Значи в axm-auto за моя модел браво излизат 2 вида жила.Едното е както оригиналното и бута вилката с кожуха, а другия вид е по късо и дърпа вилката с жилото.Преди беше с дългото ама като се скъса сложих късото.Какви са разликите и защо за два модела?Кажете кое е по добре да сложа.това http://axm-auto.com/image_display.ph....207.jpgили това http://axm-auto.com/image_display.ph...01.121.202.jpg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кое жило трябва да сложа на съединителя
Collapse
X
-
Кое жило трябва да сложа на съединителя
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Да но нали браво/брава почва да се произвежда след 09.95?В ТН кар ме убедиха че трябвало късото и сложих него.Сега сякаш педала ми е по мек.При мен и късото се монтира без проблем.Има ли някакви преимущества дългото жило? Бравото ми е 96 година родено.Tornado написа:Оградил съм ти инфо с червеното.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Не ме интересува колко е дълго, просто кажи дали прави чупка отпред на скоростите.Иначе при мен излиза дългото по епер, но какво му е предимството се питах?Според мен е по добре по късото- По късо жило, по малко чупки където може да се скъса, по малко съпротивление и по мек педал.Дали има и минуси?trace написа:Аз 6ях с оригиналното жило, така че утре мога да го премеря и да ти кажа колко е дълго.6раво 1.6 97г.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Не си ги изсмукваме от пръстите, не го четем от книги, говорим от опит. Мой колега вече 3-та година е с късото жило на бравото си (оригиналното беше дългото) и проблеми няма кикакви. Разликата е в твърдостта на педала. С късото е по-мек. По-мек педал = по-малко усилие върху жилото => по-малко вероятно да се скъса.Fiat Punto 1.1 '97
Коментар
-
Е такъв отговор исках. Благодарско колега.hann написа:Не си ги изсмукваме от пръстите, не го четем от книги, говорим от опит. Мой колега вече 3-та година е с късото жило на бравото си (оригиналното беше дългото) и проблеми няма кикакви. Разликата е в твърдостта на педала. С късото е по-мек. По-мек педал = по-малко усилие върху жилото => по-малко вероятно да се скъса.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
оригиналното дали е било дълго знае само първия собственик и каталозите на фирмата...оказва се че във форума има много по-добри от инженерите на ФИАТhann написа:Не си ги изсмукваме от пръстите, не го четем от книги, говорим от опит. Мой колега вече 3-та година е с късото жило на бравото си (оригиналното беше дългото) и проблеми няма кикакви. Разликата е в твърдостта на педала. С късото е по-мек. По-мек педал = по-малко усилие върху жилото => по-малко вероятно да се скъса.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар