ivan_dice написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нестабилност при висока скорост ? - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Според мен нищо не се е оправило , то и неможе да се оправи само. Писах ти по-горе отиди на стенд да ти направят цялостен преглед на ходовата част , защото така се превърнахме на врачки , отворена
затворена предница и подобни няма да ти дадат точен отговор. Тук работата опира до там "око да види ръка да пипне"
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
ДНес бях на въпросния майстор и ми направи цялостен преглед на ходовата част .... всичко е ОК отзад .... отпред има 1 изпуснал амортисьор но това и аз си го знаех ... направи ми реглаж .... и ми каза сега ще се оправи .... ама пак си е същия к*р .... започвам да си мисля че е възможно и от гумите да идва проблема ...AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Когато си на хоризонтален прав участък от пътя без страничен наклон и пуснеш волана,има ли стремеж колата да се отклони на ляво или дясно.Какво значи същия к*р,пак ли се въртиш на 360 *.Я вземи по подробничко и по просто да обясниш точно каскво се получава при движение и кога,при какви действия от твоя страна колата се завърта.Спирачка ползваш ли в такива моменти.ivan_dice написа:ДНес бях на въпросния майстор и ми направи цялостен преглед на ходовата част .... всичко е ОК отзад .... отпред има 1 изпуснал амортисьор но това и аз си го знаех ... направи ми реглаж .... и ми каза сега ще се оправи .... ама пак си е същия к*р .... започвам да си мисля че е възможно и от гумите да идва проблема ...
Коментар
-
Човек, още горе съм ти написал, че Бравата влизаше в завоя като на рали с изпуснал заден амортисьор. Просто е много лека отзад. Ти си от Сандански правиш едно кръгче до Попови ливади и ще ти покажа нагледно за какво става въпрос.ivan_dice написа:ДНес бях на въпросния майстор и ми направи цялостен преглед на ходовата част .... всичко е ОК отзад .... отпред има 1 изпуснал амортисьор но това и аз си го знаех ... направи ми реглаж .... и ми каза сега ще се оправи .... ама пак си е същия к*р .... започвам да си мисля че е възможно и от гумите да идва проблема ...Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
днес си прибрах колата от майстора дето ми сменя ангренажа ... той също се качи да я покара и още щом настъпи газта ми каза тая кола има проблем или с тампони на носачите или гумите не е регулирана както трябва .... но при условие че колата е била на реглаж преди да я откарам при него остават само носачите .... така че колеги ся временно ще си лазя като баба Яга по пътищата и като сабера някои лев до 1-2 седмици купувам 2 нови носача направо и не се занимавам повече с глупости
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Колега слабо е проверявал майстора или ти нещо спестяваш . Правим се тук на екстрасенси да открием проблема а всъщност майстора не си е свършил работата. Какво е проверявал по предницата щом е пропуснал да провери втулките на носачите. Тези хора при които ходиш разбират ли си от работата или са претупали нещата и взели парите. Ясно съм ти описал основни детайли по предницата които могат да доведат до такъв проблем. Отиди утре пак при този "майстор" и му кажи за проблемаAtanas71 написа:Колега имаш сериозен проблем с предницата. Предното предаване има склоност при подаване на газ да повишава[затваря] сходимоста на предните колела , затова на колите с предно предаване ъгъла на затворенос на предните колела е по-малък от на тези със задно. Като изхождаме от горе писаното , според мен когато подаваш газ и ускоряваш предницата се затваря . Това може за се дължи на луфтове в ябълковидните болтове на кормилните щанги , разбити селенови втулки [предните най-често] на предните носачи и други. Тези хлабини позволяват когато колата ускорява или изобщо се движи да се отваря предницата , което с увеличаване на скороста се увеличава докато обере луфта. При по-голяма скорост колата е опасна за управление. При това положение ако ситуациата е комбинирана и с недобре функциониращи амортесьори положението е много сериозно. Съвет закарай колата в сервиз и поискай цялостна проверка на предницата. Преди това подбери правилния сервиз , защото куцо кьораво и сакато вече прави стенд на преден мост , но хората които найстина разбират са малко колкото и страно да звучи. Повечето разчитат само на компютъра и не е изключено да ти кажат че колата е крива[ с неправилна геометрия] а в същност да и няма нищо , но пък това да се дължи на неоткрит от тях луфт. Успехivan_dice написа:Колеги не ми е изобщо смешно на 2 пъти щях да потроша новата ми (стара) кола .... нестабилноста според мен идва в мемента в който подадеш газ ....но незнам откаде се получава проблема .... има го и при 40-50 има го и при 90-100-130 .... разлика никаква .... в момента в който набереш над 40 .....предницата все едно е стъпила на ледена парзалка .....
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Това е механика , неможе да хвърляме боб и да търсим отговора в това. Няма аномалии и паранормални явления има дефектирали части които трябва да се подменят. Просто не си намерил Майстор с главно М които да ти реши проблема и с удоволствие да си заработи парите , не да ги прибере като измамник който не е свършил нищо.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Всъщност и при мене се е случвало подобно нещо- 5 пъти ходих преди година при майстори за тропане- всичко било здраво. Смених носачите които задни тампони почти нямаха останали, а проблема преди това беше при пробуксуване на колелата се чудеше накъде да хване колата и се налагаха корекции с волана. Тъй,че най-лесно е с една щанга напъни носача откъм задния тампон и ако има луфт взимай нови.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Да се налага да правиш корекции с волана е едно,а друго е да ти се завърти колата на 360* както твърди ако е верно.pi4_s_bravo написа:Смених носачите които задни тампони почти нямаха останали, а проблема преди това беше при пробуксуване на колелата се чудеше накъде да хване колата и се налагаха корекции с волана.
Коментар
-
Аз преди месец смених на десния носач предния тампон имах едно тропане което беше специфично и се различаваше от чукането на биалетка. Ако шарнира на носача е добър няма смисъл от смяна на целия носач а само тампона.pi4_s_bravo написа:Всъщност и при мене се е случвало подобно нещо- 5 пъти ходих преди година при майстори за тропане- всичко било здраво. Смених носачите които задни тампони почти нямаха останали, а проблема преди това беше при пробуксуване на колелата се чудеше накъде да хване колата и се налагаха корекции с волана. Тъй,че най-лесно е с една щанга напъни носача откъм задния тампон и ако има луфт взимай нови.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Нещо има в тая работа, то че бравото е с къса и лека задница е ясно ама пък чак такива аномалии... Гумите казваш са Континентал- не че нещо ,ама на бившата ми служебна кола бяха чисто нови такива и се държаха отвратително, даже със зимните беше по-устойчива. Вариант е да пробваш с някои други гуми и джанти ако имаш от кой да вземеш за малко за проба.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Здравейто отново колеги ... преди време смених 2-та предни носача но все не ми оставаше време да седна и да си довърша темата .... ........... та една хубава слънчева неделя вкарах колата в двора ... и с налични инстроменти савсем сам си смених 2-та носача ... за около 2 часа .... (имах проблеми с болтовете на шарнирите ... бяха ръждясали и едвам ... едвам ги развих ....) .... та резултата ..... и на 2-та носача задните тампони от към купето (голямите тампони) бяха разбити ... освен това и на двата носача шарнирите също бяха разбити ... което ме навява на мисълта че и от тях е едвал допълнителен луфт.... та както и да е относно темата .... Предницата ЗАСПА ... така да се изразя .... и веднага ново 200 ... при по висока скорост (над 130км/ч) осещам как задницата играе .... но това вече го знам от какво е и нямам нужда от помощ ....(имам разбит лагер на заден носач и 2 изпуснали амортисьора
) .... Благодаря на всички колеги за отговорите които ми дадаха ....
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар