...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката за охлаждането не включва?
Collapse
X
-
Re: Перката за охлаждането не включва?
ами дай на мост клемите на буксата която се включва към датчика и ако тръгне значи датчика ако не значи моторчето проблем или някъде по кабеляците до моторчетоSven написа:Перката не вкючва дори като стигне 90, какви са възможните причини и как да ги провера, кое да смена?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Re: Перката за охлаждането не включва?
1 Провери Бушон най-често2 провери си термостата ако не отваря ще я прегрееш за 0 време и перката няма да се включи щот водата в радятора няма да загрее ако е останал затворен3 Сигурен съм че на никога на никого не в този форум не е горял мотор на перка - просто не горят правят ги супер надежни Ако случайно има такъв да пише - да знам че го е имало ама лично да му се е случвало не на чичото на бабата на лелята на синът и !Vladim написа:А термостата отваря ли? Топли ли са и двете тръби към/от радиатора?Sven написа:Перката не вкючва дори като стигне 90, какви са възможните причини и как да ги провера, кое да смена?По добре по-късно с 20 минути на тоя свят от колкото 40 години по-рано на оня.
Дедра Турбо Интеграле
Коментар
-
Не е съвсем така - на мен на Пунтото миналата има ми се пр....ба мотора. Сигурно почнаха четки в началото аз не му обърнах внимание и накрая съвсем запече. ДОбре че ставаше 1:1 от типо и минах с 20 лв от Италианеца.Извади конектора от датчика - намира се на радиатора и дай накъсо с един кламер. Ако включи перката - купуваш нов датчик, сменяш и си ОК. Ако не включи - търсиш бушон, ако не е - отиваш при Италианеца за нова перка.Само да те предупредя - за смяната на датчика трябва да подложиш едно легенче да събереш изтеклия антифриз, после обратно в казана.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Re: Перката за охлаждането не включва?
Лично-на Мареа-спекли лагери и от там изгорял мотор...конструкцията е капсолована,но в BG се отваря...особено ако няма/не може да се намери такъв в момента...око да види !Като цяло моторите са надеждни,затова ги правят капсоловано изделие,особено на по-новите моделиPa4kata написа:[3 Сигурен съм че на никога на никого не в този форум не е горял мотор на перка - просто не горят правят ги супер надежни Ако случайно има такъв да пише - да знам че го е имало ама лично да му се е случвало не на чичото на бабата на лелята на синът и !
Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Re: Перката за охлаждането не включва?
Двустепенно ли се включва вентилатора?Ако е двустепенен и включва само бързата скорост е изгоряло термо-съпротивлението.Втората скорост естествено включва при по-висока температура.Sven написа:Перката не вкючва дори като стигне 90, какви са възможните причини и как да ги провера, кое да смена?Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
..... хващам се за вече съществуваща тема ... вчера следобяда видях случайно че не ми включва перката ( добре че бях карал малко и пред нас я оставих на празен ход уж да гледам нещо по двигателя ) .... след малко работа на празен ход беше минала 90 градуса с едно деление на дигиталното табло ... перката преди ми включваше като стигне 90 градуса ... до тук зле ама после като мерих стана сложно, щото перката си работи при дирекно 12V на нея, а като закъся конектора на датчика не включва ( двускоростна е перката ) само се чува, че чатка релето, което се намира над десния ми фар ( в кутията където е това реле има и два бушона - здрави са ) , а гледах и таблото с бушоните и там са здрави всичките ( има два над които е нарисувана перка - едната голяма, а другата по-малка в едно квадратче ) ....
Коментар
-
А някой можели да ми обясни как се сменя тоя датчик и дали продават нови или отново от италианеца да пазарувам?????? И дали изобщо е датчика или термостата ти ме отишъл!? Като дам на късо, кабелчето дето се включва в датчика, перката си работи и то доста добре(нали все пак я смених

)
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Датчик взимай само нов!Около 20 лв. срува.Препоръчват фирмата EPS.Моя е с три извода и се отвива с ключ 30мм.Преди отвиването сложи леген под него.Не е нищо сложно.Имах проблем с датчика измерващ температурата на двигателя.Изведнъж биеше в 130градуса.В един сервиз с контактен термометър установиха при каква температура на водата в радиатора се включи перката.Беше добре и смених датчика при двигатела.Сега не изтръпрам вече.Успех!Nikcho написа:А някой можели да ми обясни как се сменя тоя датчик и дали продават нови или отново от италианеца да пазарувам?????? И дали изобщо е датчика или термостата ти ме отишъл!? Като дам на късо, кабелчето дето се включва в датчика, перката си работи и то доста добре(нали все пак я смених

)Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
Абе смених си датчика, понапалних радиатора и вентилатора се включи най-накрая
Сега обаче незнам дали нещо аз си внушавам или се включва по-късно отколкото преди. Включва се някъде между първата и втората чертичка след 90 градуса и работи докато падне на първата!!! Незнам дали так беше и преди, но си мисля, че подържаще някъде около 90 и под него. Така и така съм хванал тая тема я кажете как се проверяваше дали термостата работи добре-там нещо тръби се пипаха..............
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар