На колко литра е равно едно делене, на горивомера, на Мареа комби 1.9TD?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Деленията на горивомера
Collapse
X
-
Да ти кажа много, ама много се самнявам в това. Няма причина скалата да е нелинейна - в такъв случай за какво ми е въобще. На Бравата всичко си е наред.mnaumov написа:В идеалния случай е така, но на практика е съвсем различно. По принцип скалата не е толкова линейна. Защото ако е линейна излиза, че най-много харчи между първа и втора чертичка, а най-малко между 3-4 :D"What shall it profit a man, if he should gain the whole world and lose his own soul"
Кара любимата червена Brava 1,4 12V

Коментар
-
Не знам за Вашите коли, но на Типото резервоара е с доста неправилна форма и скалата (поне в края и в началото)със сигурност е нелинейна - от лични наблюдения. За да е линейна - би трябвало резервоарът (на която и да било кола) да е с правилна форма (освен пирамида, конус или обърната пирамида).killertoon написа:Да ти кажа много, ама много се самнявам в това. Няма причина скалата да е нелинейна - в такъв случай за какво ми е въобще. На Бравата всичко си е наред.mnaumov написа:В идеалния случай е така, но на практика е съвсем различно. По принцип скалата не е толкова линейна. Защото ако е линейна излиза, че най-много харчи между първа и втора чертичка, а най-малко между 3-4 :DVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
И аз имам съмнения за линейността на стрелката. До средата, като, че ли по-бавно папа горивото, а след средата става по-бързо. Според мен зависи от формата на ресервоара. На старата кола ресервоара с едната си половина бе по-нисък от другата, но при бравите май е симетричен.mnaumov написа:В идеалния случай е така, но на практика е съвсем различно. По принцип скалата не е толкова линейна. Защото ако е линейна излиза, че най-много харчи между първа и втора чертичка, а най-малко между 3-4 :DFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
А да сте се замисляли че съпротивлението на горивомера не е линеен?Той е изчислен по формата на резервоара.Аз единствено на ладите и москвичите съм виждал правоъгълен симетричен резервоар и там е просто ама на нашите коли е малко по-различна историята.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не знам кое как е изчислено и дали изобщо е изчислено (струва ли си да се изчислява чак пък...), но факт е, че на Типото (поне на мойто) стрелката слиза доста по бързо от положение пълно до 3/4 и от 1/4 до празно.BO написа:А да сте се замисляли че съпротивлението на горивомера не е линеен?Той е изчислен по формата на резервоара.Аз единствено на ладите и москвичите съм виждал правоъгълен симетричен резервоар и там е просто ама на нашите коли е малко по-различна историята.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Не мисля, че нелинейността има нещо общо с формата на резервоара (изключвам случая, когато резервоарът е с форма на дисаги и при движение в дълъг завой показанието се променя заради движението на горивото от едната част в другата).По-скоро идва от конктрукцията на горивомера и частност на отчитащия елемент.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Най-вероятно нелинейноста на датчика за горивото не е изчислен за конкретен модел. А резервоара на отделните модели е рзличен. И от там идва проблема.Но съм игурен, че ако се напъним http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4928 ще решим случая.___________________
Marea 1.9 TD 100 Weekend ELX
Коментар
-
Когато едните "дисаги" са по-ниски от другите е ясно, че когато горивото намалее остава само в по-ниската част. Би трябвало самите потенциометри на поплавковата система в резервоара да са сметнати спрямо формата на резервоара. Факт е обаче гледайки моят горивомер, че не е съвсем линеенPecho написа:Не мисля, че нелинейността има нещо общо с формата на резервоара (изключвам случая, когато резервоарът е с форма на дисаги и при движение в дълъг завой показанието се променя заради движението на горивото от едната част в другата).По-скоро идва от конктрукцията на горивомера и частност на отчитащия елемент.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
EEeee я аз да си взема и аз типо и все там ще държа стрелката :D :D :DMitko написа:Също е факт, че когато вече нямам никакви показания на уреда и лампата за резерва отдавна е светнала, минавам 150-200км Yellow_Flash_Colorz_PDT_06"What shall it profit a man, if he should gain the whole world and lose his own soul"
Кара любимата червена Brava 1,4 12V

Коментар
Реклама
Collapse


Коментар