Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кое жило трябва да сложа на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Няма начин. Кожуха (бронята) е с фиксирана дължина и е неподвижна! Ако е предвидено дълго жило (от тези, които правят чупка отпред) не може да се сложи късо! При късото, подвижният палец на съединителя е от другата страна т.е. отпред.
    1115 написа:
    Дългото не дърпа ли към предната греда, а късото към шофьора?Сега ще ме карате да излизам и да гледам.
    Недей да гледаш. Точно така е
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    Коментар


      #17
      gamma написа:
      Няма начин. Кожуха (бронята) е с фиксирана дължина и е неподвижна! Ако е предвидено дълго жило (от тези, които правят чупка отпред) не може да се сложи късо! При късото, подвижният палец на съединителя е от другата страна т.е. отпред.
      1115 написа:
      Дългото не дърпа ли към предната греда, а късото към шофьора?Сега ще ме карате да излизам и да гледам.
      Недей да гледаш. Точно така е
      На бас, че може да се сложи късо! Аз така направих и педала ми стана като масълце

      Коментар


        #18
        Б@х... Я го снимай това, че теоретично е невъзможно.
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #19
          Аз карах и с двете жила. Колата дойде с дългото, скъсах го. Смених го пак с дълго и пак го скъсах. После смених съединителя заедно с жилото и пак ми сложиха дълго и пак се скъса. И на четвъртия опит сложих късо и вс заспа!Избери късото :D
          Brava 103HP
          ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

          Коментар


            #20
            Незнам как е било при вас колеги но аз имах същия проблем с жилото . От магазина ми дадоха по късото а моето беше дълго. Занесох го на майстора и той като тръгна да го слага каза , че това нестава и ме прати за такова като предното . Тогава взех от дългото и всичко си пасна и нямам проблеми.
            http://vbox7.com/play:1631a342
            http://www.vbox7.com/play:316f1b62
            http://www.vbox7.com/play:fccc2d41
            http://vbox7.com/play:a122a77b

            Коментар


              #21
              Аз също бях с дългото жило,което се скъса и го смених с късо.Проблеми досега с късото жило нямам(да чукна на дърво),разлика с това жило не съм усетил.Единственото което ме улесни е че го смених за има-няма 30мин.
              браво 1.6 16v 1997 103hp
              колкото повече,толкова повече

              Коментар


                #22
                gamma написа:
                Б@х... Я го снимай това, че теоретично е невъзможно.
                Днеска прочетох темата и понеже си препатих и аз от жила преди година се вгледах как е изпълнението и спред мен може да стане. Е не знам на късите как са комплектовани профилните пастмаси но теоретично е възможно. Даже ще опитам от скъсаното да пригодя такова за резерва. Всъщност и сега карам с такова рециклирано около година щото като ми се скъса новото на 2-рия месец разбрах че ще почнат приключения с тия жила. Та ползвах от старото бронята и останалите части като в место жило сложих едно стоманено въженце 3,2мм което се продава в железариите. В шпилката го запресовах на ново като разпробих малко повече отвора и за по сигурно го и запоих с припой. И какво установих като причина за скъсване на ментето дето ми пробутаха. Пластмасата в която трябва да е обвито самото жило си е най нормална шлаухка която се разбридва веднага. А тази пластмаса трябва да е екструдирана вурху самото жило и да е слепена с него. Тъй че по това може да се познае по някога какво ви продават.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #23
                  Моето жило го смених преди около 3 години поради причината, че на старото се беше скъсал кожуха и хода на педала на съединителя беше доста неравномерен на натиск. Та от 3 години съм с жило марка RICAMBIFLEX и не е мръднало, а съединителя си ми е доста твърд по принцип.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #24
                    gamma написа:
                    Няма начин. Кожуха (бронята) е с фиксирана дължина и е неподвижна! Ако е предвидено дълго жило (от тези, които правят чупка отпред) не може да се сложи късо! При късото, подвижният палец на съединителя е от другата страна т.е. отпред.
                    1115 написа:
                    Дългото не дърпа ли към предната греда, а късото към шофьора?Сега ще ме карате да излизам и да гледам.
                    Недей да гледаш. Точно така е
                    Кожуха/бронята/е толкова неподвижна и с фиксирана дължина толкова колкото си пожелаете в зависимост от марката на жилото.Колегата snake може да сподели.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Имам следния въпрос към колегите с късо жило: в коя посока дърпа вилката това жило - назад към купето или напред към бронята?
                      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                      Коментар


                        #26
                        simeon3000 написа:
                        Имам следния въпрос към колегите с късо жило: в коя посока дърпа вилката това жило - назад към купето или напред към бронята?
                        Назад към купето.Обратно бронята на жилото натиска вилката отново към купето.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар

                        Working...
                        X