перката ми се включва на последната бяла черта на уреда става въпрос за в града на дълъг път си държи температура на средата дали е така и при други коли със същия двигател
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
температура фиат мареа 1,6V16
Collapse
X
-
Аз съм със същият двигател с алуминиеви колектори и имам странно поведение на охлаждащата система. При каране на равен път температурата стои на половината от средата, като карам малко по баир се качва, но пак не може да достигне средата, на място се качва малко над средата след това като тръгна си слиза на средата и е държи горе доле. На какво може да се дължи това. Колата е Брава ’96. Благодаря предварително.
Коментар
-
lithrone
Моята има същото поведение и при мен термостата е проблемен.Залепнал е в отворено положение.При мен на извънградско при сегашните температури стрелката седи точно на една четвърт.gemballa написа:Аз съм със същият двигател с алуминиеви колектори и имам странно поведение на охлаждащата система. При каране на равен път температурата стои на половината от средата, като карам малко по баир се качва, но пак не може да достигне средата, на място се качва малко над средата след това като тръгна си слиза на средата и е държи горе доле. На какво може да се дължи това. Колата е Брава ’96. Благодаря предварително.
Коментар
-
Re: температура фиат мареа 1,6V16
Явно не ти работи пускането на първата степен, а пуска чак втората. От други теми съм чел(някой по-компетентен може да ме поправи): ако на пуснат климатроник ти поддържа нормална температура, а с изключен дига както казваш значи не ти се пуска първата степен и има някакъв реостат, който трябва да се смени. При пуснат климатроник перката работи винаги на втора степен.mimo MS написа:перката ми се включва на последната бяла черта на уреда става въпрос за в града на дълъг път си държи температура на средата дали е така и при други коли със същия двигателEx. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
Коментар
-
Всички симптоми водят към термостат, ама грам не ми се иска да е това проблема. Казаха ми че струва 100+ лева.lithrone написа:Моята има същото поведение и при мен термостата е проблемен.Залепнал е в отворено положение.При мен на извънградско при сегашните температури стрелката седи точно на една четвърт.gemballa написа:Аз съм със същият двигател с алуминиеви колектори и имам странно поведение на охлаждащата система. При каране на равен път температурата стои на половината от средата, като карам малко по баир се качва, но пак не може да достигне средата, на място се качва малко над средата след това като тръгна си слиза на средата и е държи горе доле. На какво може да се дължи това. Колата е Брава ’96. Благодаря предварително.
Коментар
-
Термостата си е консуматив както антифриза има си живот.Течността церезин мисля ,че беше която управлява клапата си има определен живот.gemballa написа:Всички симптоми водят към термостат, ама грам не ми се иска да е това проблема. Казаха ми че струва 100+ лева.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
lithrone
Точно така.Колкото до цената... 74 лв е Vernet-a в Динекспрес на Пещерско, 72 лв е в Евро07.Tornado написа:Термостата си е консуматив както антифриза има си живот.Течността церезин мисля ,че беше която управлява клапата си има определен живот.gemballa написа:Всички симптоми водят към термостат, ама грам не ми се иска да е това проблема. Казаха ми че струва 100+ лева.
Коментар
-
разликата е само 5 градуса първата степен върти по бавно но повече като време от бързата и не мисля че ще има проблем ще си покаже с времетоMadHead написа:По-добре си смени резистора, защото така като спреш по кръстовищата ще си като хеликоптер
Първа степен щади мотора на вентилатора и е по-тихафиат мареа 103 понита
спринтер 122 понита
пасат с 90 умрели понита
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар