Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много ми се лизга бравото- защо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много ми се лизга бравото- защо

    Нещо много ми се лизга бравото като е мокро.Оня ден в дъжда спирам на един светофар с 40 и като натиснах малко по силни спирачкии ми блокирват колелата и ставам на шейна. За малко щях да съеша предницата на бравото за задницата на една новичка октавия.От колата ли е проблема че на мокро толкова лесно блокирват колелата или от гумите?Забелязах че когато колата се движи с блокирали предни колела и отпусна спирачката се чува като едно туп от колелата, в момента в който блокират и в момента в който се освобождават.Струва ми се освен това че първо блокира предното ляво колело. Ако блокира само едното колата няма ли да тръгне на една страна?При мене си върви направо, не прави опити да завие настрани.Това го прави само на мокро и на много лъскав асфалт. При прилично грапава настилка спирам добре.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Много зависи какви са ти гумите,както и състоянието на спирачната система. Има вероятност да имаш запушен маркуч и то най-вероятно преден щом не се завърта колата.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Гумите са ми 185/60 стандартни каквито ги дават по каталог. и са новички- произведени по дот тази година.Отпред съм сменил спирачния маркуч на дясното колело, на лявото не съм и ми се струва че именно лявото блокира първо като спирам по рязко.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        И при мен е така и то със зимните гуми,и ако ти блокира колелото колата ще почне да върти,което при теб го няма следователно спирачките са си добре.
        ex. punto elx 1.2i
        Lancia Libra 1.6

        Коментар


          #5
          Спирачките ти са свързани "накръст". Към първия кръг е предно ляво и задно дясно. Едва по-късно се включват предно дясно и задно ляво.

          Коментар


            #6
            Щом спираш добре на грапаво значи съвсем спокойно може да обвиниш гумите! Ако не вярваш ще те повозя в мойта кола да видиш колко лесно блокирам колелата със лоши гуми и как може да ти потече кръв от носа с по-добри гуми! При това че и двата комплекта не са нови, даже гумите с който спирам по-добре са по-стари от скапаните!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Другото което е, зимни гуми са почти трагедия на мокър асфалт. На сняг са друга бира.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #8
                nikolce написа:
                Другото което е, зимни гуми са почти трагедия на мокър асфалт. На сняг са друга бира.
                Пак зависи от гумите. Има зимни който са добри и на мокро, има и ужасни!Едит: infineon видях в друга тема, че и при потегляне с повечко газ ти превърта, така че няма какво да се чудиш повече. Или ще внимаваш с тези или отивай на пазар за хубави гуми!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Дай, моля те, марката и модела на гумите да им видим параметрите!

                  Коментар


                    #10
                    Re: Много ми се лизга бравото- защо

                    infineon написа:
                    Забелязах че когато колата се движи с блокирали предни колела и отпусна спирачката се чува като едно туп от колелата, в момента в който блокират и в момента в който се освобождават.Това го прави само на мокро и на много лъскав асфалт. При прилично грапава настилка спирам добре.
                    Колега и при мен е така....ефекта на зимните гуми на мокър асфалт е такъв

                    Коментар


                      #11
                      Ако гумите са повървели някой и друг километър, сиреч да загреят, би трябвало да си спират нормално, ако са поне малко кадърно направени. Без значение дали са зимни и дали вали дъжд или сняг. Моите не са кой знае какви - нови зимни Тигър. На около 2-3 километра от дома ми се наложи да бия спирачки, че пред мен се беше заформил лунапарк и за малко и аз да се включа. Пропързаляха се. Обаче като минах още няколко километра и почнаха да си спират нормално. Даже нарочно ги пробва - засилка и яко спирачки. Никакви проблеми. Неслучайно на състезания правят някой и друг тигел специално за загряване на гумите. Освен, че ги държат в калъфите - грейки. П.П. Между другото, прието е множественото число да се изписва с буквата "И", а не с "Й". Просто съвет!
                      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                      Коментар


                        #12
                        От гумите е. Колкото по-малко сцепление имат, толкова по лесно блокират, защото няма съпротивление на настилката. И колегата е прав, колкото са по-студени толкова по-зле. Каучука не залепва добре към настилката. Като пример да ти дам-скоро се размазах със служебния бус в мантинела горе на Стралджа след калофер, посока Карлово. Беше мокро и лекото натискане на спирачката блокира колелетата. Естествено продължих на право в мантинелата. За по-сигурно използвай предавките при намаляне, защото ако попаднеш на такова място ще имаш проблем с тези гуми.
                        Bravo GT, 1.8 16v

                        Коментар


                          #13
                          Сега ако кажеш че гуметата са от рода на Дебица,Корморан или нещо подобно работата е ясна
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            #14
                            Executer написа:
                            nikolce написа:
                            Другото което е, зимни гуми са почти трагедия на мокър асфалт. На сняг са друга бира.
                            Пак зависи от гумите. Има зимни който са добри и на мокро, има и ужасни!Едит: infineon видях в друга тема, че и при потегляне с повечко газ ти превърта, така че няма какво да се чудиш повече. Или ще внимаваш с тези или отивай на пазар за хубави гуми!
                            Да и това забравих да кажа- Опитах да тръгна бързо с около 3000 оборота и се получи че колата и давах газ, а си стоеше почти на място. :DГумите са дебика всесезонни произведени в началото на годината.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              infineon написа:
                              дебика всесезонни
                              Ето къде е грешката, няма какво повече да се коментира! Карай ги лятото, ако стават а за зимата - зимни.
                              --Старата ръжда любов не хваща!--
                              156 sportwagon 1,9 jtd 115
                              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                              Коментар

                              Working...
                              X