Колеги изпадна ми възможност да взема мотора на една ланчиа призма 1.9ТД та въпроса ми е следния:Скоростите дали имат разлика с мойте понеже мотора е без скорости
Типото ми е с 1.6 двувалкаКакви трудности може да има при конверсията
Ако някой е правил това нека обясни по подробмо моля
Благодаря преварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси за смяна на мотор на типо
Collapse
X
-
За монтаж според мене няма да има грижа.Обаче скоростната кутия не съм сигурен че с тия предавателни числа ще пасне на дизела.Провери предавателните числа на двата мотора, иначе можеш да се окажеш с много дълги предавки и колата да не може да дърпа, или пък с много къси и да не може да развие скорост :о) Всичко е математика :о)Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
-
Само гадая, ама логично погледнато предавателните числа на дизела трябва да са чувствително по-малки от тези на бензина. Все пак дизела работи на доста по-ниски обороти...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Такаааа, ето я книжката пред мен, ето и какво пише вътре:Предавка 1.6 1.9ТД1 3.909 3.9092 2.238 3.2383 1.541 1.4404 1.156 1.0295 0.891 0.794Задна: 3.909 3.909Диференциал: 3.765 3.167Anzahl de Zahne 17/64 18/57Последния ред не знам какво значи, но според мен останалото показва достатъчно красноречиво, че "няма’а стане", сори.Edit: Речника току що каза, че последния ред значи "брой зъби", което за мен е все толкова непонятно...Edit2: Опа, за 1.6 са дадени със звездичка, та ако номера на рамата е 160FB53A - 160FB55A то предавателните числа са следните:1. 3.9092. 2.2383. 1.4404. 1.0295. 0.891Диф: 3.563Зъбци: 16/57Тук нещата стоят чувствително по-добре, но основния проблем си остава диференциала, макар и в по-малка степен...Така като гледам, ако се получи колата ще спечели максимална скорост за сметка на еластичност. Според мен режима ще избяга от оптималния и разхода ще е завишен, ама това вече са само разсъждения на лаик. Цифрите обаче са верни - преписах ги от книжкатаАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Колега Типото ми е 1.6 двувалка 149c 2.0 Мотор - демек дебелите пружини ,амортесиори ти тн. като на 2.0 16в типо.Едиствено пружините може да са по твърди на дизела но ме съмнява дават ги по диаметър същите по каталозитеzfa159 написа:Не съм съвсем съгласен с това че предницата е същата - дизела е бая по-тежък и тампоните са му други,амортисъорите са други,стабилизиращата щанга май е по-дебела и т.н. има някои малки разлики.
Коментар
-
E az poneje sum s 1.1
i na men sa mi durgi puk i qvno po magazinite malko sa me poizlugali kato trugnah az da pravq takiva prisadki ot benzinov motor da slagam dizelov i az zatova taka se izkazah nepodgotven za koeto se izvinqvam kakto i za latinicata
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Демек два разпределителни вала и малко скопен с моно инжекцион и по голяма горивна камера произвеждани за Швейцария.От там идва и нарицателното "Швейцарка" по родните магазини и сервизи като ги видят им се реве щото са малко разпространени и много не ги отбират.Такова типо можеш да среш неш навсякъде другаде но не и в италия до сега не съм чул някой да е докарал такова от там.Има същия мотор на Ритмо но с пълен инжекцион 105 конски сили.Принципно за 1.6 мотора е доста динамичен и пъргав но както казах по нагоре малко спънат бавно се развърта.BlueStorm написа:vld написа:Типото ми е 1.6 двувалка 149c 2.0 Мотор
Тука нещо... ... колега изясни се, моля!
Коментар
Реклама
Collapse

Може ли да кажете сайтче където ги гледате
Коментар