Нещо много ми се лизга бравото като е мокро.Оня ден в дъжда спирам на един светофар с 40 и като натиснах малко по силни спирачкии ми блокирват колелата и ставам на шейна. За малко щях да съеша предницата на бравото за задницата на една новичка октавия.От колата ли е проблема че на мокро толкова лесно блокирват колелата или от гумите?Забелязах че когато колата се движи с блокирали предни колела и отпусна спирачката се чува като едно туп от колелата, в момента в който блокират и в момента в който се освобождават.Струва ми се освен това че първо блокира предното ляво колело. Ако блокира само едното колата няма ли да тръгне на една страна?При мене си върви направо, не прави опити да завие настрани.Това го прави само на мокро и на много лъскав асфалт. При прилично грапава настилка спирам добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много ми се лизга бравото- защо
Collapse
X
-
Много ми се лизга бравото- защо
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Гумите са ми 185/60 стандартни каквито ги дават по каталог. и са новички- произведени по дот тази година.Отпред съм сменил спирачния маркуч на дясното колело, на лявото не съм и ми се струва че именно лявото блокира първо като спирам по рязко.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Щом спираш добре на грапаво значи съвсем спокойно може да обвиниш гумите! Ако не вярваш ще те повозя в мойта кола да видиш колко лесно блокирам колелата със лоши гуми и как може да ти потече кръв от носа с по-добри гуми!
При това че и двата комплекта не са нови, даже гумите с който спирам по-добре са по-стари от скапаните!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Пак зависи от гумите. Има зимни който са добри и на мокро, има и ужасни!Едит: infineon видях в друга тема, че и при потегляне с повечко газ ти превърта, така че няма какво да се чудиш повече. Или ще внимаваш с тези или отивай на пазар за хубави гуми!nikolce написа:Другото което е, зимни гуми са почти трагедия на мокър асфалт. На сняг са друга бира.
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Re: Много ми се лизга бравото- защо
Колега и при мен е така....ефекта на зимните гуми на мокър асфалт е такъвinfineon написа:Забелязах че когато колата се движи с блокирали предни колела и отпусна спирачката се чува като едно туп от колелата, в момента в който блокират и в момента в който се освобождават.Това го прави само на мокро и на много лъскав асфалт. При прилично грапава настилка спирам добре.
Коментар
-
Ако гумите са повървели някой и друг километър, сиреч да загреят, би трябвало да си спират нормално, ако са поне малко кадърно направени. Без значение дали са зимни и дали вали дъжд или сняг. Моите не са кой знае какви - нови зимни Тигър. На около 2-3 километра от дома ми се наложи да бия спирачки, че пред мен се беше заформил лунапарк
и за малко и аз да се включа. Пропързаляха се. Обаче като минах още няколко километра и почнаха да си спират нормално. Даже нарочно ги пробва - засилка и яко спирачки. Никакви проблеми. Неслучайно на състезания правят някой и друг тигел специално за загряване на гумите. Освен, че ги държат в калъфите - грейки. П.П. Между другото, прието е множественото число да се изписва с буквата "И", а не с "Й". Просто съвет!
Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
От гумите е. Колкото по-малко сцепление имат, толкова по лесно блокират, защото няма съпротивление на настилката. И колегата е прав, колкото са по-студени толкова по-зле. Каучука не залепва добре към настилката. Като пример да ти дам-скоро се размазах със служебния бус в мантинела горе на Стралджа след калофер, посока Карлово. Беше мокро и лекото натискане на спирачката блокира колелетата. Естествено продължих на право в мантинелата. За по-сигурно използвай предавките при намаляне, защото ако попаднеш на такова място ще имаш проблем с тези гуми.
Bravo GT, 1.8 16v
Коментар
-
Да и това забравих да кажа- Опитах да тръгна бързо с около 3000 оборота и се получи че колата и давах газ, а си стоеше почти на място. :DГумите са дебика всесезонни произведени в началото на годината.Executer написа:Пак зависи от гумите. Има зимни който са добри и на мокро, има и ужасни!Едит: infineon видях в друга тема, че и при потегляне с повечко газ ти превърта, така че няма какво да се чудиш повече. Или ще внимаваш с тези или отивай на пазар за хубави гуми!nikolce написа:Другото което е, зимни гуми са почти трагедия на мокър асфалт. На сняг са друга бира.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар