Време е да сменям всички ремъци.Посъветваха ме да не слагам ремъка на балансиращите валове за да тръгне повече.Верно ли е ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Балансиращи валове на sedici
Collapse
X
-
Според специкацията за този двигател (с балансиращи валове) тяхната полза идва когато колата прехвърли 4000об/минТа тогава влиза в един не балансиран режим и именно за това се въвеждат тези валове.Така че ако си решил да караш при 8000об/мин то точно тогава ще ти трябват тези валове иначе силите без тех в двигателя са доста големи.Те се въртат обратно един на друг със скорост двойна на коляновия вал (представете си със 16000 оборота 2 вала какъв е звука - който го е чул не го забравя!!jamie написа:Тръгва повече. Ако си на писта с 8000 оборота.За нормалното каране по-добре с балансиращите.
).Не случайно са там!
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Публикувай спецификациите моля !BO написа:Според специкацията за този двигател (с балансиращи валове) тяхната полза идва когато колата прехвърли 4000об/минТа тогава влиза в един не балансиран режим и именно за това се въвеждат тези валове.Така че ако си решил да караш при 8000об/мин то точно тогава ще ти трябват тези валове иначе силите без тех в двигателя са доста големи.Те се въртат обратно един на друг със скорост двойна на коляновия вал (представете си със 16000 оборота 2 вала какъв е звука - който го е чул не го забравя!!jamie написа:Тръгва повече. Ако си на писта с 8000 оборота.За нормалното каране по-добре с балансиращите.
).Не случайно са там!
Коментар
-
Благодаря за помоща.Смених всички каиши и една ролка.Струваше ми 210лв.Оказа се,че ремъка на въпросните валове го няма и затова над 5000об се получават вибрации.Сега всичко е наред.Преди ограничителя изключваше на 7300,а сега на 7100.Но все пак наказах едно GTI на 400м.,което е мнооооого добре.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Колеги, според мен ако нямаше нужда от тези и които и да било чаркове по двигателя - те нямаше да са там!Някой "майстор Вуте" пак се опитва да се изкара по умен и досетлив от екип автомобилни инженери!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар