Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

температура фиат мареа 1,6V16

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    температура фиат мареа 1,6V16

    перката ми се включва на последната бяла черта на уреда става въпрос за в града на дълъг път си държи температура на средата дали е така и при други коли със същия двигател
    фиат мареа 103 понита
    спринтер 122 понита
    пасат с 90 умрели понита

    #2
    Не - перката се пуска, когато стрелката достигне малко над средата на скалата.
    Fiat Marea 1.8 16V ELX

    Коментар


      #3
      Аз съм със същият двигател с алуминиеви колектори и имам странно поведение на охлаждащата система. При каране на равен път температурата стои на половината от средата, като карам малко по баир се качва, но пак не може да достигне средата, на място се качва малко над средата след това като тръгна си слиза на средата и е държи горе доле. На какво може да се дължи това. Колата е Брава ’96. Благодаря предварително.

      Коментар


        #4
        gemballa написа:
        Аз съм със същият двигател с алуминиеви колектори и имам странно поведение на охлаждащата система. При каране на равен път температурата стои на половината от средата, като карам малко по баир се качва, но пак не може да достигне средата, на място се качва малко над средата след това като тръгна си слиза на средата и е държи горе доле. На какво може да се дължи това. Колата е Брава ’96. Благодаря предварително.
        Моята има същото поведение и при мен термостата е проблемен.Залепнал е в отворено положение.При мен на извънградско при сегашните температури стрелката седи точно на една четвърт.

        Коментар


          #5
          Re: температура фиат мареа 1,6V16

          mimo MS написа:
          перката ми се включва на последната бяла черта на уреда става въпрос за в града на дълъг път си държи температура на средата дали е така и при други коли със същия двигател
          Явно не ти работи пускането на първата степен, а пуска чак втората. От други теми съм чел(някой по-компетентен може да ме поправи): ако на пуснат климатроник ти поддържа нормална температура, а с изключен дига както казваш значи не ти се пуска първата степен и има някакъв реостат, който трябва да се смени. При пуснат климатроник перката работи винаги на втора степен.
          Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
          Ex.Opel Astra

          Коментар


            #6
            lithrone написа:
            gemballa написа:
            Аз съм със същият двигател с алуминиеви колектори и имам странно поведение на охлаждащата система. При каране на равен път температурата стои на половината от средата, като карам малко по баир се качва, но пак не може да достигне средата, на място се качва малко над средата след това като тръгна си слиза на средата и е държи горе доле. На какво може да се дължи това. Колата е Брава ’96. Благодаря предварително.
            Моята има същото поведение и при мен термостата е проблемен.Залепнал е в отворено положение.При мен на извънградско при сегашните температури стрелката седи точно на една четвърт.
            Всички симптоми водят към термостат, ама грам не ми се иска да е това проблема. Казаха ми че струва 100+ лева.

            Коментар


              #7
              gemballa написа:
              Всички симптоми водят към термостат, ама грам не ми се иска да е това проблема. Казаха ми че струва 100+ лева.
              Термостата си е консуматив както антифриза има си живот.Течността церезин мисля ,че беше която управлява клапата си има определен живот.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                gemballa написа:
                Всички симптоми водят към термостат, ама грам не ми се иска да е това проблема. Казаха ми че струва 100+ лева.
                Термостата си е консуматив както антифриза има си живот.Течността церезин мисля ,че беше която управлява клапата си има определен живот.
                Точно така.Колкото до цената... 74 лв е Vernet-a в Динекспрес на Пещерско, 72 лв е в Евро07.

                Коментар


                  #9
                  реших проблема колеги размених кабелите за бързата и бавната степен и сега бързата степен се включва на мястото на бавната
                  фиат мареа 103 понита
                  спринтер 122 понита
                  пасат с 90 умрели понита

                  Коментар


                    #10
                    По-добре си смени резистора, защото така като спреш по кръстовищата ще си като хеликоптер Първа степен щади мотора на вентилатора и е по-тиха
                    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                    Powered by Total & Fobos LPG

                    Коментар


                      #11
                      MadHead написа:
                      По-добре си смени резистора, защото така като спреш по кръстовищата ще си като хеликоптер Първа степен щади мотора на вентилатора и е по-тиха
                      разликата е само 5 градуса първата степен върти по бавно но повече като време от бързата и не мисля че ще има проблем ще си покаже с времето
                      фиат мареа 103 понита
                      спринтер 122 понита
                      пасат с 90 умрели понита

                      Коментар


                        #12
                        здравеите колеги само щтеви кажа че трябва да смените термостата и всичко щте е ок,и ще имате кола сас страьотно парно

                        Коментар

                        Working...
                        X