Брава 1,6Нещо и стана днесЗапали и след 1 секунда загаснаПосле само върти, но не палиПомпата се чуваИма бензинГледах бутона под седалката - как да разбера какво му е нормалното положение? Има съвсем малък ход, но не щракаИли е от датчика на коляновия вал - тази кола има ли го? Защото четох подобни темиДруго не се сещам Поматайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали !!!
Collapse
X
-
Възможни повреди:1. Бобина2. Кабел бобина-делко Тези двете можеш да ги тестваш като замениш кабела на бобината с 1 изправен кабел от свещ със свещ накрая. Ако тук имаш искра, тогава, слагаш старият кабел и пробваш пак. (тук не е ясно може ли да се пъхне свещ на края на кабела)... внимавай да не те хване ток. Ако пак има напрежение, остава:3. Дистрибутор - капачка и/или палец - направо ги сменяй. Кабелите по принцип можеш да ги измериш с омметър - трябва да дават някакво съпротивление, макар и десетки килооми, но не и безкрайност.Ако на бобината няма напрежение - започва неприятното:4. Неизправна бобина или комутатор (ел. запалване): Първо провери МНОГО ВНИМАТЕЛНО всички куплунзи и маси - може да е разхлабена някоя връзка. Ако не я откриеш може да ти струва доста пари за части (а след това при смяната връзката да се оправи и ти да не разбереш, а да си мислиш че бобината е била дефектна). Ако връзките са наред, опитай да смениш бобината с изправна такава. Ако нещата се оправят, добре. Ако не - значи е електронното запалване и ти трябва специалист.Успех.sev написа:няма искрасамо за момент едва забележимопробвах и на 4-те кабелаFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Това не го разбрах много, но ако на входа на делкото няма напрежение, причината може да е или в бобината (не генерира напрежение) или в кабела (бобината дава напрежение, но кабела е прекъснат и не го предава на делкото). Най-лесно се проверява кабела, като към бобината се закачи кабел за свещ (изправен) и се види дали има искра - ако има, значи бобината е изправна. Тогава остава само участъка бобина-делко или самото делко.sev написа:значи кабела от делкото към бобинатаако пак няма ток значи бобината е о.к?Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
чакай сегатова преди свещите не е ли бобината?значи от бобината към свещите няма искрасега трябва да се провери кабела от делкото към бобината нали?ако пак няма ток - бобината е о.к. и проблема са търси в делкототака ли е?johnfound написа:Това не го разбрах много, но ако на входа на делкото няма напрежение, причината може да е или в бобината (не генерира напрежение) или в кабела (бобината дава напрежение, но кабела е прекъснат и не го предава на делкото). Най-лесно се проверява кабела, като към бобината се закачи кабел за свещ (изправен) и се види дали има искра - ако има, значи бобината е изправна. Тогава остава само участъка бобина-делко или самото делко.sev написа:значи кабела от делкото към бобинатаако пак няма ток значи бобината е о.к?
Коментар
-
Точно така,две бобини в общ блок.Няма делко нито дистрибуторна капачка.Много е възможно да са заминали бобините,цената им е някъде към 150 лв. -нови.Но може и да не е това.Ако имаш възможност да смениш с изправна бобина и да видиш резултата какъв ще е,ще е най-добре,вместо направо да купуваш бобини.Успех!
Коментар
-
Това е съвсем друга работа... Тогава опиши точно как си тествал свещите, защото при тази система си има особенности. Ако си извадил всички кабели е нормално да няма искра.Правилната процедура е следната - вадиш лулите на двете свещи, които са към една и съща бобина. слагаш две стари свещи. Със парче жица, надеждно свързваш двете резбови части на свещите една към друга и към маса, и тогава пробваш със стартера. Това е така, защото при тази система, тока на искрата преминава през двете свещи едновременно. Ако си тествал по друг начин, може затова да не е имало искра.peho написа:Точно така,две бобини в общ блок.Няма делко нито дистрибуторна капачка.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
това вече е друга работа :D то в тъкав случай може да изкарам и само 1 свещ, само въпроса е да има маса нали?а другите да не са извадени, а да са си по цилиндритеще пробвам днеси още нещов книгата пише да се измери съпротивлението на бобинатаи това ще направяако е в нормите, значи ли че е о.к.?johnfound написа:Това е съвсем друга работа... Тогава опиши точно как си тествал свещите, защото при тази система си има особенности. Ако си извадил всички кабели е нормално да няма искра.Правилната процедура е следната - вадиш лулите на двете свещи, които са към една и съща бобина. слагаш две стари свещи. Със парче жица, надеждно свързваш двете резбови части на свещите една към друга и към маса, и тогава пробваш със стартера. Това е така, защото при тази система, тока на искрата преминава през двете свещи едновременно. Ако си тествал по друг начин, може затова да не е имало искра.peho написа:Точно така,две бобини в общ блок.Няма делко нито дистрибуторна капачка.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар