На Фиат Типо 1.4 инджекция, което купих на родителите си, компресията беше 12.5, 13.0, 13.0, 13.5.На моето Типо никога не съм я измервал.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Koлко трябва да е компресията?
Collapse
X
-
ами виж сега , когато не е загряла на празен ход дава 1.0 bar. след като загрее 90 градуса отива на 0.6 - 0.5 . Знам че е сериозен проблем и сега незнам какво ми предстои , всъщност казаха ми , но не ми се вярва направоmme написа:0.5bar при празен ход ли? Всъщност дори и при празен ход ми се струва малко. Не! Не е възможно да е така. За Bravo 1.4 12V - 1bar при празен ход и 4bar при 4000 об. Ниското налягане на масло е голям проблем. Дано си установил това в самото начало...
. Колата ми е на 3 седмици и изведнъж това
Fiat Stilo JTD ....sold
Volvo C 70 ....
Коментар
-
Според мен не ти е добро маслото, или по някаква причина се е разредило с бензин. Щом на студен двигател си е в нормите, а при загрял налягането пада, най-вероятно причината е фалшиво масло, което не може да си задържи вискозитета при повишени температури. При всички случаи започни от по-лесния вариант - смени маслото и веднага след това си направи теста със загряването и налягането. Ако е ОК - ясно, но след известен пробег направи ново замерване, да не се окаже че по някаква причина ти се разваля вискозитета на маслото.Mescalin написа:ами виж сега , когато не е загряла на празен ход дава 1.0 bar. след като загрее 90 градуса отива на 0.6 - 0.5 . Знам че е сериозен проблем и сега незнам какво ми предстои , всъщност казаха ми , но не ми се вярва направоmme написа:0.5bar при празен ход ли? Всъщност дори и при празен ход ми се струва малко. Не! Не е възможно да е така. За Bravo 1.4 12V - 1bar при празен ход и 4bar при 4000 об. Ниското налягане на масло е голям проблем. Дано си установил това в самото начало...
. Колата ми е на 3 седмици и изведнъж това
минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Колеги... защо ли ми се струва, че основните различия в спора идват от двата различни метода на измерване на компресия и то там различните данни!? За съжаление не мода да ви дам подробности, но определено има два метода за измерване на компресия, дори в техническите характеристики срещу данните за компресия е изписан начина на измерване. Може малко, като каруцар да се изразявам, но определено имаше нещо с меренето при, което един двигател показва 9 при едното и 12 при другото мерене
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Вчера бях в ауто италиа за диагностикя. оказа се че компресията ми е :1 цилиндър : 14.22 цилиндър: 153 цинлиндър: 14.44 цилиндър: 15.8Мако странни ми изглеждат тея стойности, за това съм склонен да си мисля че измерването не е много коректно. Автомобила е на близо 230 000 км, не гори масло и не пуши за вървенето нямам забележки
Разбрах също че носачите ми са за смяна, което не ме изненада имайки предвид пътищата ни.Централата на аирбага (чипа за управление ) също дал фира.За 100 лева толко инфо за диагностика, ако искате и да ви смянят нещо в тези пари
, по-добре не ходете в оторизираните сервизи.
Карам Brava 1,8 16V EL & BSM LPG
Коментар
-
gdd55
Я да попитам аз за една бензинка 1.8мІ дават и 10 компресия на 4-те цилиндара а е с 13-9-9-8 тва нормално ли е???
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар