Нямам оборотомер
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
С колко оборота карате?
Collapse
X
-
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
-
Темпра 1.6 комби при 140км./ч. - 4 000 об/мин. при 160км/ч. - 4 700 об/мин. на 5-та предавка.Максимален въртящ момент при 2 900 об/мин. 13.5 по DIN.Максимална мощност при 5 800 об/мин.Всичко това го пише в книжката на колата.Ясно се вижда че максим. въртящ момент е при сравнително ниски обороти.На колегата с Голфа единичка който при 2 500 об/мин. едва ли не лети искам да му кажа че има много здраве от мен.Преди 5 години карах за малко Голф 2 GT защото някой мазохист го открадна и така не се намери.Та с него при скорост 140км/ч. на 5-та оборотите бяха точно 4 000об/мин.
Коментар
-
Orcinus
Да, бе, как не го достигат максималния въртящ момент при 5-6 хил. оборотаicko PB7932XB написа:Италянките максималния въртящ момент вече се достига при 5-6 хил оборота и за целта трябва да са по-бързо оборотни
Я ми посочи поне един модел
Коментар
-
Колега няма такъв четиритактов двигател при който макс. въртящ момент и максималната мощност да са при едни и същи обороти.Ако си разглеждал графики по въпроса ще разбереш за какво говоря.В тия графики се вижда как въртящият момент рязко започва да пада при много високи обороти за сметка на разхода на гориво.
Коментар
-
И аз карам такъв 150 к.с двигател и е вярно, че мошността му идва много странно! (на Темата обаче не е В.И.С.)Няма проблеми да се кара на 5-та с 50км/ч ама както каза, този двигател не се плаши от обороти!Примерно ако си карам на 3-та без газ (от самосебе си да си върви) на 800об и му подам газта ускорява по-бавно от типото! до кум 1500-2000об.Забелязъл съм, че ако искаш да ускоряваш, оборотомера трябва задължително да не пада под 4000об.Даже това съм го установил върху пасък.Колата си тътри бавничко на 1-ва с 800об, подавам газ и започва ускорението и като мине границата от 4000об се започва едно пушене от гумите, а преди това към 2000 няма никойА бе както казах този който не се е качил на такъв двигател, не знае как се кара и си мисли, че само газ и това му е карането, е да ама и аз така мислех (поради факта че бях карал типо преди това и при него си е точно така - газ и каквото стане), докато един запознат не ме светна как се "ръчка" този двигател.duw2 написа:Капата неможе да върви на 5-та скорост с по-малко от 80км/ч. Най-добре е на всяка скорост да си над 2500-3000 оборота. За този двигател(2000куб. см, 155к.с., V.I.S.) е специфично, че колата като преминава над 3000 оборота получава скокообразно ускорение. При 210км/ч. оборотите са 6000. За шума не съм съгласен с колегата Snake. На никакви обороти няма шум. Често когато ускорявам спирам радиото да се покефя на песента на мотора. Аз за износване и подобни неща не се замислям, има кои да го мисли. Наливам гориво, сменям масла и филтри, старая се да й угаждам и много я натискам без да я жаля. Още като я купих ме предупредиха да я карам на високи обороти, защото това обича. Конкретно моята кола има един голям кусур: на метан не върви като на бензин, поне при ускорение. Понякога големите Пасати си правят грешни изводи на светофарите. Няколко пъти се е случвало на следващия светофар на бензин нещата да си отидат по местата.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Koлега BO уж говорим за едно и също, но май не сме на едно мнение. От 1-ва до 3-та скорост няма никакви проблеми с колко км/ч. се движи. Т. е. и да паднат оборотите се ускорява абсолютно нормално и като стигне 3000 оборота, когато очакваш, че ще ускорява със същите темпове неочаквано колата започва да ускорява двойно по-бързо. Тук пояснявам, че на 4-та и 5-та скорост този ефект е поразителен, защото на големи скорости не се очаква такова ускорение. Примерно в ситуация на изпреварване, на 5-та скорост увиснеш(няма никой в педала), първата реакция е да минеш на 4-та и каквото стане. При този двигател V.I.S. натискаш ако си под заветните 3000 оборота и от там нататак няма проблем. Днес я погледнах, когато двете стрелки са вертикални показват точно 130км/ч. и 4000оборота.Нещо друго ми прави впечатление: не намирам разлика м/у бензини с различно октаново число. Интересно ми е Браво и Мареа с такъв двигател как се държат. Едно Браво го гоних доста километри, но напразно, издуха ме с много над 200км/ч., аз нямах бензин повече от 1-2литра и на метан се отказах. Тогава не знаех, че имат този двигател и го отдадох на голямата разлика в теглото(аз с метановата съм над 1600кг).Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан
Коментар
-
Проблем ли е ако карам пунтака доста често с около 4000об. понеже моята скоростна кутия не знам ккаво и е но има завишени обороти и ниска скорост /казвал съм по-рано, примерно със 4000об съм само със120км/ч а с 4500 към 140км/ч, а с 3000 съм с 90км/ч/Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Преди малко пробвах моито Bravo 1.2 16v на 5-та при 2000 поборота е на 70км.Fiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар