значипоследноима искра и на 4-те свещималка е, но мисля, че така си е добрепросто е мужду двете повърхнини на свещтамерих съпротивленията на бобинатаА= 1.3B= 1.3C= 8400D= 8400по книга А и B трабва да са 0,5 - 0,6 ома C,D 8500 - 9600май са в границитекакво остава?горивото?помпата се чувано може и да е издала багажаслед като пробвам да запаля, от инжекторите се чува някакъв звукбензин имам поне 15 литракакво да пробвам?да извадя маркуча за горивото и в леген да видя дали качва?къде да го докопам тоя маркуч?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали !!!
Collapse
X
-
етообаче колата запалис голям зорс яко даване на газв началото едва креташе, но след 30 секудни вече работеше нормалнопокарах явърви екстраобачеколата загря до 90 градусаи оборотите като почват да се качват уреда на температурата започна да пада рязкокато е на свободен ход си стои на 90пада много рязко уреда за температуратасякаш има проблем с тоцитеи като загася не пали веднагаиздава звук на умряло - същия като когато колата е запалена и по грешка ключа се завърти все едно за паленеи така 2-3 пъти и след това пали
Коментар
-
Би трябвало да даде,може би?!Не знам,защото нямам компютър ,но просто и при мене имаше подобни проблеми.sev написа:добрена диагностика няма ли да излезе грешка в компютъра?ако компютъра не го покаже като грешка, ми се струва че не всеки сервиз ще се справиТемпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
Голямо ходене по мъките си му ударил, а и аз три дни не съм влизал във форума, но ще се опитам да те насоча.Можеш да постъпиш по два начина:При компютърен тест ще ти излезе причината и ако е в запалителната и в инжексионната с-ма!Ако се опиташ сам, трябва първо да изкараш един кабел от свеща и да му сложиш свещ!Пробвай първо с първи цилиндър и после същия опит и с втори , понеже на цилиндрите искрата идва едновременно на 1-4 и 2-3Ако няма искра, а на контакт се чува помпата, тогава трябва да пробваш с друг датчик на запалването! Той не е датчик на Хол, а е магнитоиндуктивен и често се случва проблем при него ! Намира се отпред до шайбата на кол. вал, а куплунга му излиза под смук. колектор, отпред! Този датчик има съпротивление 800-900 ома, но това не винаги означава, че работи!Ако с този датчик всичко е ОК, тогава проблема е във фазовия сензор, който е под шайбата на смук. разпределителен вал, но там проверката е по-сложна, смяната също и ще се наложи преди това комп. тест!Пробвай първо с датчика на запалването и после ще я мислим!alex12 написа:Би трябвало да даде,може би?!Не знам,защото нямам компютър ,но просто и при мене имаше подобни проблеми.sev написа:добрена диагностика няма ли да излезе грешка в компютъра?ако компютъра не го покаже като грешка, ми се струва че не всеки сервиз ще се справи
Коментар
Реклама
Collapse

Как ги мерите тези бобини?Какво ще рече това A,B,C,D?Дайте повече информация.Искам да си проверя и моите бобини.
Коментар