dobrujanetza написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел или Бензин ?
Collapse
X
-
Като ти прочетох сравнението на бензин/дизел ми дойде на ум да направя един безпристрастен анализ какво има в повече един дизел спрямо бензиновия двигател и обратно.Съвременния CR-турбодизел има в повече спрямо един съвремене бензинов двигател не турбо следните неща:1.Демферен маховик2.Демфврна шайба3.Турбина със или без променлива геометрия4.Управление турбина-механично или електронно5.Помпа нагнетателна-високо налягане6.Регулатор помпа високо налягане7.Датчик температура гориво8.Активатор педал гориво/потенциометъра/9.Датчик педал съединител10.Датчик педал спирачка11.Инжектор-сложен и скъп/900 лв срещу 150 лв на бензина/12.Маф-сензор/при бензините преобладава Мап-сензора,особено в последните разработки/.13.Свещи подгревни горивна камера14.Модул управление свещи от поз.1315.Свещи подгряване охлад.система придружени с релета16.Нагревател на нафтата в горивния филтър със съответен датч1ик към него.17.Сензор за налягане на горивото-на ртейла.18.Fraylayf-шайба на алтернатора19.Мощен акумулатор20.В по новите изпълнения FAP-филтър за твърди частици със съответните резервоари нза течности към него.Какво има в един бензинов съвременен двигател в повече спрямо дизеловия такъв:1.Ламбда сонда-една или две2.Свещи запалителни3.Регулатор на обороти празен ход4.Бубина запалителна-една,две или четири5.Датчик положение на дроселовата клапа6.Кнок сензорАко съм пропуснал нещо ще ме извините,подсетете ме ще го добавя с ваша помощ.Ако съм писъл нещо в повече-също.А изводите ще си ги направи всеки за себе си.emzo написа:Я ся да видим:Какво най се сменя/ремонтира:Бензин:- свещи, еле пък вземеш TS х2 ти е цената
- кабели- стъпков мотор- дебитомер- ламбда сонда, не знам дали няма и модели с 2 броя за Берое- бобини- дистрибуторна капачка, палецДизел:- свещи подгревни, я ги смениш, я не.- дебитомер
Коментар
-
Много точно.И на всичките ми бензинови коли до момента, които съм имал, се е случило на една да сменя моторчето за празен ход, вземах си втора употреба за 40 лева. И така си я продадох.На друга съм сменял свещи и кабели, понеже така исках, всичко да ми е "на 6" с газовата уредба. Парици имах и вземах най-скъпите кабели на BOSH. Никога не са ме предавали.А доста приятели имам с дизелови автомобили ... еми мъка си е, колкото и суперлативи да напишат.То не бяха помпи, то не бяха електроники, то не бяха замръзнали нафти, ей така, както си карат, то не беше влизане на вода в цилиндрите от някоя сериозна локва.При сегашното положение с цените на горивата, бензин, това е моето мнение.Всичко останало са градски легенди от близкото минало..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
А бензина е първо качество нали ?Rokambol написа:"За" бензина. Само по една причина - дизела в БГ не е на нужното ниво.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Ами бих си купил дизел, ама не италиански. Виж от моята бензинка съм супер доволен, пали на -20. Ама при италианките както всички знаем, не е проблем паленето а дали колата ти е в ред. Аз като цяло съм супер доволен от моето Браво 1.2 - 2000-11 месец
И като цяло съм за бензина - карах преди време едно Ауди 80 яйце карбуратор - 1.8 - 115 коня - ми тва вадеше павета и харчеше прилично и никъде не ни е оставяло
Кола - 1989 - и до ден днешен си е в такова състояние.!
Коментар
-
Щом казваш че няма да стане нищо аз ще попитам ква мощност можеш да изкараш от атмосферен 1,6 дизелов двигател ако ще КПД-то му да е 50%. На каква база сравняваме дизела и бензина не мога да разбера? При една и съща мощност имаме двигател с 300куб. см. повече обем, 2 пъти повече компресия и турбо компресор.emzo написа:Нищо, защото не може да стигне КПДто на дизелаmaskarata написа:и ако на мойто ино и шес му туря турбо кво става със свръх модерния дизел?
Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
А-а,разбрах.Значи 1,6 е силен мотор и затова им слагате АГУ-да поумалеят малко.Иначе няма овладяване. Половината бензинджии,пишещи в темата карат с АГУ,но иначе бензина е номер 1.Atanas71 написа:Пък и шегаджии си падатеRed Storm написа:Злите езици разправят,че Наско е видял много зор от печките нагоре към вр.Шипка,на път за Италфеста.
Вие да не сте ме гонили нагоре бре
аз не съм разбрал :D А когато водиш колона целта не е да се състезаваш а да се стремиш да не я разкъсваш
Има ли изобщо сток жътъдъ с което да се дръпнем или отдавна всички са чипнати , за да може вървенето им да е що годе като на 1.6 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар