maskarata написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капачката на разширителен съд колко бара?
Collapse
X
-
Как точно търсиш, че разбираш, че ти отговаря ? Ако първо си въвеждаш ВИН-а в ЕПЕР, после си намираш капачката, и виждаш номера и, после въвеждаш номера в сайта на ХРИСТО, то искам да ти кажа , че това е грешно! Помисли какво би станало ако в сайта на Христо да речем срещу този номер който виждаш, той е въвел че това е номер на заден мост комплект за Ивеко Дейли ?
Може от завода колата да е излязла с капачка на 0.7 бара, но естеството на темата изисква да се намери капачка като резервна част по номер. Така че ако се спазва каталога, е редно да се вземе капачка 1.0 бар. От там нататък - може да си вземеш както 0.7, така и 1.4, никой никого не може да спре. Може дори и без капачка да се кара. Или с капачка без клапан също става. Ти в сайта на Христо можеш да срещнеш и капачка за Браво на 1.4 Бара, ама това е за специфични модели - например 2.0 за южна америка, 1.6 за Израел, и разнни е такива измислици-премислици. За нашите условия капачката следва да е с клапан отварящ се при налягане от 1 бар.ред.: Сега проверих, да не говорим че тази капачка от 0.7 той си я е въвел навсякъде почти, и за моя двигател излиза че също трябва да е тя
А пък че това не е вярно - вече мога да си заложа колата. Тая капачка 0.7 се използва в някакви модели , дето нямат нищо общо с Браво/а, освен марката. Та така за капачките...46556737 - 1.0 Бар. Това е.
-
Този клапан лятото почти винаги работи като се загаси автомобила. Особенно в големите горещини. Затова е важно да си е какъвто трябва.BO написа:Не се притеснявай.Ти стигнеш ли до момента, в който ще разчиташ тази разлика от 0.3 бара да те спаси от евентуален проблем, който го описваш повярвай, че ще бъде късно.martez написа:интересуваме разбира се, ако системата е за 0.7 бара а не отваря до 1 бар значи ште се образува излишно налягане в системата и може да избие отнякоя гарнитура или съединениеBO написа:Както толкова те интересува дали ще отвори на 0.7 или на 1 бар?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Съгласен. Само кажи от къде разбра, че е 1 бар.ogi28b написа:Как точно търсиш, че разбираш, че ти отговаря ? Ако първо си въвеждаш ВИН-а в ЕПЕР, после си намираш капачката, и виждаш номера и, после въвеждаш номера в сайта на ХРИСТО, то искам да ти кажа , че това е грешно! Помисли какво би станало ако в сайта на Христо да речем срещу този номер който виждаш, той е въвел че това е номер на заден мост комплект за Ивеко Дейли ? Може от завода колата да е излязла с капачка на 0.7 бара, но естеството на темата изисква да се намери капачка като резервна част по номер. Така че ако се спазва каталога, е редно да се вземе капачка 1.0 бар. От там нататък - може да си вземеш както 0.7, така и 1.4, никой никого не може да спре. Може дори и без капачка да се кара. Или с капачка без клапан също става. Ти в сайта на Христо можеш да срещнеш и капачка за Браво на 1.4 Бара, ама това е за специфични модели - например 2.0 за южна америка, 1.6 за Израел, и разнни е такива измислици-премислици. За нашите условия капачката следва да е с клапан отварящ се при налягане от 1 бар. ред.: Сега проверих, да не говорим че тази капачка от 0.7 той си я е въвел навсякъде почти, и за моя двигател излиза че също трябва да е тя А пък че това не е вярно - вече мога да си заложа колата. Тая капачка 0.7 се използва в някакви модели , дето нямат нищо общо с Браво/а, освен марката. Та така за капачките... 46556737 - 1.0 Бар. Това е.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Този подход е абсолютно погрешен и може да си навлечеш неприятности, ако вече ги нямаш. Кой гарантира, че взетия от морга предпазно изпускателен клапан е здрав? Или го измери? Как? Това не е просто капачкаzvezdi написа:няма значение колко бара капачка ще си вземеш но аз те съветвам да отидеш в първата авто морга да си вземеш аз 5лв оригинална щото в магазините продават боклуци от личен опит ти го казвам две смених от магазина на стамболийски и накрая си взех от морга и забравих за тапата
Това е важен елемент от охладителната система. Ако отваря твърде рано, може да има ситуации, в които охладителната течност ще заври. Ако отваря късно, може от някъде да избие! Сам си направи изводи и си задай въпроса защо производителя е произвел три вида предпазни клапани!Нищо лично!
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колеги оплаквам се :ПРеди седмица закарах колата на майстор защото вдигаше градуси над нормалното и се оказа гарнитура на главата.След шлайфане и смяна на гарнитурата, минах 30 км. и днес пак се случи същото. Добре, че бях в града защото иначе не ми се мисли.След 3/три/ спирания за около 2 километра се прибрах вкъщи и сега се чудя какво да правя.Дали ремонта е некачествен/майстора кара коли само марка фиат и ланчиа и определено е най-добрия в града/ или пък има нещо друго?ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ ВИ, ЗАЩОТО КАТО МИ Е СЧУПЕНА КОЛАТА ВСЕ ЕДНО АЗ СЪМ БОЛЕН!!!За да накараш някой да шофира внимателно не ти трябват знаци и глоби,а 10-сантиметрови шипове на волана.
FIAT STILO 1,9 Multijet 120 hp, Ex FIAT Bravo 1.4, 12 v
Коментар
-
тези дни ще ти направя показно на двата вида тапи (оригинална от морга и боклук от пазара) и ще видиш разликатаDanchojn написа:Този подход е абсолютно погрешен и може да си навлечеш неприятности, ако вече ги нямаш. Кой гарантира, че взетия от морга предпазно изпускателен клапан е здрав? Или го измери? Как? Това не е просто капачкаzvezdi написа:няма значение колко бара капачка ще си вземеш но аз те съветвам да отидеш в първата авто морга да си вземеш аз 5лв оригинална щото в магазините продават боклуци от личен опит ти го казвам две смених от магазина на стамболийски и накрая си взех от морга и забравих за тапата
Това е важен елемент от охладителната система. Ако отваря твърде рано, може да има ситуации, в които охладителната течност ще заври. Ако отваря късно, може от някъде да избие! Сам си направи изводи и си задай въпроса защо производителя е произвел три вида предпазни клапани!Нищо лично!
Коментар
-
[quote="Danchojn"]В Александър Ауто продават пълни боклуци, п добре от ТиН кар!zvezdi написа:Така де, затова препоръчах Александър Ауто!Danchojn написа:тези дни ще ти направя показно на двата вида тапи (оригинална от морга и боклук от пазара) и ще видиш разликата
Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
И коя е ситуацията, при изправен автомобил, която ще доведе до завиране на антифриза?Danchojn написа:Този подход е абсолютно погрешен и може да си навлечеш неприятности, ако вече ги нямаш. Кой гарантира, че взетия от морга предпазно изпускателен клапан е здрав? Или го измери? Как? Това не е просто капачкаzvezdi написа:няма значение колко бара капачка ще си вземеш но аз те съветвам да отидеш в първата авто морга да си вземеш аз 5лв оригинална щото в магазините продават боклуци от личен опит ти го казвам две смених от магазина на стамболийски и накрая си взех от морга и забравих за тапата
Това е важен елемент от охладителната система. Ако отваря твърде рано, може да има ситуации, в които охладителната течност ще заври. Ако отваря късно, може от някъде да избие! Сам си направи изводи и си задай въпроса защо производителя е произвел три вида предпазни клапани!Нищо лично!A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ще отговоря с конкретен пример. Транспортер 2литра. Дизел, изправен! Миналото лято в голямата жега, но зареден само с вода. Бяха забравили да му сложат "капачката" на разширителния съд и водата му завря. Купиха му нова и до ден днешен си се движи. Неговата мисля беше на 1бар. При друг автомобил сигурно ще е различно, може изобщо да не се случи. Но теорията казва, че система под налягане ще отдалечи точката на завиране на дадения флуид. Някои автомобили са си проектирани за нехерметични охладителни системи, но Фиатовете не са така. Напълно реална ситуация според мен е - Лятна жега, газ до червената зона на ниска предавка.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
А аз да ти кажа с автомобил Фиат каран 2.5 години без работещ въпросен клапан.Как пък веднъж не се случи нещо?Успех.Danchojn написа:Ще отговоря с конкретен пример. Транспортер 2литра. Дизел, изправен! Миналото лято в голямата жега, но зареден само с вода. Бяха забравили да му сложат "капачката" на разширителния съд и водата му завря. Купиха му нова и до ден днешен си се движи. Неговата мисля беше на 1бар. При друг автомобил сигурно ще е различно, може изобщо да не се случи. Но теорията казва, че система под налягане ще отдалечи точката на завиране на дадения флуид. Някои автомобили са си проектирани за нехерметични охладителни системи, но Фиатовете не са така. Напълно реална ситуация според мен е - Лятна жега, газ до червената зона на ниска предавка.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Така е, може и нищо да не се случи. Само че тук има една подробностBO написа:А аз да ти кажа с автомобил Фиат каран 2.5 години без работещ въпросен клапан.Как пък веднъж не се случи нещо?Успех.Danchojn написа:Ще отговоря с конкретен пример. Транспортер 2литра. Дизел, изправен! Миналото лято в голямата жега, но зареден само с вода. Бяха забравили да му сложат "капачката" на разширителния съд и водата му завря. Купиха му нова и до ден днешен си се движи. Неговата мисля беше на 1бар. При друг автомобил сигурно ще е различно, може изобщо да не се случи. Но теорията казва, че система под налягане ще отдалечи точката на завиране на дадения флуид. Някои автомобили са си проектирани за нехерметични охладителни системи, но Фиатовете не са така. Напълно реална ситуация според мен е - Лятна жега, газ до червената зона на ниска предавка.
Клапана не отваря, или стои отворен? Това е много важно. Защото по-добрия вариант все пак е да не отваря!
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар