При 1,6 16V все нещо трябва да има аналогично, което да включва перката според температурата. И аз искам да разбера къде е, че да го изолирам, но казва ли ти някой.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката за охлаждането не включва?
Collapse
X
-
Бушонът на перката вътре в купето е здрав. в двигателния сектор намерих къда са другите бушони. на пунтото се намират точно над левия калник в една пластмасова кутия с изобразени перки на нея. има и други детайли в тази кутия. там ли се намира и въпросният реостат и какво представлява?проверих и кабелите с мултицет, докъдето мога. няма прекъснат. посъветваха ме да проверя/сменя датчика на радиатора. това ли ми остана само?между другото искам да питам за два кабела. значи от основния кабел, който отива до датчика и се разклонява преди това до перката, излизат още два кабела, завършващи с букси. кабелите изглеждат полу-фабрични, полу-преправени. тези букси се вкарват някъде в долната част на корпуса на перката. има изход за тях и си влизат добре там. като я купих колата обаче тези две букси бяха изключени. та въпросът ми е за какво са тези две кабелчета (дълги са около 10 см) и защо са били изключени? явно има причина, която не зная...dimmX написа:При теб има вероятност да не работи първата степен(изгорял реостат, прекъснат кабел или бушон) бушона е вътре в колата под таблото пише FUSE( от ляво на шоферското място там има картинка на всеки бушон и го виж!Другите са отпред при мотора но незнам при теб каде са точно!Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
след дълго умуване и съветване относно моя проблем с неработещата перка на радиатора, смених датчика и перката тръгна вече. перката се включва, когато стрелката на таблото за температурата мине средното деление и е на около 1-2 мм над него. това на колко градуса отговаря, при положение че средната черта е 90 градуса? и дали това е първата степен на перката или втората?Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар