Здравейте колеги ... както сте разбрали вече (най-вероятно) на скоро си взех ново Браво с прословутия двигател 1.9JTD нооооо .... имам много сериозен проблем с него .... при повисока скорост (от 80 нагоре) колата става супер нестабилна ... в смисал ако врътнеш малко по рязко волата (примерно при изпреваране) се завърташ и отиваш в 3-та глуха.... (не се знае каде) .... и ми е интересно откаде може да идва тоя сериозен проблем .... гуми (континентал) 4 НОВИ с направен баланс (джантите са здрави и прави) ... амортисиорите са горе-доло здрави не са чисто изпуснали .... носачите нямат преебани тампони и шарнирите са здрави .... !!! въроса е откаде може да идва тоя проблем ?>!?!?!??За протокола вече 2 пъти се завъртам и имам късмет че все още колата е здрава и аз съм жив ! HELP ME !!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нестабилност при висока скорост ? - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Виж носачите на задният мост....като им заминат лагерите май така се получава.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
-
Колега май най - добрия вариант е да я откарам тука при един майстор който се занимава само с такива работи .... да и направи един преглед и да ми каже от какво може да е .... вапроса е че в момента сам зле с финансите покрай закупуването на колата ...
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Re: Нестабилност при висока скорост ?
Я обясни по подробно какво значи според тебе завъртане. Аз разбирам по твоите обяснения че колата ти се завърта поне на 90 градуса от посоката на движение.А това да стане при 80 км и повече нещо не ми се вижда вероятно.Натискаш ли спирачка по време на "врътването" на волана.ivan_dice написа:.... при повисока скорост (от 80 нагоре) колата става супер нестабилна ... в смисал ако врътнеш малко по рязко волата (примерно при изпреваране) се завърташ и отиваш в 3-та глуха.... (не се знае каде) ....
Коментар
-
и тия "случайни" врътватния,да си ползвал,да не ги правиш прои висока скорост? При по-висока скорост волана не се върти рязко
,ако не си свинал с леката хидравлика на фиат-а,може и да си мислиш,че правиш маневра като хората,а всъщност да придаваш повече въртеливо движение отколкото е необхдимо!!!
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Така като гледам не му е първият Фиат, така че едва ли това е проблема....а е не кой знае колко трудна да свикнеш.Според мен за да се случва това има нещо сериозно по окачването.paralesa написа:и тия "случайни" врътватния,да си ползвал,да не ги правиш прои висока скорост? При по-висока скорост волана не се върти рязко
,ако не си свинал с леката хидравлика на фиат-а,може и да си мислиш,че правиш маневра като хората,а всъщност да придаваш повече въртеливо движение отколкото е необхдимо!!!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Колеги ... карах близо 2 години HGT .... през тея 2 години нямам нито 1 проишествие с него (като изключим едно блъснато куче с 140км/ч и спукан радиатор от него)!!!!!В момента карам още 3 служебни коли които имайки в предвид че са баничарки имах 100% по добра стабилност от това БРАВО което сам го взел сега .....относно колегата paralesa ... много добре знам как се върти волана при висока скорост ..... като имаш в предвид че HGT-то не се караше по бавно от 130-140км/ч...относно колегата Stefan Hadjov .... 1-вото завъртане стана на прибирането на колата от софия към сандански и се завъртях с скорост 40км/ч в село Клисура между Самоков и Дупница ..... 2-рия път беше на една права в сандански с 70 и тогава си казвам извадих жив късмет че нямаше насрешно движение и хора по тротоара иначе щеше да стане мазало..... в момента когато набере малко предницата започва да играе ляво-дясно и при най-малкото трепване на волана .... се завърта6 не на 90 градуса ана 360....AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
E,пак си добре де щом се завърташ на 360 градуса.Това значи че продължаваш в същата посока движението,защото ако беше на 180 щеше да тръгнеш на заден ход.Сега сериозно:какво ще рече по точно "момента в който набере малко предницата".Обясни го по подробно.До сега на такъв проблем с кола не бях попадал.Ей,да не ни будалкаш нещо????ivan_dice написа:.... в момента когато набере малко предницата започва да играе ляво-дясно и при най-малкото трепване на волана .... се завърта6 не на 90 градуса ана 360....
Коментар
-
Колеги не ми е изобщо смешно на 2 пъти щях да потроша новата ми (стара) кола .... нестабилноста според мен идва в мемента в който подадеш газ ....но незнам откаде се получава проблема .... има го и при 40-50 има го и при 90-100-130 .... разлика никаква .... в момента в който набереш над 40 .....предницата все едно е стъпила на ледена парзалка .....AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Ако предницата "все едно е стъпила на ледена пързалка" колата не може да се завърти защото и да въртиш волана,тя си върви направо.Завъртане се получава когато задницата е на ледена пързалка.Тогава завъртането ти е 100%.ivan_dice написа:.... в момента в който набереш над 40 .....предницата все едно е стъпила на ледена парзалка .....
Коментар
-
Отивай на майстор! При скорости под 120 е виновна предницата, над 120 - задницата!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар