ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на маншон? РЕШЕН !
Collapse
X
-
Както казват търговците-ВЕЧНИ СА.На пипане са като много силно присован дунапрен(неупрен) Убеждаваха ме че са много еластични и здрави,нооооо...опита при мен показа друго.Точно два дни по късно беше разпорен и то при нормална експлоатация.След това отново порестата маслоустойчива гума и всичко е мног по добре.Това беше преди 2 години,а колата все още си работи с гумения маншон.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
то е офертъа предполагам да се сложи на вътрешното каре, еле както е при нас с разни лагери на едния вътрешен маншон. спестява махане на цялат полуоска и външното каре. в общи линии простотииogi28b написа:Благодаря за линка, темата стана хубава - "Смяна на маншон - Сменен", отваряш и гледаш - "Благодаря ви, ходих в сервиз"
Всъщност очевидно че това от линка е неприложимо, ако не се разглоби главината. Определено ми се струва около 6 пъти по-лесно да се откачи карето от полуоската, чрез отваряне на зегерката, вместо да се търсят допълнителни инструменти и да се разглобява главина. От там нататък - може да се сложи всякакъв маншон, силиконов, неопренов, дуралуминиев.... въпрос на вкус, казало кучето.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
До преди година карах Пежо. При него външното каре е неразглобяемо. За да смениш външния маншон трябва да се демонтира полуоската, после вътрешно каре, после се демонира вътрешен маншон и чак тогава почваш да работиш по външния. След това по обратен ред се събират пак вътршните каре, маншон, нова грес, нови скоби. Мисля, че там е оправдано да се използва силиконов маншон, въпреки, че човек който е правил тази операция се справя за 30-40 мин. от сваляне до качване на гумата.ogi28b написа:...Всъщност очевидно че това от линка е неприложимо, ако не се разглоби главината. Определено ми се струва около 6 пъти по-лесно да се откачи карето от полуоската, чрез отваряне на зегерката, вместо да се търсят допълнителни инструменти и да се разглобява главина. От там нататък - може да се сложи всякакъв маншон, силиконов, неопренов, дуралуминиев.... въпрос на вкус, казало кучето.
Коментар
-
По принцип си напълно прав. Напоследък, обаче, в Италия има някаква вандалска мода да зачукат карето с големия чук на полуоската потрошавайки зегерката. И всичко си е ОК докато не настъпи момент за последваща смяна на маншон, когато карето вече посмъртно не може да излезе, защото зегерката е строшена между него и полуоската. При това положение единственият избор е силиконов маншон, чийто тесен отвор минава директно през карето с една фуния. Точно такава ситуация вече втори път ми възниква на две различни коли при различни майстори. И на Мареа-та и на 166-ката п един и същ начинogi28b написа:Всъщност очевидно че това от линка е неприложимо, ако не се разглоби главината. Определено ми се струва около 6 пъти по-лесно да се откачи карето от полуоската, чрез отваряне на зегерката, вместо да се търсят допълнителни инструменти и да се разглобява главина. От там нататък - може да се сложи всякакъв маншон, силиконов, неопренов, дуралуминиев.... въпрос на вкус, казало кучето.
Затова съветвам колегите направо да си купят силиконов маншон, защото аз си купих първо гумен, а после и силиконов. Отделно е набутвация със стойността на ремонта.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар