовата игла от самоиндукцията. Само това е важно. Ако в едната бобина е добре а в другата не, кабелите са чисто нови и правилните, свещите също, комутацията на бобината е добре(наблюдавана с осцилоскоп) остава да е бобината. Тя може да пробие, да окъси намотки, да прекъсне. Може да и се спука магнитопровода и пак ще имаш по-малко напрежение за свещите, поради увеличените загуби във магнитопровода - ферита.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X