От няколко дена имам странен проблем.Наблюдавам ,че температурата ми се покачва почти постоянно с едно квадратче нагоре.Гледах ,че перката си работи и на двете степени.Преди това ми се е случвало в големите жеги ,с включен климатик и градско каране в задръстванията,но сега е почти постоянно.Другото е ,че като се качи едно деление нагоре и се вдигат оборотите на двигателя до 1400-1500.Някой има ли идея дали е от термостата или е от нещо друго.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
-
Върти,или поне в случаите, когато съм гледал.Каква ти е идеята?[/b]BO написа:Случайно когато вдигне оборотите да си забелязал със сигурност перката за охлаждане дали върти или не?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Това изглежда на проблем с датчика за температура на антифриза. Но няма да въртят перките, когато вдигне обороти.kik73bg написа:Върти,или поне в случаите, когато съм гледал.Каква ти е идеята?[/b]BO написа:Случайно когато вдигне оборотите да си забелязал със сигурност перката за охлаждане дали върти или не?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Февруари или март смених термостата и датчика. Струва ми се,че отваря по-късно,но не знам.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Течност?kik73bg написа:От няколко дена имам странен проблем.Наблюдавам ,че температурата ми се покачва почти постоянно с едно квадратче нагоре.Гледах ,че перката си работи и на двете степени.Преди това ми се е случвало в големите жеги ,с включен климатик и градско каране в задръстванията,но сега е почти постоянно.Другото е ,че като се качи едно деление нагоре и се вдигат оборотите на двигателя до 1400-1500.Някой има ли идея дали е от термостата или е от нещо друго.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Трудно ще падна под 25км. обикнивено ми се върти 26-30 средната скорост за тия 6-7хил.км. дето съм минал до сега.Също така забелязах различен разход от различните метан станции. Колеги за какъв размер зимни гуми да се орентирам,летните с които съм в момента са 195-60-15.
Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Червена и е между мин. и макс.kiro_of_the_day написа:Течност?kik73bg написа:От няколко дена имам странен проблем.Наблюдавам ,че температурата ми се покачва почти постоянно с едно квадратче нагоре.Гледах ,че перката си работи и на двете степени.Преди това ми се е случвало в големите жеги ,с включен климатик и градско каране в задръстванията,но сега е почти постоянно.Другото е ,че като се качи едно деление нагоре и се вдигат оборотите на двигателя до 1400-1500.Някой има ли идея дали е от термостата или е от нещо друго.
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Малко технически характеристики да сложа на метанизираните би-пауър екземпляри, които са по-важни за потребителите.- Количество метан, събирано в бутилките:164 литра или 38.9 кубични метра при 15 градуса на околната среда или при 0.68 кг/м3, което в крайна сметка важното за нас на колонката е равно на 26,4 кг, метан при около 200 бара.- Количество на резервоара за бензин = 38 литра, резервата светва при 5 оставащи литра в резервоара- Разход на гориво:Бензин (Е3) - 11.5 градско; 7,5 извънградскоМетан (Е3) - 11,3м3 (7,7кг) градско; 7,3м3 (5кг) извънградско- Максимална скорост = 157км/ч на метан и 168км/ч на бензин- Максимална мощност / въртящ момент:
- Необходимо количество двигателно масло при смяната му - 3.8 литра- Количество на течност за стъклото - 2.5 литра- Тегло на автомобила без водач на борда = 1470кг.- Джанти (модел само за Мултипла) - 15" (по-малки не може), 6J, ET 31.5- Гуми (стандартни) - 185/65/15- Налягане на гумите - 2.3 бара при леко натоварена кола; 2.5 бара при средно натоварена кола; 2.5 отпред и 3.0 отзад при 100% товар на автомобила (1 човек + 500 килограма товар отзад)- Акумулатор - 50АчОбщо взето това са повечето технически характеристики на метанизираните Мултипли
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Засякох разхода,но ти писах в твоята тема. Днес ще сложа стария датчик,да видя дали ще има ефект. Ако не е от него ,остава да е термостат ,и ако е така май ще мина на вариант преработка. Николов пусни ми на лично как и какво си направил.[/b]MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Да се самоцитирамBO написа:....Метан (Е3) - 11,3м3 (7,7кг) градско......
Та както винаги съм казвал, че градския разход по каталог се постига при около 21км/ч средна скорост, пак го доказвамЗареждането от преди 10 минути при 20км/ч средна скорост даде резултат от точно 7,66кг/100км
п.п. Добре, че беше Италфеста, че да вземе да си вдигне драстично средната скорост на движение
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А знаете ли, че всичко по конзолата на колата не е симетрично.Да речем плафона за светлините, дори и огледалото за обратно виждане не е разположено по средата на колата.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Наблюдавам за нови мнения защото съм потенциален бъдещ собственик на "грозницата".Днес даже се осмелих да поразгледам една ,външният дизайн даже взе да ми харесва(щото е нещо различно!)!Интерсно ми беше как са събрали 3 седалки,останах приятно изненадан...Понадникнах и по окачването,почти е като на Добло-но отзад е с винтова пружина..абе видя ми се "яко".Екземпляра беше в отвратителен вътрешен вид,като че ли там е бесувало едро куче...Мисля да се разделя с едни пари за такова ванче,ще бъде дизел -известният 1.9mj.Сега остава да издиря бял или черен на цвят и без кърваво-червени седалки.Забелязах и разлика в таблата-някои имат интегриран оборотомер,не знам връзка с годините...хем по-стар(2000г)-ама има,друг 2001-няма,при еднакви моторетки.Карайки над 5 години Добло,нямам нито един ремонт,освен консумативи,хем е 1.3,дано случа на читав екземпляр...Особено ме очарова ръчната спирачка,изнесена отляво на водача...Мерих,колелото може да влезне отзад(без седалките)-в готов за ползване вид,багаж не го плаши.Направи ми впечатление масивният заден мост,предницата е елементарна-с изключение на пресования в носача шарнир.Въпреки окаяният вид,разгледаният екземпляр не "скръцна" никъде..а явно е мародерствана.P.S.коригирах малко ,защото първоначално ми излезнаха само страници от 2010г.,после като пуснах мнението си .."изскочиха" още няколко странициПрочетох и за неволите по тампоните на заден мост,който е сменял на "здравите" Голф-3..това не би го уплашило,стига да се намери тампон.На снимковия материал си личи яка корозия,това си е изпитание за ремонтиращия."Науката започва с измерването..."
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар