Та,както се подразбира от заглавието имам проблем с оборотите.Падат до към 500-600,но колата не гасне.Ако дръпна смукача се стабилизират за малко и после пак падат.Това го прави и на бензин и на газ ! Като е студена понякога държи обороти,понякога не.Някакви идеи ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оборотите падат.Типо 1.4 карбуратор.
Collapse
X
-
Оборотите падат.Типо 1.4 карбуратор.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!Етикети: –
-
За сега единия заподозрян е платното на икономайзера,другия е маркуча,който от кутията на въздушния филтър отива към карбуратора.
Гледах кутията на филтъра да не е спукана някъде,ама няма,наред си е.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Не съм сигурен при теб как е, тъй като не знам с какъв карбуратор си, но обикновено имат и вакуум от колектора. Та виж и този маркуч - изобщо виж всички вакуумни маркучи излизащи от карбуратора в какво състояние са, но лично аз съм 80% сигурен, че си за ново платно на икономайзера.Princo написа:За сега единия заподозрян е платното на икономайзера,другия е маркуча,който от кутията на въздушния филтър отива към карбуратора.
Гледах кутията на филтъра да не е спукана някъде,ама няма,наред си е. 
Коментар
-
Weber е модела,поне такъв излиза в Епер.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Утре ще направя.Airfan написа:Weber 32? Направи му няколко снимки от всички страни, които можеш и ми прати. Имам опит с Weber-и.Princo написа:Weber е модела,поне такъв излиза в Епер.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Щом си вебер, най-вероятно си с двукамерен. На темпрата преди години имах точно такъв проблем, като твоят с карб. вебер. От задната страна има вакуумчета, които се цепят с времето поради горещината там. Прегледай ги, както и всичко каквото са ти казали по-горе колегите
. И ако ти се занимава, смени си ВСИЧКИ маркучета по карбуратора с нови маслоустойчиви. 5лв. някъде ще ти струват всичките, смяната е елемнтарна, махаш стария, режеш нов същата дължина и надяваш. Едва ли са в цветущо здраве. А ако ти се занимава, и ремонтен комплект на карбуратора вземи и смени гарнитурите и вакуумните мембрани (май бяха 2). Видимо ще се подобри работата на колата.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
И аз мисля, че е двукамерен Вебер, но нека пусне снимки по-добре. Гумените платна са две - на икономайзера и на ускорителната помпа. На ускорителната помра е правоъгълно, а на икономайзера е триъгълно. Друг вариант е да ти заяжда оста на дроселовата клапа на втората камера на карбуратора и да ти остава леко отворена. Това също бъзика оборотите доста неприятно. Причината за заяждането е, че корпусът е от алуминии и при притягане към колектора се усуква.Synthy написа:Щом си вебер, най-вероятно си с двукамерен. На темпрата преди години имах точно такъв проблем, като твоят с карб. вебер. От задната страна има вакуумчета, които се цепят с времето поради горещината там. Прегледай ги, както и всичко каквото са ти казали по-горе колегите
. И ако ти се занимава, смени си ВСИЧКИ маркучета по карбуратора с нови маслоустойчиви. 5лв. някъде ще ти струват всичките, смяната е елемнтарна, махаш стария, режеш нов същата дължина и надяваш. Едва ли са в цветущо здраве. А ако ти се занимава, и ремонтен комплект на карбуратора вземи и смени гарнитурите и вакуумните мембрани (май бяха 2). Видимо ще се подобри работата на колата.
Коментар
-
Аз един път го свалях капака на карбуратора и ми е двукамерен.Сега като гледам мненията,май ще е по-добре да си купя ремонтен комплект направо ...Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Колега, от задната страна на карбуратора върху колекторите има навити няколко вакуум клапанчета, свързани с маркучета. Аз съм със същия карбуратор и тези клапанчета играят роля при студен старт. При мен не работят и затова се налага по-дълго да държа дръпнат смукача. Иначе падат оборотите, докато загрее колата. След това няма проблем. Просто като запалиш сутрин изчакай на място по-дълго колата да загрее, преди да тръгнеш. При мен помогна. А за нови клапанчета (или както се казват) ми искаха стотина лева за поръчка на нови и се отказах. А и ги няма по магазините принципно.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар