Тази вечер мой приятел скъса агренажен ремък на купето колата е с мотор 2.0 16 V 97г.Въпросът ми е следния има ли защита двигателя,какви поражения могат да се очакват тази вечер понеже нямахме много време разкачихме всички останали ремъци махнахме капака на клапаните и капака на ремъка и всички историй покрай него.И мислим да сваляме главата и питам знаещите какви може да са последствията от скъсания ремък и възможно ли е да не е ударил клапани а само да сложим новия ремък и да възпламеняваме.П.С Моля излишни коментари да няма който не знае да не се обажда.Благодаря за вниманието.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан агренажен ремък на Купе 2.0 16
Collapse
X
-
Колега на мен това ми е ясно но се опитвам да го обясня на приятеля ми и баща му който е дървен философ и голям разбирач че надежда няма и че със сигурност има ударени клапани.tomny написа:Няма защита. Какво да очакваш, вероятно сам знаеш - криви клапани. Според мен е безсмислено да пробвате направо с нов ремък.
Коментар
-
Мдам,трудна ти е работата да убедиш такъв човек.Този мотор има 139 магарета,постигат се с посредством доста сгъстяване,а то точно тук е 10,4:1.Поради това няма как да вкопаеш чак толкова много буталата за да не ударят клапаните,понеже пък оттам ще отънее челото на буталото.Общо взето защита няма никаква срещу скъсване не ремък.Пригответе се за поне 8 огънати клапана ако е работела на празен ход,ако сте и давали газ най-вероятно ще са 16 криви.И така ще отваряте,проверете как са водачите на клапанте,т.е. каква е хлабината на клапана във водача,че си се износват,а почти никой не иска да сменя водачи точно на тая тиква(от личен опит) защото е много зор.Задължително я занесете да я зачистят на фреза или плосък шлайф,не да я сваляте,а да я зачистите което ще рече 0,1-0,2 мм.Айде и успех при ремонта.П.П.Ще сменяте ремъка,значи ще стигнете до първото зъбно колело на коляновия вал,вижте дали семерината на вала зад това малко зъбно колело не пуска и ако пуска я сменете,понеже ще ви е доста по лесноlittlerock написа:Колега на мен това ми е ясно но се опитвам да го обясня на приятеля ми и баща му който е дървен философ и голям разбирач че надежда няма и че със сигурност има ударени клапани.tomny написа:Няма защита. Какво да очакваш, вероятно сам знаеш - криви клапани. Според мен е безсмислено да пробвате направо с нов ремък.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ами очаквайте 16 клапана заедно с водачите им, четири бутала, 4 биели, колянов вал с всичките му прилежащи лагери, може би някое друг надран цилиндър
Колкото по-малко от тази прогноза, толкова по-голям е бил късмета :D
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse

Общо взето..безотговорна работа. Доста рядко се случва това да стане на обслужен двигател.

Коментар