Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО! Не пали - Типо. Не върти стартера. - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За ремъка може и да греша, но ми се е случвал да не завърта стартера и така палех.
    _/''''''''''''''''''''''''\_
    //---------------\\
    [( )== //// ==( )]
    |_|'------------'|_| ....Punto

    Коментар


      #17
      Взимаш първото нещо по-тежичко, което ти попадне под ръка, млатиш 5-6 пъти хубаво стартера, който изглежда като на картинката, която Оги е пуснал, въртиш ключа и се прибираш "дома"
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        Вдигаш капака и гледаш ниско долу между водния радиатор и двигателя (по нагоре имаш картинка как изглежда) - стои към мотора.Към него трябва има 1 червен кабел хванат с кабелна обувка.Сигурно се е разхлабил.Вземи си 1 фенер, голямо парче картон и някакво старо одеало примерноПъхаш картона под колата после одеалото и лягаш и гледаш хубаво кабелите към негоможе и да го шибнеш няколко пъти както ти е писал ВО.
        http://karate-bg.com
        Пътна помощ в София

        Коментар


          #19
          И при мен става така някой път. Просто има една гадна кабелна обувка дето лесно се разкача и неще да върти. Просто я закачи, а чаркалака :D ти се намира както казаха зад радиатора там на двигателя е вързан :D.

          Коментар


            #20
            един чук и лекичко по стартера. най-вероятно е бубинката му
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              Koлеги колата запали безпроблемно, по начина описан по-горе от колегата "SNAKE". Завъртях ключа на позиция 2 и после на позиция 3 в която не пали съвсем леко опитах и го връщах леко и пак давах леко точно в момента в който се осеща, че системата консумира ток и лампите започват да светят по-слабо и така 2-3 пъти и запали. След това вечерта и днес сутринта си запали без да се наблюдава същия проблем. Много странно. Този така наречен "клеморед" отремонтира ли се, скъпо ли е, дайте съвет, че да не ми прави същата мизерия.

              Коментар


                #22
                Клеморедът е част от контактния ключ. Не знам дали подлежи на ремонт, аз си намерих втора употреба за предишния фиат, не беше скъп. Питай колегата kluchar, той е по-наясно с тези неща.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #23
                  Ок, благодаря, че всики се отзовахте толкова бързо, наистина! Благодаря и на колегата за предложението с кабелите и въжето, благодаря на всички!

                  Коментар


                    #24
                    Е па за туй сме са сабрали толку орталък тука - наздраве И вече без проблеми.
                    http://karate-bg.com
                    Пътна помощ в София

                    Коментар


                      #25
                      Колега оправи си заглавието според правилата на форума. Изрично е упоменато да не се ползват заглавия като "Спешно"Според мен проблема ти е в шалтера- не дава добър контакт като щракне за да задейства стартера
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #26
                        На моето типо докато бях с 1.4 мотора една студена зимна вечер ми се откачи клемата на стартера, но на бързо отремонтирах на място, ех спомени Относно клемореда, сваля се лесно и може да се отвори да се изчисти нагара
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          #27
                          Не знам как да го променя заглавието, иначе наистина беше спешно и затова го писах така, по преценка на модераторите темата може да се изтрие, ако решат,че вече не е нужна, или да и сменят заглавието.Относно клемореда, ще се отремонтира явно, ако може.

                          Коментар


                            #28
                            vixata написа:
                            Не знам как да го променя заглавието,
                            Като гледаш първия си пост, горе вляво има бутон "Редактирай" ... кликаш върху тоя бутон и вече си виждаш темата във вида в който си я започнал ... сменяш заглавието с нещо като "Стартера на Типо не върти" или каквото ти си решиш ... поле отдолу има бутон "Прати’ , цъкаш върху него и т’ва е всичко ...Май имаше лимит от 1440 (?) часа от написването му, след което вече наистина не може да редактираш ... 1440 часа си е 60 дена де ... :DА модератора или админите - не им е работа да правят това, дето някой не може, щото го е домързяло да прочете това с което се е съгласил по време на регистрацията ....Дано бързо си решиш проблема с паленето ...И бъди сигурен че колегите са ти отговорили НЕ заради заглавието на темата ...А неспазването на правилата се приема като проява на неувжение към членовете на форума ... така че хвърли им един поглед, не са много ...ПП/ В грешка съм. Може да се редактира мнение, което е пуснато до 1440 минути от публикуването му, което е само 60 часа ...
                            Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                            Коментар


                              #29
                              vixata написа:
                              ... по преценка на модераторите темата може да се изтрие, ако решат,че вече не е нужна...
                              Как ще е ненужна? Явно близо три години никой не е имал такъв проблем, но ето, че при мен се появи.През последният месец на Пунтото / S-55, 1996год./ се появи проблем с паленето. Стартерът трудно завърташе. Отдавах го на слаб акумулатор, който дозареждах по някой път.Вчера при опит за запалване завъртя слабо и толкова. След заряд на акумулатора изобщо стартера не завърта. Чува се само щракане. Пробвах с друг акумулатор след възбуждането му тъй като повече от месец е свален от автомобил. Ефекта беше същият. Насочих се към нов акумулатор.Утре има на сметка -44 Ач, 65лева.Днес реших да опитам със сигурен акумулатор от колата на приятел. Абсолютно същото положение. Само леко щракане.Да добавя, че имаше моменти когато стартерът въртеше слабо и двигателят запалваше в момента на връщане на ключа.Къде се намира стартерът на Пунто S 55 к.с.? Доколкото видях е между блока и купето. Пунтото има ли такъв клеморед, както вече описаният по-горе?Мръкна се, а от утре зимата се връща.
                              Fiat Punto 1,1- 1996г.
                              газ-бензин , "Lovato"

                              Коментар


                                #30
                                Повредата е отстранена. Оказаха се износени и нагорели четки/най-вече плюсовата/. Поради това тока към шалтера и ел.мотора е слаб и не ги задейства.Веригата се затваря през четките.И сега до като си пия бирата, пак прочетох горните мнения.Има доста интересни, а и някои "умни". На пример това за включване на 5-та скорост и избутване на колата на метър, при което се завъртал стартера. Как става това, като стартера не е зацепен с маховика. "Хареса" ми и ударите с чук /нека този другар да удари стартера на Пунто, дори и на най-простото/. Няма място.
                                Fiat Punto 1,1- 1996г.
                                газ-бензин , "Lovato"

                                Коментар

                                Working...
                                X