Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за смяна на мотор на типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпроси за смяна на мотор на типо

    Колеги изпадна ми възможност да взема мотора на една ланчиа призма 1.9ТД та въпроса ми е следния:Скоростите дали имат разлика с мойте понеже мотора е без скорости Типото ми е с 1.6 двувалкаКакви трудности може да има при конверсията Ако някой е правил това нека обясни по подробмо моля Благодаря преварително

    #2
    За монтаж според мене няма да има грижа.Обаче скоростната кутия не съм сигурен че с тия предавателни числа ще пасне на дизела.Провери предавателните числа на двата мотора, иначе можеш да се окажеш с много дълги предавки и колата да не може да дърпа, или пък с много къси и да не може да развие скорост :о) Всичко е математика :о)
    Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

    Коментар


      #3
      Точно това изках да знам за скоростите дали са еднакви предаватените числа.Миташки щом казва сигурно ги е сравнявал,все пак той е подвижна енциклопедия за двувалките може да му се вярва Благодаря за бързия отговор Митак Може ли да кажете сайтче където ги гледате

      Коментар


        #4
        не съм сигурен но май в аутодата-та имаше предавателните числа

        Коментар


          #5
          Само гадая, ама логично погледнато предавателните числа на дизела трябва да са чувствително по-малки от тези на бензина. Все пак дизела работи на доста по-ниски обороти...
          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

          Коментар


            #6
            абе от бензинова кола на дизелова кофти работа, бая преправки трябва да се направят май
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              От бензиноова гола на дизелова е кофти има проблеми с инсталацията но обратното мисля че не е проблем дизелов мотор в бензинова кола.Само това ме притеснява с скоростите че мотора ми го дават без тях ако някой е видял вече предавателните числа нека да сподели

              Коментар


                #8
                Щом си остават skorostite, wij s twoq dwigatel kak se durji kolata na rejimi 1500-2000, do 3000 ob.- normalno karane za dizel. Taka 6te wurwi i s dizela, samo, 4e 6te useti6 golqma razlika s maks. skorost- dizela e po-bawnooboroten.

                Коментар


                  #9
                  Такаааа, ето я книжката пред мен, ето и какво пише вътре:Предавка 1.6 1.9ТД1 3.909 3.9092 2.238 3.2383 1.541 1.4404 1.156 1.0295 0.891 0.794Задна: 3.909 3.909Диференциал: 3.765 3.167Anzahl de Zahne 17/64 18/57Последния ред не знам какво значи, но според мен останалото показва достатъчно красноречиво, че "няма’а стане", сори.Edit: Речника току що каза, че последния ред значи "брой зъби", което за мен е все толкова непонятно...Edit2: Опа, за 1.6 са дадени със звездичка, та ако номера на рамата е 160FB53A - 160FB55A то предавателните числа са следните:1. 3.9092. 2.2383. 1.4404. 1.0295. 0.891Диф: 3.563Зъбци: 16/57Тук нещата стоят чувствително по-добре, но основния проблем си остава диференциала, макар и в по-малка степен...Така като гледам, ако се получи колата ще спечели максимална скорост за сметка на еластичност. Според мен режима ще избяга от оптималния и разхода ще е завишен, ама това вече са само разсъждения на лаик. Цифрите обаче са верни - преписах ги от книжката
                  Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                  Коментар


                    #10
                    Не съм съвсем съгласен с това че предницата е същата - дизела е бая по-тежък и тампоните са му други,амортисъорите са други,стабилизиращата щанга май е по-дебела и т.н. има някои малки разлики.
                    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                    Коментар


                      #11
                      zfa159 написа:
                      Не съм съвсем съгласен с това че предницата е същата - дизела е бая по-тежък и тампоните са му други,амортисъорите са други,стабилизиращата щанга май е по-дебела и т.н. има някои малки разлики.
                      Колега Типото ми е 1.6 двувалка 149c 2.0 Мотор - демек дебелите пружини ,амортесиори ти тн. като на 2.0 16в типо.Едиствено пружините може да са по твърди на дизела но ме съмнява дават ги по диаметър същите по каталозите

                      Коментар


                        #12
                        E az poneje sum s 1.1 i na men sa mi durgi puk i qvno po magazinite malko sa me poizlugali kato trugnah az da pravq takiva prisadki ot benzinov motor da slagam dizelov i az zatova taka se izkazah nepodgotven za koeto se izvinqvam kakto i za latinicata
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар


                          #13
                          vld написа:
                          Типото ми е 1.6 двувалка 149c 2.0 Мотор
                          Тука нещо... ... колега изясни се, моля!
                          Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                          Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                          BlueStorm transforms . . .
                          . . . !!!

                          Коментар


                            #14
                            BlueStorm написа:
                            vld написа:
                            Типото ми е 1.6 двувалка 149c 2.0 Мотор
                            Тука нещо... ... колега изясни се, моля!
                            Демек два разпределителни вала и малко скопен с моно инжекцион и по голяма горивна камера произвеждани за Швейцария.От там идва и нарицателното "Швейцарка" по родните магазини и сервизи като ги видят им се реве щото са малко разпространени и много не ги отбират.Такова типо можеш да среш неш навсякъде другаде но не и в италия до сега не съм чул някой да е докарал такова от там.Има същия мотор на Ритмо но с пълен инжекцион 105 конски сили.Принципно за 1.6 мотора е доста динамичен и пъргав но както казах по нагоре малко спънат бавно се развърта.

                            Коментар


                              #15
                              Ама не ми обяснявай какво е Швейцарка - имам я от 2000г. Имах предвид какво е това хем "149С2" , хем "2.0 Мотор"Номера се изписва 149С2.046!!!От там дойде моето учудване
                              Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                              Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                              BlueStorm transforms . . .
                              . . . !!!

                              Коментар

                              Working...
                              X