Злите езици разправят,че Наско е видял много зор от печките нагоре към вр.Шипка,на път за Италфеста.
Пък и шегаджии си падате Вие да не сте ме гонили нагоре бре аз не съм разбрал :D А когато водиш колона целта не е да се състезаваш а да се стремиш да не я разкъсваш Има ли изобщо сток жътъдъ с което да се дръпнем или отдавна всички са чипнати , за да може вървенето им да е що годе като на 1.6 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
А-а,разбрах.Значи 1,6 е силен мотор и затова им слагате АГУ-да поумалеят малко.Иначе няма овладяване. Половината бензинджии,пишещи в темата карат с АГУ,но иначе бензина е номер 1.
Именно .Ние слагаме АГУ да поумалеят, а вие чип да ни стигнете
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
коле ги мнго ви благодаря за коментарите мен не интересува поддръжката на дизел или бензин.. мен ме интересува въртящия момент на дизел защо то споря с един приятел ... тои вика че дизела специаолно 2.4 JTD мотор въртящия му момент е мнгоо по голям от колкого на бензина aс пък смятам че дизела е мнгоо по тромав.. щото съм карал голф 4 1.9 ТДИ.. и не ми хареса.. въпроса ми тоя мотор JTD по динамичен ли е от бензина ?
сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!
Злите езици разправят,че Наско е видял много зор от печките нагоре към вр.Шипка,на път за Италфеста.
Пък и шегаджии си падате Вие да не сте ме гонили нагоре бре аз не съм разбрал :D А когато водиш колона целта не е да се състезаваш а да се стремиш да не я разкъсваш Има ли изобщо сток жътъдъ с което да се дръпнем или отдавна всички са чипнати , за да може вървенето им да е що годе като на 1.6 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Да JTD-то е по-динамичен,а пък и по принцип бензиновата италянка иска оборот! Демек ако ти трябва динамика си взимай JTD,обаче гледай да е запазено и по-нова година,защото ако я вземеш и започнеш да сменяш това онова к’ва ти е файдата че имаш динамика. Не че на бензина не се сменя това онова,ама май излизат по-евтини някои от частите спрямо тези на дизелаА това 1.9TDI дето си го карал в ред ли е било и колко коня беше-90 или 110,защото на баща ми Аудито си къса шушоните,а Голфа е даже по-лек. А ако всичко в колата дето си карал е било наред значи имаш "нужда" от 2.4 JTD :D
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
коле ги мнго ви благодаря за коментарите мен не интересува поддръжката на дизел или бензин.. мен ме интересува въртящия момент на дизел защо то споря с един приятел ... тои вика че дизела специаолно 2.4 JTD мотор въртящия му момент е мнгоо по голям от колкого на бензина aс пък смятам че дизела е мнгоо по тромав.. щото съм карал голф 4 1.9 ТДИ.. и не ми хареса.. въпроса ми тоя мотор JTD по динамичен ли е от бензина ?
Не че нещо ама 1.9 ТДИ 110 е класи над ЖТД105 и да кажеш, че е нищо, значи:- е бил с проблем- проблема е в теб (нищо лично)На дизела ти е по-скъпа поддръжката, но пък ако си отваряш очите и вземеш добър екземпляр.......
коле ги мнго ви благодаря за коментарите мен не интересува поддръжката на дизел или бензин.. мен ме интересува въртящия момент на дизел защо то споря с един приятел ... тои вика че дизела специаолно 2.4 JTD мотор въртящия му момент е мнгоо по голям от колкого на бензина aс пък смятам че дизела е мнгоо по тромав.. щото съм карал голф 4 1.9 ТДИ.. и не ми хареса.. въпроса ми тоя мотор JTD по динамичен ли е от бензина ?
Не че нещо ама 1.9 ТДИ 110 е класи над ЖТД105 и да кажеш, че е нищо, значи:- е бил с проблем- проблема е в теб (нищо лично)На дизела ти е по-скъпа поддръжката, но пък ако си отваряш очите и вземеш добър екземпляр.......
Тъкмо се канех да му отговоря аналогично на твоя отговор,ама ти си ме изпреварил.Я ми дай съвет къде в BG може да се намери добър екземпляр дизел,че сега е момента да си сменя колата.Имам предпочитание към Мареа седан 110 к.с.след 2001 год или Брава 100 к с след 2000 год.Колкото до очите,отварям си ги добре и очила си нося даже за такива случаи.
Не мога да помогна, не обикалям автосалони, че ще ми хрумне някаква щура идея.Гледах само Браво в мобиле и няма нито едно JTD100.За съжаление въпреки театъра, който изиграх в салона, на мен ми скроиха гадна шега
Тъкмо се канех да му отговоря аналогично на твоя отговор,ама ти си ме изпреварил.Я ми дай съвет къде в BG може да се намери добър екземпляр дизел,че сега е момента да си сменя колата.Имам предпочитание към Мареа седан 110 к.с.след 2001 год или Брава 100 к с след 2000 год.Колкото до очите,отварям си ги добре и очила си нося даже за такива случаи.
Ето такова чудо търсих и аз, но за 6 месеца не излезе нито един седан 110, тук там 105 и те не бяха в добро състояние. Изобщо седаните са рядкост, според мен...
Тъкмо се канех да му отговоря аналогично на твоя отговор,ама ти си ме изпреварил.Я ми дай съвет къде в BG може да се намери добър екземпляр дизел,че сега е момента да си сменя колата.Имам предпочитание към Мареа седан 110 к.с.след 2001 год или Брава 100 к с след 2000 год.Колкото до очите,отварям си ги добре и очила си нося даже за такива случаи.
Ето такова чудо търсих и аз, но за 6 месеца не излезе нито един седан 110, тук там 105 и те не бяха в добро състояние. Изобщо седаните са рядкост, според мен...
Рядки са наистина,защото са готини,имат други предавки и вървят повече от комбито и са по икономични.Оставам с впечатлението че готините модели, италианските автоджанбази не ги пускат на българските защото и там ги търсят много.Наште купуват възможно най евтиното и проблемно.Тук се пудри и заминасва.
Наско наско, на трета на стилото ще гледаш как номера му се отдалечава пред теб с около 1 кола на 2 секунди.
Какво Стило бе човек , сега със ЖТД 115 к.с. ли скачате на моя Рейс Сега се върнах , малко извънредна работа , смених термостат на една Марея ЖТД и се пробвах ме два пъти на 400м. ....изкъртих го просто беше сток ЖТД-то . Без гъделчета не вървят , факт неоспорим Всички знаете че мотора е доста спънат без "чипче" , затова и ги чипвате
Чакай сега, нали твоята Мара е супер дупер по-бърза от JTD105 или нещо не съм разбрал добре? Щом е по-бърза, скочи на 115. Имате ли подходящо място за сверки? Ако е хубаво времето другия уикенд може да дойдем.
Наско наско, на трета на стилото ще гледаш как номера му се отдалечава пред теб с около 1 кола на 2 секунди.
Какво Стило бе човек , сега със ЖТД 115 к.с. ли скачате на моя Рейс Сега се върнах , малко извънредна работа , смених термостат на една Марея ЖТД и се пробвах ме два пъти на 400м. ....изкъртих го просто беше сток ЖТД-то . Без гъделчета не вървят , факт неоспорим Всички знаете че мотора е доста спънат без "чипче" , затова и ги чипвате
Ти само на сток жтд ли скачаш ? Що не кажеш че имаш ЧИП бе пич ? А иначе,жтд се чипват за кеф,щото като се чипнат и са 30 коня отгоре горе-долу и ти прави кеф ускоронието,даже разхода намаля.А твойта марея е чипната,щото просто не може да върви.За това спри да се тупаш в гърдите,че много ги биеш жтд сток.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар